tyf op met je fipoquote:
Stel je aan, mietje. Alsof die lucht er niet na 1 keer wassen uit isquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:46 schreef Drinky het volgende:
Roken dan, daar heb ik het over. Elke keer bij het uitgaan, feesten e.d. kom je terecht in die kankerlucht(ja, want dat is het! ). Je kleding gaat er zwaar van meuren, vaak zat zijn er mensen die dan ook niet opletten en jou of je kleren met brandplekken achterlaten en het ergst van allemaal: je krijgt die geur niet weg uit je haar!!
Heb m'n haar nu al drie keer gewassen, waarvan twee keer met shampoo en die geur is er nog steeds niet uit
Toegegeven, zweetlucht lijkt me ook niet je van het, maar het kan in ieder geval geen brandplekken achterlaten of kanker veroorzaken
Zelfde bij Judoquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Roken is echt fucked up als je Krav Maga doet
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee doorquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef tisauch het volgende:
* tisauch mompelt iets over verslaving.
Nee, dat zeg ik tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Stel je aan, mietje. Alsof die lucht er niet na 1 keer wassen uit is.
Een kortequote:
Dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen te douchen dan.
Ik hoor nooit iemand erover dat je het er niet uit krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan![]()
*zucht*, waarom ga ik hier ook op in![]()
?
Ja, dat klopt wel aardig. Beginnen met roken is moeilijk een genot te noemen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee door
Dus jouw longen bevatten inmiddels meer teer dan de A2.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik rook 8 pakjes per dag, nergens last van.
Dat is JUIST waarom mensen er verslaafd aan raken!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee door
Die Hard 5?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
Ik zou me daar ook kwaad over kunnen maken... eens een keertje gehad...
Ik was zo in de kantine en toen vonden 2 mannen het nodig om te roken... Ik hun vriendelijk verzocht hun stinkstokken te doven maar ze gaven geen gehoor....
Dus ik hun nogmaals gewaarschuwd... hun weer lachen.. Nou toen maar opgestaan en die sigaret uit hun muil getrokken op de grond gesmeten waarna ik de sigaret doofde met mijn schoen.... stonden die 2 op en begonnen ze kabaal te maken en te duwen... dus ik bedacht me geen moment en sloeg eentje tegen zijn neus waarna die schreeuwde:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Die andere durfde ineens niks meer....maar moest zich toch bewijzen tegenover zijn vriend... dus hij wilde uithalen... ik hem vloeren natuurlijk en toen die sigaret in zijn gezicht uitgeduwd.. dat zal hem leren
Ik kan daar neit tegen.. patsers die zich niet kunnen inhouden en geen rekening houden met hun medemens
Ik las je post met 7 kleuren in mijn boxershortquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
Ik was zo in de kantine en toen vonden 2 mannen het nodig om te roken... Ik hun vriendelijk verzocht hun stinkstokken te doven maar ze gaven geen gehoor....
Dus ik hun nogmaals gewaarschuwd... hun weer lachen.. Nou toen maar opgestaan en die sigaret uit hun muil getrokken op de grond gesmeten waarna ik de sigaret doofde met mijn schoen.... stonden die 2 op en begonnen ze kabaal te maken en te duwen... dus ik bedacht me geen moment en sloeg eentje tegen zijn neus waarna die schreeuwde:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Die andere durfde ineens niks meer....maar moest zich toch bewijzen tegenover zijn vriend... dus hij wilde uithalen... ik hem vloeren natuurlijk en toen die sigaret in zijn gezicht uitgeduwd.. dat zal hem leren
Ik kan daar neit tegen.. patsers die zich niet kunnen inhouden en geen rekening houden met hun medemens
Nee, met een kankerstok in je bek ben je stoerquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef Wisheh het volgende:
Weer zon anti rook mietje op FOK! Huilie
Ik heb dat nog nergens gerokenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef Goofisch het volgende:
Nee die zweetlucht daar word je vrolijk van als er niet gerookt kan worden.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik rook 8 pakjes per dag, nergens last van.
Ja kut is dat inderdaad. In sommige tenten ruikt het echt naar zweet en schraal bier.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef Goofisch het volgende:
Nee die zweetlucht daar word je vrolijk van als er niet gerookt kan worden.![]()
Nou ik anders wel.quote:
Dus alle rokers zijn eigenlijk gewoon domme meelopersquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:57 schreef Metalfrost het volgende:
Omdat mensen als ze beginnen met roken, nogal een laag gehalte zelfvertrouwen hebben. In een groepje, dan zijn ze met meer. Om mee te doen met het groepje, moet je hetzelfde doen, anders word je eruit gegooid. Als 13-14-jarige word je 'stoer' bevonden door je omgeving, als je met een aangestoken sigaret in je mond rondloopt. Je neemt een hijs van de sigaret en klaar, je bent verslaafd.
Om stoer te blijven, moet je blijven roken. De vriendengroep valt op een gegeven moment uiteen, maar het roken blijft. Mensen vinden het lekker.
Maar daar kom ik ook niet in de buurtquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou ik anders wel.
zo'n dik geval mens die dan te hard staat te dansen komen letterlijk de dampen vanaf.
gatverdamme.
Wel als je in de afgelopen 5 à 10 jaar bent begonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:14 schreef mirved het volgende:
[..]
Dus alle rokers zijn eigenlijk gewoon domme meelopers
Chuck Norris zit ook op fokquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
EY DOE NORMAAL MAN!!
uhu vast.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Right .... en jij bent die persoon met die zonnebril of is dat je vriendin ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Mensen die stoer posten en vervolgens vergeten dat ze een fotoboek hebben waar hun echte ik in staat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right .... en jij bent die persoon met die zonnebril of is dat je vriendin ?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Right .... en jij bent die persoon met die zonnebril of is dat je vriendin ?
[ afbeelding ]
Dat je eruitziet als een kansloze kankerstakker die nog niet eens een natte tosti in elkaar kan slaan.quote:
Upload jij eerst maar eens een foto van jezelf dan praat ik verder... je bent nog te lelijk blijkbaar om gefotografeerd te wordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dat je eruitziet als een kansloze kankerstakker die nog niet eens een natte tosti in elkaar kan slaan.
Ik stop bij elke vrouw die rookt. Elke keer. Blijf ik even staan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef draaijer het volgende:
Gisteren even in Lola's geweest in Amsterdam, en ook daar stonk het. :R vieze rokers. Opzouten. Een vrouw die rookt, die loop ik voorbij
Deze logica gaat nergens over natuurlijk. Jij bent degene die zijn uiterlijk openbaar maakt en op hetzelfde moment pretendeert een gigantische stoere vent te zijn. Deze combinatie maakt van jou als persoon een klucht, een farce.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Upload jij eerst maar eens een foto van jezelf dan praat ik verder... je bent nog te lelijk blijkbaar om gefotografeerd te worden
Ja dat ben ik met caranval =]quote:
Jep en jij durft dat niet eens dus reken maar uit wat jezelf bent debielquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:33 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Deze logica gaat nergens over natuurlijk. Jij bent degene die zijn uiterlijk openbaar maakt en op hetzelfde moment pretendeert een gigantische stoere vent te zijn. Deze combinatie maakt van jou als persoon een klucht, een farce.
En wat was je punt nu?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met caranval =]
Greun jeske jeweet
dat is niet kankerverwekkendquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:37 schreef LeDrol het volgende:
Naar 1x je haar wassen is die stank er echt wel uit. Voor de rest ben ik het wel met TS eens. Ik snap overigens niet waarom er zo weinig zijn die dit klote vinden. Ik neem aan dat jullie het dan ook niet erg vinden als mensen stinken naar zweet of bier over je heen gooien...
Ze pakken je ook niet op je uiterlijk maar op je tandenstokerarmpjes.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Upload jij eerst maar eens een foto van jezelf dan praat ik verder... je bent nog te lelijk blijkbaar om gefotografeerd te worden
Dus als je iets durft, moet je dat altijd doen? Nogmaals, logica is niet je sterkste punt. Ik heb helemaal geen behoefte mijzelf open en bloot te geven op een internetforum. Jij kiest daar wel voor, en gaat dan huilen over de consequenties. Jij geeft je open, jij wilt beoordeeld worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep en jij durft dat niet eens dus reken maar uit wat jezelf bent debiel
Je zult er wel een goede reden voor hebben dat je alles omtrent jezelf hier geheim houd...
Jij zegt nu dat ik eruit zie als een kansloze stakker (Dus je maakt een claim) dus kom maar over de boeg met je eigen rotkop.. tot die tijd mag je in de stront zakken ezel
Nou ja het betekent alleen dat ik van jou niet zoveel hoef aan te nemen op dit gebiedquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:39 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus als je iets durft, moet je dat altijd doen? Nogmaals, logica is niet je sterkste punt. Ik heb helemaal geen behoefte mijzelf open en bloot te geven op een internetforum. Jij kiest daar wel voor, en gaat dan huilen over de consequenties. Jij geeft je open, jij wilt beoordeeld worden.
Als ik een rotkop heb, betekent dat niet automatisch dat jij er geen hebt. Want dat heb je namelijk wel.
He mensen, hou eens op met dat bashen. Punt is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:39 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus als je iets durft, moet je dat altijd doen? Nogmaals, logica is niet je sterkste punt. Ik heb helemaal geen behoefte mijzelf open en bloot te geven op een internetforum. Jij kiest daar wel voor, en gaat dan huilen over de consequenties. Jij geeft je open, jij wilt beoordeeld worden.
Als ik een rotkop heb, betekent dat niet automatisch dat jij er geen hebt. Want dat heb je namelijk wel.
En dat wil wat zeggen zekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:38 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ze pakken je ook niet op je uiterlijk maar op je tandenstokerarmpjes.
Helaas is er geen punt gemaakt alleen gebash ... heel jammer want waar argumentatie ontbreekt... daar gaan mensen scheldenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
He mensen, hou eens op met dat bashen. Punt is nu wel duidelijk.
Thanks manquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Flammie: respect dat je een foto van jezelf in je fotoboek hebt staan. Ikzelf ben niet zo'n held
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Gohquote:
Het maakt ook niet uit of je het aanneemt. Ik geef alleen mijn mening over jouw aftandse Tsjernobyl-uiterlijk. Het zou mij aan mijn reet roesten of je er wat mee doet. Je moet alleen niet gaan piepen als mensen een mening hebben over Frankenstein die Frankenstein niet bevalt. Ik snap dat je alleen positieve reacties wilt als je een fotoboek maakt, maar ik moest lachen toen ik zo'n priel mannetje zag staan, die pretendeerde een echte man te zijn. Sorry knul, maar mijn kleine teen is nog mannelijker dan jouw lichaampje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ja het betekent alleen dat ik van jou niet zoveel hoef aan te nemen op dit gebied
Nogmaals, je zult wel een heel goede reden er voor hebben dat je je zelf niet prijs durft te geven op internet forums.. ik doe dat wel en jij bent gewoon een zeikerd die het leuk vind om op andere te zeiken maar zelf niet durft thuis te geven.. not my loss
Kijk en daarom had je nou moeten luisteren naar je moeder toen ze zei dat je toch maar beter je VMBO kon afmakenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit of je het aanneemt. Ik geef alleen mijn mening over jouw aftandse Tsjernobyl-uiterlijk. Het zou mij aan mijn reet roesten of je er wat mee doet. Je moet alleen niet gaan piepen als mensen een mening hebben over Frankenstein die Frankenstein niet bevalt. Ik snap dat je alleen positieve reacties wilt als je een fotoboek maakt, maar ik moest lachen toen ik zo'n priel mannetje zag staan, die pretendeerde een echte man te zijn. Sorry knul, maar mijn kleine teen is nog mannelijker dan jouw lichaampje.
In dat geval wil ik wel een foto zien. PM me evenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit of je het aanneemt. Ik geef alleen mijn mening over jouw aftandse Tsjernobyl-uiterlijk. Het zou mij aan mijn reet roesten of je er wat mee doet. Je moet alleen niet gaan piepen als mensen een mening hebben over Frankenstein die Frankenstein niet bevalt. Ik snap dat je alleen positieve reacties wilt als je een fotoboek maakt, maar ik moest lachen toen ik zo'n priel mannetje zag staan, die pretendeerde een echte man te zijn. Sorry knul, maar mijn kleine teen is nog mannelijker dan jouw lichaampje.
Wauw, nu sta ik met mijn bek vol tanden na zo'n losse flodder.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk en daarom had je nou moeten luisteren naar je moeder toen ze zei dat je toch maar beter je VMBO kon afmaken
Fijn, maar het maakt mij niets uit wat jij wilt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel een foto zien. PM me even
Nogmaals, ik geef er niets om. Als je geen persoonlijke beledigingen wilt ontvangen, moet je geen foto's van jezelf rond laten slingeren. Of mag ik dan mijn mening niet uiten omdat ik geen foto's plaats? Dat zou tegen de wet ingaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:54 schreef Michielos het volgende:
Nahja, je begrijpt wel waarom ik het vraag? Hoe Flammie het ook moge bedoelen (wat waarschijnlijk geenszins serieus bedoelt is), jij neemt het allemaal wel erg serieus. Het plaatsen van persoonlijke beledigingen is daarom ook erg makkelijk vanuit een computer(zonder zelf iets van foto's te hebben ter compensatiemateriaal). Om die reden vind ik het geeneens een slecht idee om dan op zijn minst zelf ook iets van beeldmateriaal te posten.
Dat is precies wat jij doetquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
En, als je mensen op het internet serieus gaat nemen, kun je bijna niet verder zinken.
Ow, ik ben het met je eens hoor. Maar zomaar je mening spuien is wellicht niet het meest sociale om te doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nogmaals, ik geef er niets om. Als je geen persoonlijke beledigingen wilt ontvangen, moet je geen foto's van jezelf rond laten slingeren. Of mag ik dan mijn mening niet uiten omdat ik geen foto's plaats? Dat zou tegen de wet ingaan.
Ach, ik word er wel gelukkiger van als ik zo mijn mening kan geven, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is precies wat jij doet
En ik trek me niet veel aan.. je bent waarschijnlijker nog lelijker dan een vis![]()
Ik voel me toch wel gelukkig hoor, jij niet want jij hebt dit blijkbaar nodig om je leven (lees: je internet persona) vorm te geven
Andere naar beneden halen zodat je zelf stoer lijkt... tsja...
Ik gun zo een leven eigenlijk niemand... zelf nooit wat bereikt hebben en maar vitten vanachter je computer
Zou er bijna medelijden mee krijgen
Dat is een kwestie van moraal en daar verschillen jij en ik in. Ik maak liever gebruik van mijn rechten dan dat ik tijdelijke gevoelens ga sparen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik ben het met je eens hoor. Maar zomaar je mening spuien is wellicht niet het meest sociale om te doen
Er bestaat zoiets als fatsoen bij het zeggen van je mening en sommige meningen kunnen nu eenmaal beter voor je gehouden worden.
Recht op je mening heb je, zelfs op het uiten ervan (je wordt niet monddood gemaakt ofzo) , maar dan wel tegen de juiste personen. Je hoeft niet van alles en op alles zonder respect "jje ongezoute mening" te spuien onder het mom van "vrijheid van meningsuiting".
Hoax! Waar haalde jij die derde peuk vandaan, kneus?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:58 schreef Flammie het volgende:
EY DOE NORMAAL MAN!!
Excuses.. hun = zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:20 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Hoax! Waar haalde jij die derde peuk vandaan, kneus?
Oeh, kneus, grofquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Excuses.. hun = zijn
Waarom moet je nou meteen zo grof zijn? Geen goede opvoeding genoten zeker?
Randstadfiguur![]()
Er is maar één weg naar de longen, dus goed asfalteren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dus jouw longen bevatten inmiddels meer teer dan de A2.
'Mijn beste'quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
het kan ook op een nette normale manier
Hij heeft net niks gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Flammie hou alsjeblieft op jezelf steeds meer een meer voor lul te zetten!
Sgt.Stiglitz heeft je gewoon ff mooi op je plekje gezet, als je daar niet mee om kunt gaan moet je geen fotos van jezelf online gooien!
Welke foto?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Flammie hou alsjeblieft op jezelf steeds meer een meer voor lul te zetten!
Sgt.Stiglitz heeft je gewoon ff mooi op je plekje gezet, als je daar niet mee om kunt gaan moet je geen fotos van jezelf online gooien!
De foto die ik nu offline gehaald heb omdat er misbruik van gemaakt word door internet losers die zich verschuilen achter een nicknamequote:
Nee ik ken hem notabene niet eens! Ik ken niemand hier en niemand kent mij en dat wil ik graag zo houden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij heeft net niks gedaan
Hij doet precies dat wat ELKE Internet toughguy doet... mensen afzeiken op t internet maar zelf niet thuis durven te geven (je weet zelf vast wel waarom)... Het makkelijkste wat er is
En dan ook nog als reactie op een obvious grapverhaal
!! Ik trek me daar verder niet veel van aan en moet er eigenlijk wel een beetje om lachen om eerlijk te zijn...
Jij bent zeker zijn holenmaat ofzo
Baasjequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nee ik ken hem notabene niet eens! Ik ken niemand hier en niemand kent mij en dat wil ik graag zo houden!
Ik ergerde me gewoon zo aan je hulpeloze gespartel dat ik er ff wat van moest zeggen!
(k)
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
nu.....NU, wens ik je verder een fijne avond toe! Ik pak nog een biertje!
Dit vind ik een idiote reactie. Zwaar overtrokken en te ver gaan. Dit zegt meer wat over jou dan over Flammiequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit of je het aanneemt. Bla bla bla bla
En zoals ik zei.. je weet zelf waaromquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Stiglitz heeft grote mond maar leeg fotoboek
Och arme jij....Gaat het inmiddels weer een beetje?quote:Heb m'n haar nu al drie keer gewassen, waarvan twee keer met shampoo en die geur is er nog steeds niet uit
Ondertussen ben ik een beetje gekalmeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Och arme jij....Gaat het inmiddels weer een beetje?
Ik geef toe dat ik zelf ook bewust naar een café ga waar gerookt word, maar dat is enkel en alleen omdat ze daar goede muziek draaien. Maar klagen over de stank die die kanker dingen met zich meebrengen, sinds wanneer is dat gayquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
het enige cafe waar ik nog kom mag gewoon gerookt en geblowed worden. niets heerlijkers dan op vrijdagavond aan de bar te zitten, een jointje te draaien en aan te steken.
oh en TS: ik heb niets tegen homo's, tenzij ze ontzettend verwijfd zijn. dus kan je daar mee stoppen?
dank je.
Dat niet perse, wel het klagen dat je haar maar niet lekker gaat ruikenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar klagen over de stank die die kanker dingen met zich meebrengen, sinds wanneer is dat gay?
Ga jij op stap ja?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:46 schreef Drinky het volgende:
Roken dan, daar heb ik het over. Elke keer bij het uitgaan, feesten e.d. kom je terecht in die kankerlucht(ja, want dat is het! ). Je kleding gaat er zwaar van meuren, vaak zat zijn er mensen die dan ook niet opletten en jou of je kleren met brandplekken achterlaten en het ergst van allemaal: je krijgt die geur niet weg uit je haar!!
Heb m'n haar nu al drie keer gewassen, waarvan twee keer met shampoo en die geur is er nog steeds niet uit
Toegegeven, zweetlucht lijkt me ook niet je van het, maar het kan in ieder geval geen brandplekken achterlaten of kanker veroorzaken
Ja, maar met viesch riechend haar word je uitgemaakt voor zwerverquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Dat niet perse, wel het klagen dat je haar maar niet lekker gaat ruiken
Bijna elke week gâkquote:
True datquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:50 schreef daNpy het volgende:
Nee gij heurt nog bij de jeugd die op zaterdag 14 jarige meiskes achterna zit natuurlijk
Je kent je makkelijke oneliners.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een idiote reactie. Zwaar overtrokken en te ver gaan. Dit zegt meer wat over jou dan over Flammie
Het is heerlijk om je zo te zien spartelen. Je zegt dat het je niets doet, maar haalt vervolgens wel je foto offline. Kijk hoe één negatieve reactie jouw hele zelfvertrouwen onderuit heeft gehaald.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
En zoals ik zei.. je weet zelf waarom![]()
Naar eigen zeggen: "Hij hoeft het niet te bewijzen!!"
De Waarheid: Ik heb een kop waarvan the elephant man zal schrikken en durf er niet voor uit te komen en ik scheld mensen die wel succes hebben verrot op internet zodat ik me beter kan voelen
Maar goed; ik nu ook geen FOBO meer want ik wil wel verder gaan met stoere verhalen verzinnen zonder dat kneuzen die te dom voor 1+1 zijn het allemaal serieus gaan nemen en mijn fobo gaan inspecteren alsof ze voor CSI werken
Nope je hebt gewoon geen fatsoen en je hebt gewoon op een belachelijke manier antwoord gegeven op een grap en je bleef tot in het extreme doorgaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je kent je makkelijke oneliners.Perspectief kunnen nemen is een zegen, maar je moet je eigen perspectief niet absoluut maken, schat.
De enige die aan het spartelen is ben je zelfquote:Het is heerlijk om je zo te zien spartelen.
Dat heb ik gedaan om kneuzen zoals jou tegen te gaanquote:Je zegt dat het je niets doet, maar haalt vervolgens wel je foto offline.
Dat heeft het nietquote:Kijk hoe één negatieve reactie jouw hele zelfvertrouwen onderuit heeft gehaald.
Je voldoet aan het stereotype internet tough guy.. veilig mensen afkraken vanachter je PC zonder dat mensen iets terug kunnen zeggen omdat je te zwak bent om zelf een FOBO te hebben. Nee ik dwing je niet om een fobo te hebben maar in dat geval sta je een beetje nadelig wanneer je andere mensen op uiterlijk probeert onderuit te schoffelen.quote:Verder heb je een nogal rare interpretatie van het begrip meningen. Als ik mijn mening geef, doe ik dat niet om stoer te doen. Ik weet niet waar je die vergelijking vandaan haalt.
Nee, maar het zelf geen FOBO hebben, de manier waarop je de discussie binnen komt vallen etc. We hebben geen behoefte aan je gebrul de hele tijd. Je had het bijvoorbeeld ook netjes in een PM kunnen verkondigen maar je kiest er voor om het openbaar op het forum te doen (dus je wil stoer doen, anders hield je de mening OF voor jezelf OF stuurde je wel een PM en vooral over dat soort onderwerpen).quote:Je ongezouten mening geven staat dus volgens jou gelijk aan een internetheld zijn, geen succes hebben en gigantisch lelijk te zijn.Fantastisch.
ja, zo erg was die stank dus, mijn haar is nog redelijk kort, en toch, die geurquote:
Ruik je je haar nu nog steeds of ben je er al over heen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, zo erg was die stank dus, mijn haar is nog redelijk kort, en toch, die geur
Nee, ik ruik het nu niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ruik je je haar nu nog steeds of ben je er al over heen?
Ik zelf heb daar nooit last van gehad tbh
Meid, wat een drama.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:46 schreef Drinky het volgende:
Waarom ben JIJ daar boos over?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:23 schreef Drinky het volgende:
oh, en nu opeens je fobo plaatje weghalen he
PLEEEEEEEASE KUN JE AUB MIJ MAILEN OF PM'EN...quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Oei, dit topic krijg ineens een hoog koningdavid-gehalte met die quotesplitsing.
-Fatsoen is niet absoluut. Wat jij fatsoenlijk vind, vind ik misschien niet fatsoenlijk. Et vice versa. Als je niet beledigd wilt worden, maak jezelf dan niet openbaar. Of mag ik mijn mening niet geven op de manier die ik wens omdat jij je anders beledigd voelt?
-Je haalt je foto offline na mijn reactie. Het heeft dus invloed op je gehad, waar jij claimt het internet niet serieus te nemen. Verder halen loze kreten als "contactgestoord" en "nooit iets bereiken" niet echt veel uit, aangezien je mij niet persoonlijk kent, of wel dan? Zinloos dus.
-Oei, stereotypen. Heb je nou werkelijk een mening gevormd gebaseerd op stereotypen?
-Ik ga geen rekening houden met de manier waarop jij het liefst op jouw lelijkheid geattendeerd wilt worden. De foto stond in dit topic, en zo komt mijn reactie in dit topic.
-Ik snap dat je geen behoefte hebt aan mijn mening. Maar om dan gelijk te eisen dat ik of mijn mening achterwege moet laten of moet vormen volgens JOUW fatsoen is nogal absurd.
-Ik zie niet in hoe ik vertrouwen win en bij wie door iemand op een forum te beledigen
Dat hoeft niet hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:50 schreef mirved het volgende:
Ik heb geen probleem met rokers. Zolang ze het buiten doen zoals het hoort nu met het rookverbod.
Ja nou, discussie erover werd gehouden in mijn topic, dus ik mag mee boos zijnquote:
Nou ja ik vind het niet normaal hoe kneuzen zonder fobo omgaan met mensen die wel een fobo "hadden" dus heb ik hem offline gehaaldquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja nou, discussie erover werd gehouden in mijn topic, dus ik mag mee boos zijn
Zquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
PLEEEEEEEASE KUN JE AUB MIJ MAILEN OF PM'EN...
OF BEN JE TE DOM OM TE LEZEN????????????????
BLIJF OP ZIJN MINST ON TOPIC WANT JE MAAKT JE ZELF ECHT BELACHELIJK ZO
LAAT OVERIGENS OOK EENS EEN FOTO VAN JEZELF ZIEN DAN WEET IK WIE HET ZEGT !!
Gelijk heb je wel.. tokkies hebben nu eenmaal andere fatsoensnormen
On topic maar weer
Tjsa dan ga ik vanaf nu niet meer op je inquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Z
Ga jij nou eisen stellen aan mijn postgedrag?
Maar sowieso.. is er dan geen rookverbod ??quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:36 schreef apenkutkop het volgende:
omdat het lekker is op zijn tijd, en al helemaal als je bezopen bent!![]()
jawel, daarom staan toch ook zoveel mensen buiten...quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar sowieso.. is er dan geen rookverbod ??
Je mag toch in Nederland niet roken in kroegen en discotheken of hoe zat het nou?
[zit te lang al in het buitenland]
Yeh maar hoe heeft TS daar last van als ie binnen zit te zuipen (kroegen, discotheken etc).. hij hoeft toch niet bij die rokersgang te staan ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jawel, daarom staan toch ook zoveel mensen buiten...
Ik dacht dat wij een normale discussie aan het voeren waren. Als je de laatste 5 posts van jou en die van mij bekijk ben jij diegene die aan het schelden is, hoor. Misschien moet je iets inhoudelijker reageren. Kom op, je kunt het.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tjsa dan ga ik vanaf nu niet meer op je in
Je kunt normaal praten en op een normale manier met mensen omgaan (en dus niet als een pauper)
maar anders hoef je van mij geen reactie meer te verwachten hoor.(niet dat het niet leuk was ofzo... heb zelden zo een dom en kortzichtig iemand als jou gezien en eigenlijk nog nooit iemand die zich in zoveel bochten moest wringen om iets minder retarded over te komen, dus vermakelijk was het zeker).
Heb het ook het gevoel dat je daar verder ook niet zo mee zit dus ik wens je veel plezier in je FOBO crusade op fok.nlDat je nog jaartjes lang plezier hebt van mensen die wel een fobo durven te maken
![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk omdat hij liever niet vriendenloos in zijn eentje achter wil blijven, maar dan moet hij ook niet zeiken!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh maar hoe heeft TS daar last van als ie binnen zit te zuipen (kroegen, discotheken etc).. hij hoeft toch niet bij die rokersgang te staan ?
mmmm... laten we wachten op de TSquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:40 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij liever niet vriendenloos in zijn eentje achter wil blijven, maar dan moet hij ook niet zeiken!
haha, bedanktquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Flammie het volgende:
Hey apenkutkop.. wel een ruige username overigens
Dan was je waarschijnlijk al smerig voordat je uitgingquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:46 schreef Drinky het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:43 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Dan was je waarschijnlijk al smerig voordat je uitging
want hier hebben ze skeit aan de overheid en roken ze gewoon binnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh maar hoe heeft TS daar last van als ie binnen zit te zuipen (kroegen, discotheken etc).. hij hoeft toch niet bij die rokersgang te staan ?
En terecht!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
want hier hebben ze skeit aan de overheid en roken ze gewoon binnen
Randstad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Excuses.. hun = zijn
Waarom moet je nou meteen zo grof zijn? Geen goede opvoeding genoten zeker?
Randstadfiguur![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |