Je moeder is lelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Multivitamine het volgende:
Lekker is subjectief. Wat voor jou lekker is, is voor mij waarschijnlijk gewoon lelijk.
Conclusie: klacht onterecht.
www.hyves.nlquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef S.Seagal het volgende:
Goed topic.
Reactie en respect op mijn topic?
Je kent me niet![]()
True, maar dat is lastig om doorheen te prikken +ze laten dat echt niet doorschijnen als het 1 grote gristen party is waar bij hun ouders elkaar allemaal kennenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Maar sommige lijken alleen braaf, maar ondertussen..
Dat ga jij mij vertellen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Precizionist het volgende:
[..]
www.hyves.nl
en nou opsodemieteren
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef thewhiteguy het volgende:
Herkenbaar, ook ooit een feestje had met 20 chicks en gozer (vriendje van 1 van die chicks) maar waren ook allemaal netjes en shit, werden alllemaal opgehaald rond 1 uur.. sta je daar in je 1tje bier weg te zuipen..
En neukte je ook heel wat af of was je het muurbloempje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef First het volgende:
Ik kom zelf uit een christelijk gezin en ging vroeger ook vele om met christelijke mensen dus en wat me echt opviel is dat het aantal knappe christelijke meisjes vele malen hoger licht dat het aantal knappa niet christelijke meisjes
Wat mij vooral opvalt is dat die ultra-blonde bleke inteeltkindjes meestal uit een christelijk gezin komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef First het volgende:
Ik kom zelf uit een christelijk gezin en ging vroeger ook vele om met christelijke mensen dus en wat me echt opviel is dat het aantal knappe christelijke meisjes vele malen hoger licht dat het aantal knappa niet christelijke meisjes
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef Precizionist het volgende:
[..]
En neukte je ook heel wat af of was je het muurbloempje?
Misschien ben je ook wel gezegend mijn zoon, want dat is precies wat ik dacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat die ultra-blonde bleke inteeltkindjes meestal uit een christelijk gezin komen.
ultra-blonde bleke chicksquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat die ultra-blonde bleke inteeltkindjes meestal uit een christelijk gezin komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |