Oh ja, zo'n collega had mijn vriend idd ook! Het beleid was een beetje: als je aannemelijk kan maken dat die reis echt nodig is, dan mag je gaan. En vaak bleek dat het werk sneller gedaan kon worden door mensen die in NL aan het project werkten dan alles telefonisch/per mail aan Fransen (die spreken dus echt nul engels he! Zelfs de mensen die bij shell werken niet!) uit te leggen wat ze moesten doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel tof, waar ik zit was ook het ook gewoon normaal dat er een zooitje britten zat die in Den Haag op kosten van Shell een appartement had, en dan werkten ze ma t/m do in Rijswijk, vlogen ze donderavond weer naar de UK (uiteraard ook op kosten van Shell) waar ze dan écht woonden
Heb wel ff z'n lipje omhoog getild toen ie net wakker was, maar echt in het bekkie kijken wil ik hem nu niet mee pesten. Dat laat ik straks wel aan de DA over.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kunt hem zeker niet even in de bek kijken nu?
[..]Dat koos ik.
Je kiest het en je hebt geen idee wat het is?quote:Dat koos ik.
Ik weet wel wat filosofie is, maar niet wat ik van het vak kan verwachten. En anders had ik wiskunde moeten kiezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kiest het en je hebt geen idee wat het is?
Ook geen ontstoken tandvlees of zo kunnen zien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb wel ff z'n lipje omhoog getild toen ie net wakker was, maar echt in het bekkie kijken wil ik hem nu niet mee pesten. Dat laat ik straks wel aan de DA over.
Ik hoop zo dat het gewoon een ontstoken tand oid is en dat ie zich snel weer happy voelt.
Ing sterkte!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel tof, waar ik zit was ook het ook gewoon normaal dat er een zooitje britten zat die in Den Haag op kosten van Shell een appartement had, en dan werkten ze ma t/m do in Rijswijk, vlogen ze donderavond weer naar de UK (uiteraard ook op kosten van Shell) waar ze dan écht woonden
Nope...hij stinkt wel enorrrrm uit z'n bek, ook echt zo'n ontstoken luchtje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook geen ontstoken tandvlees of zo kunnen zien?
Ik heb ook geen idee wat je op havo niveau van filosofie kan verwachten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wel wat filosofie is, maar niet wat ik van het vak kan verwachten. En anders had ik wiskunde moeten kiezen
Op het VWO was het boeken als de wereld van Sofie lezen en opstellen schrijven en heul veel discussiëren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat je op havo niveau van filosofie kan verwachten.
Ik denk dat je wat theorie moet leren en daar zelf mee aan de slag moet?
Ja idd, eindeloze discussies en essays was t op de uni ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Op het VWO was het boeken als de wereld van Sofie lezen en opstellen schrijven en heul veel discussiëren.
Maar dat discussie gedeelte word nogal lastig als het zelfstudie isquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja idd, eindeloze discussies en essays was t op de uni ook
Nou ja je kan natuurlijk wel stellingen beredeneren vanuit het oogpunt van verschillende filosofen en zo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat discussie gedeelte word nogal lastig als het zelfstudie is![]()
Ik kan me er iig niks bij voorstellen, niet gehad op de HAVO.
Hier ook wel aardig! Ik heb gisteren mijn laatste medicijnen ingenomenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier druk!
Niet bij te houden nu met af en toe even kijken!
Muisje, hier gaat het aardig!Met jou?
Phaidra!Gezellig!
Hara, mis je het contact met de buitenwereld niet als je thuis je studie doet? Of vind je het juist fijn zo?
Ing, sterkte met BaloeloeloeIk duim dat het meevalt!
De rest ga ik vanavond wel even bijlezen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |