quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Mriya het volgende:
Ik vind mager vlees meestal lekkerder dan die vette troep.
Alsof de kwaliteit daar nou echt veel beter is. Niet echt nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Adelante het volgende:
Vlees koop je niet in de supermarkt maar bij de slager.
Niks mis met mager vlees verkopen, maar dan moet je wel ook de dikke vette variant er naast leggen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Mriya het volgende:
Ok, daar ben ik het dan wel mee eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Niks mis met mager vlees verkopen, maar dan moet je wel ook de dikke vette variant er naast leggen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Niks mis met mager vlees verkopen, maar dan moet je wel ook de dikke vette variant er naast leggen...
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Hyman het volgende:
TS is een dikzak
Welquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
Die gast heeft gewoon zijn broek nog aan de benen, dat dikke wijf had zeker haast met gepenetreerd te willen worden, das toch niet normaal meer ....
Ofwel ?
Fipo mag toch niet meer? Adelante, ondeugend, swarmahoer, Biogarde?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Aestivate het volgende:
Eens met TS en fipo.
Dat zegt veel over je smaakpapillen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Mriya het volgende:
Ik ben het eens met de TS én de fipo. De fipo blijft de fipo ondanks dat er in die fipo geen fipo wordt gezegd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Airlocker het volgende:
[..]
Fipo mag toch niet meer? Adelante, ondeugend, swarmahoer, Biogarde?
Ja dat zou werken, als ze ook de vette hap ook zouden verkopen, er is wel niet mager rundergehakt, maar dan moet je een kilo kopen, dat is veel te veel. en er zit ook geen slager in de buurtquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik geef alleen mn vriendin die magere zooi..de vette hap pak ik zelf...win-win situatie
bij onze appie ligt het er gewoon naast hoor...en kilo verpakkingen zijn prima. daar heb ik een vriezer voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:52 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ja dat zou werken, als ze ook de vette hap ook zouden verkopen, er is wel niet mager rundergehakt, maar dan moet je een kilo kopen, dat is veel te veel. en er zit ook geen slager in de buurt
dat, en ik hou helemaal niet van de magere producten,quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |