Dan scoor je een tweedehands tv voor een paar tientjes op Marktplaats.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Hukkie het volgende:
Klacht: Nu moet ik ws binnenkort op zoek naar een andere tv, terwijl ik daar eigenlijk helemaal niets om geef (behalve op zondag).
Jawel, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om daar moeite voor te doen, terwijl een beetje kleur toch wel belangrijk is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan scoor je een tweedehands tv voor een paar tientjes op Marktplaats.
Het kost je een kwartiertje man. Overal worden die dingen bijna gratis aangeboden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om daar moeite voor te doen, terwijl een beetje kleur toch wel belangrijk is.
Oke oke, je hebt gelijk, zal binnenkort eens kijken dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Het kost je een kwartiertje man. Overal worden die dingen bijna gratis aangeboden.
Nee, dat is leuk, vissen in zwart-wit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Maak er een aquarium van.
Zit nu ook achter de pc, en de tv staat aan. Maar dat zwart witte beeld is toch wel storend als je twee hockey teams uit elkaar probeert te houden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:42 schreef morningstorm het volgende:
er zijn betere dingen te doen dan de hele dag sport kijken op tv, computeren bijvoorbeeld..
QFTquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:41 schreef TNA het volgende:
[..]
!!
Uitzonderlijke reactie op FOK!. Deze gaat de archieven in.
ik geef 'm nog een uurtje, dan is het einde oefeningquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Hukkie het volgende:
De kleur begint nu overigens ook tegen te sputteren, dus momenteel heb ik flarden kleur tussen de zwart wit beelden door.
Ik zou toch voor de zekerheid maar buiten niezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:57 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, vooralsnog heb ik al 20 minuten 'probleemloos' kleuren beeld, zal vast tijdelijk zijn.
Protip: Sta 10 minuten naast je TV. Doe het voor mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:09 schreef Hukkie het volgende:
Ja, probeer ook zo min mogelijk adem te halen als ik in de buurt van de tv ben.
Ik heb een heul goede conditie hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Protip: Sta 10 minuten naast je TV. Doe het voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |