abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74072625
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tis echt heel cool bedrijf, wel heel strikt, niet echt losjes ofzo. Maar wel heel vet, en volgens mij kan je er echt bakken met geld binnen hengelen. Plus zijn ze over de hele wereld actief, dus mensen die d'r talen spreken zullen ze vast graag hebben
Je bent bijvoorbeeld verplicht om 1 hand aan de trapleuning te houden als je via een trap naar boven of beneden loopt. Serieus! (mijn meneer heeft een tijd gedetacheerd gezeten bij shell)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74072643
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tis echt heel cool bedrijf, wel heel strikt, niet echt losjes ofzo. Maar wel heel vet, en volgens mij kan je er echt bakken met geld binnen hengelen. Plus zijn ze over de hele wereld actief, dus mensen die d'r talen spreken zullen ze vast graag hebben
Ik weet dat ze strikt zijn dus daarom hebben ze niet echt mijn voorkeur maar ze hebben wel hun hoofdkantoor in de plaats waar mijn lief ook gesolliciteerd heeft in Zwitserland dus wie weet
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74072669
Hehe ja herkenbaar, ik was met 8,8 geslaagd voor Engels. Maar het heeft me eigenlijk nooit echt getrokken. Wel engelstalige studie gedaan jaartje, maar dat was 't ook niet (niet om het engels overigens).

Denk dat dat het ook gewoon een beetje is met banen vinden als bv. vertaler Engels, best veel mensen spreken het natuurlijk redelijk tot goed, dus het is niet echt zo'n 'vreemde' taal meer als bv. chinees of japans ofzo.
pi_74072704
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Je bent bijvoorbeeld verplicht om 1 hand aan de trapleuning te houden als je via een trap naar boven of beneden loopt. Serieus! (mijn meneer heeft een tijd gedetacheerd gezeten bij shell)
Klopt. Goal Zero

Je word er ook echt op aangesproken als je het niet doet. Je moet altijd je PC locken als je er van weg bent. Je mag niet met vloeistoffen (koffie oid) op de trappen lopen. Je moet altijd echt je pasje zichtbaar dragen anders word je zonder pardon het pand uitgekicked. Je moet altijd achteruit in parkeren anders krijg je een wielklem. Je mag niet bellend op de trap lopen e.d.
pi_74072713
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe ja herkenbaar, ik was met 8,8 geslaagd voor Engels. Maar het heeft me eigenlijk nooit echt getrokken. Wel engelstalige studie gedaan jaartje, maar dat was 't ook niet (niet om het engels overigens).

Denk dat dat het ook gewoon een beetje is met banen vinden als bv. vertaler Engels, best veel mensen spreken het natuurlijk redelijk tot goed, dus het is niet echt zo'n 'vreemde' taal meer als bv. chinees of japans ofzo.
Ik heb de arrogantie dat ik vast perfecter Engels spreek dan die Zwitsers en ik spreek daarnaast ook nog Nederlands zij niet
The way you rock'n'roll
pi_74072737
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat het meestal lesgeven wordt dat weerhield mij ervan
Ik was op de middelbare school beter in Engels dan de leraar, die man kon mijn bloed wel drinken.
Ik had het eindexamen het beste gemaakt van heel NL en die lul was niet eens trots, die schaamde zich rot, want ik ging al na 1 uur naar buiten, kwam ie me achterna dat ik gek was en arrogant en dat dat echt niet kon en dat ik t nog maar es na moest kijken.
Later konden we onze antwoorden checken met die van hem, hadden we 10 verschillende of zo.
Bleek alleen achteraf dat ik foutloos was en hij niet
Toen heb ik m wel recht in zn smoel uitgelachen ja.
Ik mocht ook bepaalde boeken niet op mijn lijst zetten omdat hij ze niet gelezen had.
Seriously
Zoiets had ik met wiskunde (B1). We hadden het hele jaar te horen gekregen dat we echt nooit genoeg tijd zouden hebben voor het examen, bijna niemand zou het uberhaupt af hebben binnen de tijd. Nou, ik natuurlijk zo snel mogelijk proberen te werken... Na 3 kwartier: klaar. Klaar?? Dakannie!! Ik checken of ik niet een blad miste ofzo... Maar ik had echt alles af. Toen toch maar ingeleverd. Had uiteindelijk een 9,7 (terwijl ik gemiddeld een 7,7 stond, goh, volgens mij waren de schoolexamens een stukje lastiger ).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:47:34 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74072840
Haha ja, ik had trouwens voor mijn Engels uiteindelijk een 9 op mn eindlijst omdat die onwijze lul me een 8 voor mn mondeling gegeven had
Dat was anders gewoon een 10 geweest
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74072902
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt. Goal Zero

Je word er ook echt op aangesproken als je het niet doet. Je moet altijd je PC locken als je er van weg bent. Je mag niet met vloeistoffen (koffie oid) op de trappen lopen. Je moet altijd echt je pasje zichtbaar dragen anders word je zonder pardon het pand uitgekicked. Je moet altijd achteruit in parkeren anders krijg je een wielklem. Je mag niet bellend op de trap lopen e.d.
Ja echt he . Ik snap dat het gedeeltelijk voortkomt uit de ontstaansgeschiedenis van shell (olie boren is nu eenmaal behoorlijk gevaarlijk werk), maar al die regeltjes .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74072925
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja echt he . Ik snap dat het gedeeltelijk voortkomt uit de ontstaansgeschiedenis van shell (olie boren is nu eenmaal behoorlijk gevaarlijk werk), maar al die regeltjes .
Oke, ik ga dus nooit solliciteren bij Shell. Bloody hell zeg, daar gaat mijn eis van informele werksfeer niet goed komen.
The way you rock'n'roll
pi_74072927
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja en het mooie was, dan liep iedereen in die kantoorpandjes braaf met de handjes aan de trap e.d. En dan waren er een paar incidentloze weken en dan flikkerde er in Nigeria ofzo weer iemand in zo'n boorput ofzo en dan was het weer mislukt
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:49:58 #236
176471 oh-oh
pi_74072930
Ik heb voor een Engels bedrijf gewerkt en in de UK gewoond, en ik mis het nog steeds...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:50:09 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74072935
Ik had ook problemen met mijn leraar Engels. Hij wilde mij mijn tien ook niet geven, dus ben ik naar de directeur gegaan om mijn tien te halen. Vond leraar Engels niet tof.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74072939
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oke, ik ga dus nooit solliciteren bij Shell. Bloody hell zeg, daar gaat mijn eis van informele werksfeer niet goed komen.
Nee als je een informele werksfeer wil moet je NIET bij Shell zijn
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:52:08 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74072987
Wie is er trouwens bekend met filosofie? Ik heb dat nooit gehad en weet ook niet echt wat ik ervan moet verwachten
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:52:11 #240
176471 oh-oh
pi_74072990
quote:

[..]

Qua informeel zit ik zoooooooo goed op mn plek nu, ondanks dat iedereen zou denken dat t anders is
En ik benut ook al mijn sterke vaardigheden hier ten volste
T is alleen jammer dat ik nooit op 1 lijn zit met mijn directe collegae hier ( tenminste, de mensen met wie ik de werkruimte deel ) en beter overweg kan met de academici.
Maar daarom zit ik hier wel al zo lang, alle andere mensen op mijn plek hebben het niet langer dan 2 jaar volgehouden
( Groucho Marx )
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:53:11 #241
176471 oh-oh
pi_74073017
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had ook problemen met mijn leraar Engels. Hij wilde mij mijn tien ook niet geven, dus ben ik naar de directeur gegaan om mijn tien te halen. Vond leraar Engels niet tof.
Het was een mondeling, ik kon daar verder niet veel mee, ik geloof ook niet dat daar een derde partij bij aanwezig was...
( Groucho Marx )
pi_74073045
quote:

[..]

Ze doen dan weer niet zo moeilijk over reizen voor je werk. Zo ben ik een keer een weekend in Parijs geweest en Straatsburg, deels op kosten van shell .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:54:33 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74073066
Baloe moet vanmiddag naar de DA
Volgens ons heeft ie last van z'n bekkie.
Ik hoop dat het idd iets simpels is, ben er nu al nerveus voor
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:54:38 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74073069
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het was een mondeling, ik kon daar verder niet veel mee, ik geloof ook niet dat daar een derde partij bij aanwezig was...
Oh ja, dat is anders wat.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:56:03 #245
176471 oh-oh
pi_74073112
Sterkte Ing, wat is dr dan psies?
Hara, filosofie, krijg je dat op de havo???
( Groucho Marx )
pi_74073135
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ze doen dan weer niet zo moeilijk over reizen voor je werk. Zo ben ik een keer een weekend in Parijs geweest en Straatsburg, deels op kosten van shell .
Ja das wel tof, waar ik zit was ook het ook gewoon normaal dat er een zooitje britten zat die in Den Haag op kosten van Shell een appartement had, en dan werkten ze ma t/m do in Rijswijk, vlogen ze donderavond weer naar de UK (uiteraard ook op kosten van Shell) waar ze dan écht woonden
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:57:10 #247
176471 oh-oh
pi_74073151
Oh dat is zeker heel Engels dan, wij mochten bij Virgin ook vliegen wat we wilden
Zulke dingen keken zij echt niet naar
( Groucho Marx )
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:58:15 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74073178
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Normaal is Baloe een zeer (gezellig) aanwezige kat, maar de laatste tijd slaapt ie veel en moppert ie als je hem optilt.
Sinds gisteren blaast ie als je onder z'n kinnetje kriebelt (vind ie anders altijd heerlijk) en net vond ik hem onder de voortafel terwijl ie niet anders doet dan slikbewegingen maken en met z'n tongetje om de bek slikken, terwijl ie enorm kwijlt.
Dus direct gebeld en kwart over 2 kunnen we terecht.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:00:29 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74073243
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Normaal is Baloe een zeer (gezellig) aanwezige kat, maar de laatste tijd slaapt ie veel en moppert ie als je hem optilt.
Sinds gisteren blaast ie als je onder z'n kinnetje kriebelt (vind ie anders altijd heerlijk) en net vond ik hem onder de voortafel terwijl ie niet anders doet dan slikbewegingen maken en met z'n tongetje om de bek slikken, terwijl ie enorm kwijlt.
Je kunt hem zeker niet even in de bek kijken nu?
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Dat koos ik.
pi_74073246
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ellendig

Hopen dat het iets kleins is en zo is verholpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')