Ik heb pijn aan mijn anus, zie je mij een topic openen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb pijn aan mijn rechteroogbal, zie je mij een topic openen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Pijn aan je tong van stoppels? Volgens mij doe je hier iets niet goed.
Het was niet 100% glad daar beneden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Pijn aan je tong van stoppels? Volgens mij doe je hier iets niet goed.
Nee. Wij begrijpen elkaar gelukkig wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Ik heb pijn aan mijn anus, zie je mij een topic openen?
de rest heeft een vrouw/vriendin die wel de moeite neemt om het bij te houden voordat je met iemand het bed in duikt/op stap gaat/whatevahquote:
Bij sommige vrouwen is het na een dag alweer 'terug' he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:21 schreef Biskwie het volgende:
[..]
de rest heeft een vrouw/vriendin die wel de moeite neemt om het bij te houden voordat je met iemand het bed in duikt/op stap gaat/whatevah
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is het na een dag alweer 'terug' he.
Het is weer bijna een nieuwe maand, volgende week weer ben ik glad.quote:
TS ziet het verschil niet tussen de perineum en een klitquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef pindaplukker het volgende:
Haha TS heeft gewoon een vent lopen likken
Dan scheert ze maar wat vaker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:23 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is het na een dag alweer 'terug' he.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Biskwie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het met die zweterige slet zit waarmee jij hebt lopen batsen, maar ik douche/scheer (ook daar onder) mezelf voordat ik op stap ga/ga batsen
iedere keer dat ik onder de douche sta gaat mijn fusion er over (dus iedere morgen, en voor het uitgaan, na het batsen etc etc)quote:
Beffen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:41 schreef Biskwie het volgende:
[..]
iedere keer dat ik onder de douche sta gaat mijn fusion er over (dus iedere morgen, en voor het uitgaan, na het batsen etc etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |