abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74050709
quote:
'Deeltjesversneller gesaboteerd door tijdreizigers'
SpeelPauze
LangzaamGemiddeldSnel4 van de 52

© Corbis Royalty Free
Grotere afbeelding

Omdat de Large Hadron Collider (LHC), een gigantische deeltjesversneller in de buurt van Genève, telkens stuk is, zoekt men driftig naar de reden hiervoor. Wetenschappers denken het nu gevonden te hebben: het apparaat wordt gesaboteerd vanuit de toekomst.

De Deense natuurkundige dr. Holger Bech Nielsen en de Japanse dr. Masao Ninomiya concluderen dat de natuur wil voorkomen dat het zogenaamde 'God-deeltje' of Higgs-boson gevonden wordt. Uit hun berekeningen zou blijken dat 'de natuur terugrimpelt in de tijd' om de LHC uit te zetten. Zo wil zij voorkomen dat het God-deeltje ooit verkregen wordt, 'als een reiziger die teruggaat in de tijd om zijn grootvader te doden.'

"God heeft een hekel aan het Higgs-boson, en doet pogingen om de zoektocht te saboteren," zo stelt Nielsen in een nog ongepubliceerd essay. "Het is een paradox om terug te gaan in de tijd en je opa te vermoorden, maar natuurkundigen zijn er over eens dat er geen paradox is als je terugreist in de tijd om te voorkomen dat hij onder een bus kom," reageert Dannis Overbye in de New York Times. "In het geval van het Higgs-deeltje en de Collider, is het alsof er iets teruggaat in de tijd om het heelal te redden voor het onder een bus komt."

De deeltjesversneller is een miljardenproject waaraan ook Nederland meewerkt. Het duurde ruim twintig jaar voordat het gigantische apparaat gebouwd was en het werd eind vorig jaar voor het eerst getest. De LHC raakte toen echter meteen oververhit en het duurde een jaar om dit weer te herstellen. Volgende maand zullen er naar verwachting nieuwe testen starten.

Bron: msn.nl die fok.nl weer als bron heeft
Heerlijk

People wake up!
Tijdreizen is niet mogelijk, nu niet en nooit niet.

Stél dat het zou kunnen:
1: Waarom heeft dan nog niemand dingen als 9/11 "voorkomen".
2: Waarom hebben we dan nog nooit in de hele geschiedenis een tijdreiziger gezien
3: Je zou eventueel als de snelheid van het licht ook op objecten en organische vormen zou kunnen worden toegepast, nogsteeds alleen nog óf de tijd stil kunnen zetten óf vooruit gaan. Maar dus NOOIT achteruit.

Face it people, houd je bezig met boeiendere dingen, zoals co2 wegpoefen naar een andere dimensie
  zondag 25 oktober 2009 @ 18:58:15 #2
274538 AbortusKonijn
salade du escargot
pi_74050808
Ik wist het al, Leonardo Davinci belde net
Het is niet wat je denkt dat het is.
FoBo | PM :D
pi_74050816
God
pi_74050817
Topicnummer ^$&#^$*#^$#*&$^#*?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74050853
Duidelijk een gevalletje van radicaal-temporeel terrorisme.
pi_74050902
hoe staat het eigenlijk serieus met die Collider? is ie nog steeds niet gefixed
pi_74050913
pi_74050937
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef miaeak het volgende:
People wake up!
Deeltjesversneller gesaboteerd door tijdreizigers
pi_74050966
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef Halve_Maen het volgende:
Nee, want mensen uit de toekomst saboteren het steeds
Wat ze beter kunnen doen trouwens is even 20 jaar verder terug gaan en voorkomen dat dat hele ding gebouwd wordt...
Of zeg ik nu iets heel onlogisch

[ Bericht 14% gewijzigd door miaeak op 25-10-2009 19:18:27 ]
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:19:52 #10
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_74051547
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik heb het tegengehouden!
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_74068258
quote:
Dubbel dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')