Dit dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
Sommige mensen zijn dure gebruiksvoorwerpen gewoon niet waard. Koop in het vervolg een cheap ass Nokia ofzo, zo'n waterdichte
Of allebei. Een telefoon voor het stappen en voor het buitensporten en een fatsoenlijke telefoonquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
Sommige mensen zijn dure gebruiksvoorwerpen gewoon niet waard. Koop in het vervolg een cheap ass Nokia ofzo, zo'n waterdichte
Ik heb ook een nokia 3720 gehaald voor sporten en uitgaan, dan schakel ik m'n iPhone wel door op die momenten. Alleen lastig voor smsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Of allebei. Een telefoon voor het stappen en voor het buitensporten en een fatsoenlijke telefoonEn regel MobileMe van Apple, dan kan je je telefoon altijd terugvinden/van een afstandje blokkeren.
Duo simkaart regelen. Kost 15 euro ofzo. Dan heb je dus 2 simkaarten met hetzelfde nummer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb ook een nokia 3720 gehaald voor sporten en uitgaan, dan schakel ik m'n iPhone wel door op die momenten. Alleen lastig voor sms
Kut dat je die iphone van je verloren bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:28 schreef MaxC het volgende:
Anti-klacht: Vrouwen houden van onbereikbare mannen
Kan dat bij T-mobile?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Duo simkaart regelen. Kost 15 euro ofzo. Dan heb je dus 2 simkaarten met hetzelfde nummer.
Met windows mobile erop zekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef Heremeteit het volgende:
Jammer van het geld maar nu kun je eindelijk een echte smartphone kopen.
Yep, gewoon bellen naar de klantenservice of naar een winkel. Ik kreeg toen gelijk mijn nieuwe simkaart meequote:
quote:
https://www.t-mobile.nl/p(...)ragen.aspx?q=duo-sim.quote:Je kunt T-Mobile Duo Sim aanvragen via de T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111, gratis). Een Duo Simkaart kost ¤ 17,85 (inclusief btw).
+quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
niets aan de hand dus, ik zou juist blij zijn als ik zo'n kreng kwijt was.
En voor je Windows Mobile-smartphone kun je MyPhone gebruiken. Stuk goedkoper dan MobileMe maar werkt prima. Kun je ook je telefoon's locatie doorgeven, 'm remote over laten gaan, locken, en wipen indien nodig. En je hebt mooi online backup voor de belangrijkste dingen zoals contacts, text messages, foto's, enz.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef Heremeteit het volgende:
Jammer van het geld maar nu kun je eindelijk een echte smartphone kopen.
Herkenbare klacht, echt met een kankergevoel zou ik dan rondlopen. Aangezien ELKE TELEFOON DIE IK NIEUW HEB GEKREGEN, BINNEN EEN MAAND gestolen werd / kapot ging, en ik ALTIJD een tweede hands mocht aanschaffen, waar ik dan vreemd genoeg anderhalf jaar ineens wél mee kan rondlopen zonder dat er iets mee gebeurd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:28 schreef MaxC het volgende:
Afgelopen vrijdag met twee vrienden wezen stappen in Groningen(Gewoon toffe binnenstad om te stappen). Geweldige avond gehad, veel te veel gedronken maar op een gegeven moment stonden we buiten, uurtje of 06.00. Helaas waren we 1 vriend kwijt, even bellen, hij was met een chick mee naar huis en zag ons morgenochtend wel.
Met de andere vriend richting huis gegaan, we waren vergeten waar we onze fietsen hadden neergezet(fail) Na een kwartiertje lopen kwam ik erachter dat ik mijn Iphone nergens meer kon vinden
Snel de weg teruggelopen maar verder niks gevonden. Paar keer proberen te bellen maar werd niet opgenomen en even later direct naar voicemail.![]()
Werkelijk geen idee hoe hij uit mijn zak is gevallen maar het is wel erg kut. Inmiddels Sim geblokkeerd maar vrees dat ik hem nooit meer terug zie
Morgen nog wel even langs politiebureau of hij misschien gevonden is, maar de kans dat iemand hem heeft teruggebracht is <0,0%. De telefoon had vochtschade opgelopen en moest voor 300 euro gerepareerd worden, net vorige week een claim ingediend bij verzekering, als ik dat nog krijg dan haal ik daarvan een 2e-handsje, aangezien mijn contract nog 1,5 jaar doorloopt.
Klacht: Dure Iphone verloren![]()
Anti-klacht: Vrouwen houden van onbereikbare mannen
Idd.....sowieso bepaald slag volk die met i-phones en allerlei quasi hippe accessoires loopt te shynen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:10 schreef Juup© het volgende:
Mensen die 2 telefoons nodig hebben omdat ze bang zijn dat "de dure" telefoon beschadigdKoop dat kreng dan niet.
Wat een grap dat je daar 80 euro per jaar voor moet betalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen mobile Me? Jammer, anders kon je Find My iPhone gebruiken...
eBay, en beter dan een telefoon van ¤700,- verliezen..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:13 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Wat een grap dat je daar 80 euro per jaar voor moet betalen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef r3gi3boy het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom je een kapotte Iphone (want, waterschade) meeneemt tijdens uitgaan?? Om hem op gezette tijden uit je broekzak te halen waarbij je doet alsof je belt ofzo?
Dit is echt onzin....dat ze geen belang hebben bij zo'n ding wil niet zeggen dat ze het niet kunnen betalenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
iPhone
Mensen die anderen afzeiken omdat ze zulkse telefoon niet kunnen betalen.!!!
Alleen de oordopjesaansluiting was kapot, verder werkte hij primaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:16 schreef r3gi3boy het volgende:
Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom je een kapotte Iphone (want, waterschade) meeneemt tijdens uitgaan?? Om hem op gezette tijden uit je broekzak te halen waarbij je doet alsof je belt ofzo?
Tsssss, niks mis met WMquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef Nooduitgang het volgende:
Had je nou maar een WM telefoon gehad. Die was waarschijnlijk wel teruggebracht!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:33 schreef Nooduitgang het volgende:
Had je nou maar een WM telefoon gehad. Die was waarschijnlijk wel teruggebracht!
Mijn xperia ook verloren in lijn 7quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe mijn ouwe telefoon ligt ook ergens in Groningen![]()
![]()
Ik voel met je mee TS werd wakker en was em gewoon kwijt
Maar dat geeft niet! Dat is toch niet zo'n hele beste telefoon!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef dingenenzoo het volgende:
[..]
Mijn xperia ook verloren in lijn 7
Volgend weekend zeur je wel weer andersquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:16 schreef Studman69 het volgende:
KEREL ik leef echt fucking met je mee, met mij is iets dergelijks 2 dagen geleden overkomen, met ook nog eens mijn portemonnee er bij
Maar dat kwam meer neer op een beroving ik snapte niet meer wat er gebeurde
nooit meer alcohol voor mij
En dat repareren kostte dus 300 euro?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef MaxC het volgende:
[..]
Alleen de oordopjesaansluiting was kapot, verder werkte hij prima
grote kans iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Volgend weekend zeur je wel weer anders
aah, arme jijquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:21 schreef Studman69 het volgende:
[..]
grote kans iddmaar ik voel me nog steeds ontzettend kut maar dat is meer om het feit dat ik zo kansloos was dat ik er niks van begreep en alles maar liet gebeuren ondanks dat ze een mes hadden
Indd dat heb ik ook zo vaak gezegdquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:40 schreef dirkjo het volgende:
[..]
aah, arme jij
Maar ach, dat je van de alcohol afblijft klinkt leuk voor nu!
Windows Mobile.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
+
[..]
En voor je Windows Mobile-smartphone kun je MyPhone gebruiken. Stuk goedkoper dan MobileMe maar werkt prima. Kun je ook je telefoon's locatie doorgeven, 'm remote over laten gaan, locken, en wipen indien nodig. En je hebt mooi online backup voor de belangrijkste dingen zoals contacts, text messages, foto's, enz.
En zo slecht is Windows Mobile niet, zeker 6.5 gaat de goede kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |