abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:38:46 #26
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74052269
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:30 schreef MerKaBa het volgende:

[..]

KUNNEN veroorzaken, ik wil niet zeggen dat het autisme bij ieder kind hier door word veroorzaakt
maar het ligt wel in verband met elkaar..

Maar wat zit er nu echt in een vaccin, laten we er een aantal op een rijtje zetten.

In een griepprik zitten de volgende gifstoffen:
Ethyleen glycol = antivries; Phenol = een
desinfecteringsmiddel; Formaldehyde = kankerverwekkende stof;
Aluminium = deeltjes die je hersencellen aantasten; Thimerosal (kwik) =
desinfecteringsmiddel tast immuunsysteem aan en veroorzaakt
hersenbeschadiging; Neomycin & Streptomycin = anti-biotisch en
geeft allergische reacties.

DPT - Difterie en Tetanus Toxoide en Pertussis Vaccine
SmithKline Beecham Pharmeceuticals 800-366-8900 x5231
Wat zit er in? Aluminium fosfate, formaldehyde, ammonium sulfaat,
Rode bloedcellen van schapen, glycerol, sodium chloride, thimerosal
medium: porcine (PIG) pancreatic hydrolsate van kaasstof.

Hepatitis B
SmithKline Beecham Pharmaceuticals 800-633-8900 x5231
Inhoud: aluminum hydroxide, thimerosal.
Medium: gist (mogelijk 5% overblijfsel).

MMR
(mazelen, bof, rode hond)
Levende virussen vaccin Merck & Co., Inc. 800-934-5556
Inhoud: sorbitol, neomycin, gehydroliseerde gelatine.
Mediums: M&M kippen-embryo.
Rode Hond (Rubella) - Human diploid cells (van menselijke foetus weefsel). Diploïde betekent: het aanwezig zijn in de lichaamscellen van het normale aantal menselijke chromosomen, in dit geval van foetussen)

Vaccines gegroeid in geaborteerde foetus cel culturen:
Waterpokken, VARIVAX: Merck
Hepatitis A, VAQTA: Merck
Polio (oral), Poliovac, Canada: ConnaughtPolio,
IMOVAX: Connaught
Rabiës, Imovax: Pasteur Merieux
Rode Hond, MERUVAX: Merck

Als we naar de ingrediënten kijken zien we een aantal ronduit bizarre zaken staan.

Thimerosal (kwik)

bron: http://www.eqgen.nl/html/vaccins.html
Ehh ja, ik snap er geen pok van maar laten we het er maar op houden dat ik echt van jongs af aan al afwijkend gedrag vertoonde als ik mijn moeder mag geloven.

Verder ben ik van mening dat er heel veel meer mensen met afwijkingen bestaan, simpelweg omdat we nu meer mensen kunnen genezen waardoor zulke dingen sneller worden doorgegeven aan het nageslacht. Waar vroeger zulke kinderen werden afgestoten of simpelweg dood gingen.

Dat neemt niet weg dat we goed moeten oppassen, er gebeuren namelijk ineens zoveel rare dingen dat het duidelijk is dat er een bedoeling mee is.

Griepprik halen? Hell no, volgens mij bestaat die hele varkensgriep niet eens.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:40:37 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_74052332
Kunnen die lappen tekst niet in quotes
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74052422
Je weet dat dingen als MELK ook kanker kan veroorzaken?

Vrijwel alles kan kanker of iets anders veroorzaken. Dat een product iets kán veroorzaken betekent niet dat het ook zoiets veroorzaakt. Dat jij liever hebt dat kinderen massaal aan ziektes doodgaan omdat jij DENKT dat het allemaal een groot complot is moet jij zelf weten maar ik heb liever dat er kinderen gewoon ingeënt worden omdat ik meer vertrouwen in doktoren en professoren dan in iemand zoals jij...

Liever autistische dan dode kinderen
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:45:31 #29
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_74052515
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik ben persoonlijk liever dood dan autistisch, aangezien je overal word buitengesloten en 'die rare autist' bent.

Maargoed, dat is redelijk offtopic.
  zondag 25 oktober 2009 @ 19:48:34 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_74052627
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef MerKaBa het volgende:

[..]

dude, come on, doe normaal!!

Maar ook al zouden ze die "oorlog" met ons spelen, wat dan nog?
Ik wordt gelukkig 's nachts niet in angstzweet wakker vanwege allerlei rare kronkels in mijn kop m.b.t. psychologisch oorlogen.
Laat mij dan maar lekker in onwetendheid.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2009 @ 19:51:49 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74052758
*scroll* *scroll* *scroll*... misschien dat je gewoon in een paar zinnen kunt vertellen wat je nu duidelijk wilt maken. Dan wil ik ook best mijn mening geven. Maar ik heb al haast RSI van het scrollen, laat staan dat ik het ga lezen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74052858
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef EchoAlpha het volgende:

Vrijwel alles kan kanker of iets anders veroorzaken. Dat een product iets kán veroorzaken betekent niet dat het ook zoiets veroorzaakt. Dat jij liever hebt dat kinderen massaal aan ziektes doodgaan omdat jij DENKT dat het allemaal een groot complot is moet jij zelf weten maar ik heb liever dat er kinderen gewoon ingeënt worden omdat ik meer vertrouwen in doktoren en professoren dan in iemand zoals jij...

Zo jij bent ook hard, dus jij kan besluiten voor kinderen dat hun beter af zijn autistisch dan dood?
Nou wil ik niet zeggen dat autistische kinderen beter af zijn als ze dood zijn, maar vind het een beetje een rare statement. En ik zeg niet dat ik LIEVER heb dat er kinderen massaal aan ziektes dood gaan.
Mischien heb ik het wel bij het juiste eind en jij niet? mischien ben jij straks wel degene die het op zijn/haar geweten heeft zn eigen kinderen te vaccineren die daarna een stoornis krijgen of mischien overlijden aan de vaccin. Stel dat je dat na de tijd krijgt te horen? wat zou je voor lul staan dan

En nog iets,
quote:
Heb je niks beters te verzinnen? Ik wil van jou wel graag wat bron vermeldingen hebben waarom het zo geweldig is om die inentingen te halen? kom maar op met je bewijs, ik heb genoeg geleverd wat het tegen deel bewijst, kan nog VEEL meer halen als dat nodig is. Ik denk dat je je nu gewoon hebt afgesloten voor iets wat je mischien wel liever niet wil, ik heb je uit je comfort zone gehaald.

En nog iets, je gelooft liever doktoren en professoren dan mij, kan ik inkomen
Heb ook HEEL veel bronvermeldingen in de text staan VAN doktoren EN professoren.. Dus vanwaar die opmerking? en ik vraag je niet om vertrouwen in mij, maar om vertrouwen in de informatie ik je gaf.

Ik daag je uit, je krijgt een week de tijd om ALLE informatie te verzamellen die je kan vinden waarom mensen, en kinderen zich zouden moeten laten INENTEN, en dan heb ik het niet over die paniekzaaiende nieuwsberichtjes van de MEDIA!!

[ Bericht 0% gewijzigd door MerKaBa op 25-10-2009 19:59:40 ]
pi_74053077
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

dude, come on, doe normaal!!

Ik wordt gelukkig 's nachts niet in angstzweet wakker vanwege allerlei rare kronkels in mijn kop m.b.t. psychologisch oorlogen.
Laat mij dan maar lekker in onwetendheid.
Ik slaap ook heerlijk, ik slaap zelfs BETER nu, en vind het heel raar dat jij zegt
quote:
Dus ook al zouden zij, 6 biljoen mensen psychologisch manipuleren, jou familie, jou kinderen of weet ik veel wat dood en verderf brengen (kijk maar naar de oorlogen, en crisis die nu begint) en jij was je hier BEWUST van geweest, dan had jij als nog gezegd: wat dan nog?!

Serieus ik hoop niet dat er meer mensen zo raar denken als jou, want dan zijn we al verloren (ik weet dat het niet zo is omdat meer mensen zich bewust worden van de gang van zaken!) maar DUDE jij wil beweren dat IK een kronkel in mn kop heb?

Het is mischien voor jou ook maar beter dat je onwetend bent en blijft...

Je kan je niet weren tegen iets wat je niet weet, KNOWLEDGE IS POWER
ik bekijk het juist positief deze dingen te weten, ook al lijkt het negatief, maar dat is hoe je er zelf over denkt.
pi_74053155
Leuke posts allemaal, maar niet voor [FLU]. Kijk eens in [BNW], daar worden dit soort dingen besproken.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')