SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
watquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Waar is je oude gekke vogel UI Skazminko die herkende ik!1
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Kreupelhout het volgende:
Fuuuu paint door partyflock geïnspireerd?
Sterkte er maar mee!
Right.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Kreupelhout het volgende:
http://partyflock.nl/topic/667942/PAGE/681.html
dus ;-)
door partyflock geïnspireerd?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Kreupelhout het volgende:
dus ;-)
FFFUUUUU komt oorspronkelijk van /b/ volgens mij. Niet van partyflock.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Kreupelhout het volgende:
dus ;-)
Sterkte er maar mee!
Sterkte er maar mee!
Sterkte er maar mee!
Damn zeg. Dan faal je keihard in het leven, als je tijdens een college gaat gamen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:08 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ken het probleem. Hetzelfde (maar minder) trouwens met mensen die gaan zitten gamen tijdens een college.
Ik ken mensen die elk woord van de docent intypen op hun laptop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Damn zeg. Dan faal je keihard in het leven, als je tijdens een college gaat gamen.
Kom dan niet ofzo.
Dan kun je het net zo goed filmen. Is iemand bekend met collegerama?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elk woord van de docent intypen op hun laptop._!!
Laatst ook een gast die counter-strike speelde op de achterste rij van de zaal. Die is gelukkig gestopt met de studie. xD
Het zou zo chill zijn als die colleges werden opgenomen op video/audio en op hun website wordt gezet, zoals ze op harvard enzo doen. Hoef ik helemaal niet meer naar colleges toe en 2 uur treinen per dag, meer vrijheid!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed filmen. Is iemand bekend met collegerama?
Dan is het altijd weekend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het zou zo chill zijn als die colleges werden opgenomen op video/audio en op hun website wordt gezet, zoals ze op harvard enzo doen. Hoef ik helemaal niet meer naar colleges toe en 2 uur treinen per dag, meer vrijheid!Maar wel minder leuke meisjes.
Fixedquote:
Sterkte er maar mee!
Dat doen ze bij ons. Uva.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:48 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het zou zo chill zijn als die colleges werden opgenomen op video/audio en op hun website wordt gezet, zoals ze op harvard enzo doen. Hoef ik helemaal niet meer naar colleges toe en 2 uur treinen per dag, meer vrijheid!Maar wel minder leuke meisjes.
Blijkt maar weerquote:
Zo is het en niet anders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Blijkt maar weer
Amsterdam loopt met alles voorop
Dat plaatjequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
In Groningen dus niet. [ afbeelding ]
Doe ff normaal zeg. Je faalt hard, kan gebeuren, maar ga jezelf nou niet nog belachelijker makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Kreupelhout het volgende:
Wtf noob! Dat daar toevallig een leuke draad is met leuke plaatjes waaronder die meesterlijke fuuuu plaatjes, kan ik niet helpen.
Vind m gewoon top die paint!
Zou je niet kunnen indenken dat zij het geript hebben van een andere site?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Kreupelhout het volgende:
Wtf noob! Dat daar toevallig een leuke draad is met leuke plaatjes waaronder die meesterlijke fuuuu plaatjes, kan ik niet helpen.
Vind m gewoon top die paint!
Trollfag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef Kreupelhout het volgende:
Sterkte er maar mee!
Inderdaad, een kenner!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef wise het volgende:
ik zat bij TS achterin en 1 van deze 3 gebeurde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |