fappen op crackquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wat doet die gast überhaupt in dit topic?
pardonquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Dit schijnt een leuke slowchat te zijn
En Crack sekst op haar eerste date met ZH. Volgens mij zegt dat meer over haar dan over jou hoor.quote:
Ik word niet graag in een clubje geplaatst met autisten, ik kom alleen om te rellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
Wat pardon? Je staat niet in de OP, niemand kent je, dus wat doe je hier?
Hij komt hier omdat hij laatst 's nachts in Crack_ haar postgeschiedenis zat te lurken en zag dat zij hier aan het posten was, dus kwam hij haar hier stalkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat pardon? Je staat niet in de OP, niemand kent je, dus wat doe je hier?
CRACK IS EEN NYMFOquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En Crack sekst op haar eerste date met ZH. Volgens mij zegt dat meer over haar dan over jou hoor.
Ja manquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij komt hier omdat hij laatst 's nachts in Crack_ haar postgeschiedenis zat te lurken en zag dat zij hier aan het posten was, dus kwam hij haar hier stalken
Clubje met autisten? Jij bent developer voor Fok! net als Juicyhillquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik word niet graag in een clubje geplaatst met autisten, ik kom alleen om te rellen.
Oke zeg, wat stoer van je!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik word niet graag in een clubje geplaatst met autisten, ik kom alleen om te rellen.
Ik ben vormgever, heb alleen de verkeerde tag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Clubje met autisten? Jij bent developer voor Fok! net als Juicyhill
Ik zie nou niet belachelijk veel veranderingen in het design de laatste tijd..quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben vormgever, heb alleen de verkeerde tag.
Whihi. Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie nou niet belachelijk veel veranderingen in het design de laatste tijd..
Of maak jij die seizoenbanners?
Ik werk aan geheime projecten die jij niet zietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
Ik zie nou niet belachelijk veel veranderingen in het design de laatste tijd..
Of maak jij die seizoenbanners?
Waarom werkt een vormgever aan projecten die voor de gebruiker toch niet zichtbaar zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik werk aan geheime projecten die jij niet ziet
Dan hebben ze waarschijnlijk niet goed opgelet bij je 'sollicitatie'quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben vormgever, heb alleen de verkeerde tag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |