Afgelopen voorjaar hadden we koolmeesjes in het vogelhuisje in de achtertuin.
EN dat is best leuk. Dat vogeltje vliegt van 's ochtends vroeg tot s,avonds laat op en neer om een nest te bouwen in dat huisje.
Eenmaal klaar hoorde we die kleintjes keihard tetteren als mama koolmees aankwam met eten, Was best gezellig en toch mooi om te zien hoe die vogel keihard werkt om die kleintjes van eten te voorzien.
Op een dinsdagochtend heel vroeg wilde ik de tuin inlopen om een peuk te roken, echter zag ik dat mama koolmees op een hoger punt zat en naarmate ik de tuin rondkeek zag ik 3 piepkleine donzige koolmeesjes zitten. Mama ging ze leren vliegen.
Goed dat was toen, nu een paar maanden later ging ik dat vogelhuisje die inmiddels natuurlijk al verlaten was weghalen. Het huisje was kapot en de bodem pleurde er bijna onderuit dus hij was aan vervanging toe.
Uit nieuwsgierigheid toch even het dak er af gebroken. En wat ik daar zag had ik niet verwacht
Naast dat het nest er nog prima uitzag lagen er 4 dode en bijna al verteerde kleine vogeltjes in.
Nooit geweten dat die beestjes daar nog in zaten. Het bleken er dus 7 te zijn inplaats van 3.
Ik vond het kei zielig.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.