abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:39:27 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74178744
Ohhh Menicole. Zo herkenbaar. De rommel waar je niet meer bj weet waar je moet beginnen. De huilbuien. Let op jezelf. En blijf aangeven wat je voelt. Soms had ik het idee dat ik alleen maar aan het klagen, mopperen en huilen was. Maar uiteindelijk heeft het geholpen. Fijn dat je nu weer wat meer rust in je kamer hebt, dan komt de rust in je hoofd ook goed. Sterkte met zijn allen.
pi_74179900
Dan is die oplossingsgerichtheid van die mannen toch best handig, Nicole!
pi_74179906
We hebben 2 redelijke nachten achter de rug, ik ga na de voeding van een uur of 8 naar bed en lief doet nog een late voeding met kv, want ik kolf bij lange na niet genoeg om dan bv uit een flesje te geven. Maar dan kan ik ff wat langer slapen. Want batterijtje is een beetje op hier... vandaag mn moeder op bezoek, dat is wel heel fijn
Fake it till you make it...
pi_74182758
MeNicole, wat lief van je man dat hij meteen de boel omgegooid heeft... Ik kan me voorstellen dat je je echt rot gevoeld hebt...

Nijna, fijn dat je man je helpt met de late voedingen... Ik hoop dat je weer wat op kan laden wat je batterijtje betreft... veel plezier met je moeder!
pi_74186914
Chan, hoe gaat het nu?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74188407
MeNicole, wat goed van je vriend dat hij meteen actie ondernam! Soms is dat even nodig. Hoop dat je je nu wat beter voelt.

Nijna, fijn dat je die late voeding aan je man kunt overdragen. Beetje bijslapen kan er nodig en fijn zijn. En nu maar goed opladen dat batterijtje

Ja Chan, jij moest weer werken, toch? Hoe is het gegaan? Beter, of toch niet?

Ik was vandaag even op kantoor, even weer ruiken aan de plek waar ik straks drie dagen in de week ben. Mijn collega's begroetten me blij, er wordt een slot op een aparte kamer gezet zodat ik kan kolven en er ligt voldoende werk. Toch voelt het nog heel dubbel en zeker niet als iets waar ik vreselijk veel zin in heb. Het is zo fijn, lekker thuis rommelen, voor Senna zorgen en met haar bezig zijn, zelfs het huishouden en koken enzo Het zal wel weer wennen, het werken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74189017
Lief dat jullie er naar vragen

Gisteren moest ik weer werken, ik zat met een collega die zelf ook kinderen heeft en ook nog niet zo lang weer aan het werk is na haar verlof.. Heb het er uitgebreid met haar over gehad en dat heeft me erg goed gedaan.
Ik ga nu tot het einde van het jaar al mijn vrije dagen opmaken (en dat zijn er nog héél wat). Op die manier werk ik per week 1,5 of 2,5 dag en op mijn vrije dagen blijft Timo dus ook lekker thuis van het kdv Ik vind het nog steeds verschrikkelijk naar om hem achter te laten en het voelt nog steeds niet goed om dat te doen, maar ik moet hem natuurlijk ook de kans geven het leuk te gaan vinden..
Toen ik gisteren thuis kwam was hij vrolijk en dat hielp al heel erg mee het wat minder erg te vinden..

Ik ben gewoon verschrikkelijk bang hem tekort te doen..

Nou ja, als het aan het einde van het jaar nog steeds zo naar voelt dan moet het toch lukken om alsnog te stoppen..

Miss sly ik hoop dat jouw eerste werkdag je beter gaat bevallen dan mijn eerste werkdag mij beviel!...
pi_74190614
Dat klinkt al iets positiever in elk geval Chan. Goed dat je nog zoveel vrije dagen had en die nu opneemt, kan je in elk geval even rustig wennen en idd eind van het jaar kijken hoe dit zo gaat.

Miss Sly, wat slim dat je alvast langs bent gegaan op je werk. Wanneer moet je weer beginnen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74190800
Ik heb nog 3/4 kraampakket hier liggen, nou heb ik weleens gehoord dat er inzamelpunten zijn voor dit soort dingen. Weet iemand waar je zoiets heen zou kunnen brengen?
Tis ook zo zonde om het in de container te mikken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74190947
Tessie ja het voelt in elk geval ook wel iets minder negatief nu.. Hopelijk wordt het alleen maar beter

Karin: stichting Babyhope zamelt het in... op www.stichtingbabyhope.org kun je er meer over lezen
pi_74191068
Thanks Chan, ik zie op de website dat er gewoon een inzamelpunt 2 straten verderop bij mij is!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74217014
Pft, ik heb het overleefd, 17 uur zonder mijn baby.
Het was zwaar, maar ook erg leuk om te doen. Al heb ik wel erg vaak met het thuisfront gebeld, en aan erg veel mensen verteld dat ik thuis een heel lief klein jongetje had.

En vanochtend leek het wel even of Ko niets meer van me wilde weten, hij banaande zich zo van mijn schoot af, we zaten op bed. Huilend en al.
Hij had ook maar erg weinig gedronken, over de hele dag 160 cc ongeveer. Kan dat erg veel kwaad? Hij had vanochtend wel een volle plasluier.

Vandaag lekker veel knuffelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:06:37 #113
108648 cattie
lieve moeder
pi_74217082
Ga maar snel knuffelen Oeke! Voor een dagje kan dat volgens mij geen kwaad, waarschijnlijk haalt hij dat snel weer in bij jou.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:08:09 #114
5428 crew  miss_sly
pi_74217133
ow oeke, wat goed dat het goed gegaan is voor jou! En natuurlijk vertel je aan iedereen over je lieve kleine mannetje
Over dat drinken weet ik niet. Senna drinkt tot nu toe ook niet al te veel als ik er niet ben (woensdag van 9-16 uur maar 150 cc), maar dat was een kortere dag. Ik denk dat als hij een goede plasluier had en hij vandaag de gelegenheid krijgt om goed bij te tanken, er niet veel aan de hand is.

En geniet maar lekker van Ko vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74217248
Ik dacht ook wel dat het niet zo erg was, aangezien hij alweer die volle luier had. En hij heeft echt behoorlijk bij lopen tanken al.

Ik ga gewoon lekker in bad met hem zo, als hij wakker is.

Ik heb trouwens spierpijn, pfft, kan wel merken dat ik een tijd niet gewerkt heb. En ik ben mijn stem kwijt.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:25:17 #116
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74217785
Oeke wat fijn dat het zo goed gegaan is en ja wie gaat er dan ook meteen 17 uur werken?! Plaag je maar hoor en ik weet van mijn kindjes dat ze dat ook deden de eerste dagen dat ik ging werken. Mijn mams past op en als ik dan thuis kwam dan wilde ze allebei weer terug naar oma ipv mij knuffelen. Na twee keer is het over en nu komt de een aan buikschuiven en de ander aanrennen als ze bij oma zijn.
pi_74221708
Keertje minder drinken is geen probleem. Daarna gewoon weer vaak aanleggen. Het thuiskomen is dan wel extra leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74222323
Ik heb mezelf weer gevonden! Niet hetzelfde als voorheen maar aangepast aan het moederschap. En die ik is leuk vind ikzelf. Ik merk het aan de manier waarop ik loop, de manier waarop ik praat en de manier waarop ik dingen zie Ik ben er weer
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74222574
Wat goed Estrys!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74222950
Estrys wat fijn!!!!

Zien andere mensen op die inzamel-site wel adressen in Amsterdam? Ik krijg ze niet te zien en wil graag wat opsturen.
pi_74223140
Estrys wat fijn! En wat is nou de truc om op dit punt te komen? Heb je een receptje? Dan wil ik em heel graag lenen!
Al gaat het hier ook vooruit hoor, ik moet volgende week terug naar de huisarts en ik heb al een lijstje met vragen klaarliggen waar ze hopelijk antwoord op heeft. Kan ik daarna weer verder met mezelf worden.
Oeke, 17 uur zonder je uk, je hebt het overleefd. En Chan, fijn dat het beter gaat en dat je oplossingen gevonden hebt. Komt vast goed op den duur!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74232183
wat fijn, er is gewoon een hoop positieviteit hier! meiden, ik ben blij dat het zo goed gaat met jullie en met jullie kindjes!
pi_74232285
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Estrys het volgende:
Ik heb mezelf weer gevonden! Niet hetzelfde als voorheen maar aangepast aan het moederschap. En die ik is leuk vind ikzelf. Ik merk het aan de manier waarop ik loop, de manier waarop ik praat en de manier waarop ik dingen zie Ik ben er weer

wat fijn!

Chan ook fijn dat je een (tijdelijke) oplossing gevonden hebt. Klinkt als een goeie middenweg, een beetje wentijd voor allebei.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74233350
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef Estrys het volgende:
Wat geweldig Estrys! Goed gedaan dame!
pi_74233388
Fijn Estrys!

Goed idee Chan, lekker wat meer tijd om met Timo te zijn en te wennen om zonder hem te zijn.

Spannend Miss, op kantoor zijn, klinkt als een fijne werkplek. Maar ik snap heel goed dat je er eigenlijk nog geen zin in hebt.

Hopelijk weet ze de antwoorden, Mefke. Dan kan je weer verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')