Ehh ja, ik snap er geen pok van maar laten we het er maar op houden dat ik echt van jongs af aan al afwijkend gedrag vertoonde als ik mijn moeder mag geloven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef MerKaBa het volgende:
[..]
KUNNEN veroorzaken, ik wil niet zeggen dat het autisme bij ieder kind hier door word veroorzaakt
maar het ligt wel in verband met elkaar..
Maar wat zit er nu echt in een vaccin, laten we er een aantal op een rijtje zetten.
In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een
desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) =
desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en
geeft allergische reacties.
DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine
SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat,
Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal
medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.
Hepatitis B
SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).
MMR
(mazelen, bof, rode hond)
Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
Mediums: M&M kippen-embryo.
Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen)
Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen:
Waterpokken, VARIVAX: Merck
Hepatitis A, VAQTA: Merck
Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio,
IMOVAX: Connaught
Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
Rode Hond, MERUVAX: Merck
Als we naar de ingrediënten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan.
Thimerosal (kwik)
bron: http://www.eqgen.nl/html/vaccins.html
Ik ben persoonlijk liever dood dan autistisch, aangezien je overal word buitengesloten en 'die rare autist' bent.quote:
quote:
Zo jij bent ook hard, dus jij kan besluiten voor kinderen dat hun beter af zijn autistisch dan dood?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef EchoAlpha het volgende:
Je weet dat dingen als MELK ook kanker kan veroorzaken?
Vrijwel alles kan kanker of iets anders veroorzaken. Dat een product iets kán veroorzaken betekent niet dat het ook zoiets veroorzaakt. Dat jij liever hebt dat kinderen massaal aan ziektes doodgaan omdat jij DENKT dat het allemaal een groot complot is moet jij zelf weten maar ik heb liever dat er kinderen gewoon ingeënt worden omdat ik meer vertrouwen in doktoren en professoren dan in iemand zoals jij...
Liever autistische dan dode kinderen
Heb je niks beters te verzinnen? Ik wil van jou wel graag wat bron vermeldingen hebben waarom het zo geweldig is om die inentingen te halen? kom maar op met je bewijs, ik heb genoeg geleverd wat het tegen deel bewijst, kan nog VEEL meer halen als dat nodig is. Ik denk dat je je nu gewoon hebt afgesloten voor iets wat je mischien wel liever niet wil, ik heb je uit je comfort zone gehaald.quote:Je weet dat dingen als MELK ook kanker kan veroorzaken?
Ik slaap ook heerlijk, ik slaap zelfs BETER nu, en vind het heel raar dat jij zegtquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
dude, come on, doe normaal!!
Maar ook al zouden ze die "oorlog" met ons spelen, wat dan nog?
Ik wordt gelukkig 's nachts niet in angstzweet wakker vanwege allerlei rare kronkels in mijn kop m.b.t. psychologisch oorlogen.
Laat mij dan maar lekker in onwetendheid.
Dus ook al zouden zij, 6 biljoen mensen psychologisch manipuleren, jou familie, jou kinderen of weet ik veel wat dood en verderf brengen (kijk maar naar de oorlogen, en crisis die nu begint) en jij was je hier BEWUST van geweest, dan had jij als nog gezegd: wat dan nog?!quote:Maar ook al zouden ze die "oorlog" met ons spelen, wat dan nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |