quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodig![]()
Kwestie van even fotosoepen
ja omdat ik teveel weg ben met camera en shit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef heavyyield het volgende:
Wat is dat voor totale onzin? Je hebt een camera GEKREGEN maar je ouders nemen nu hun eigen cadeau aan jou af/!1?1/ Ik wil wel weten wat ze jou aan normen en waarden leren
Neeee, ik ga voor eerlijk en vooral voor de reaktie van die mentorquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als hij het op die manier mag bewijzen heeft ie heul geen 100 abo's nodig![]()
Kwestie van even fotosoepen
Ondanks rare mentoren en vreemde ouders wél karakter!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeee, ik ga voor eerlijk en vooral voor de reaktie van die mentor
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrogquote:
weetje ik probeer nu heel beleefd over te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ondanks rare mentoren en vreemde ouders wél karakter!![]()
Maar dit was zo makkelijk met die 10 die eronder stondquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrog
owja en wtf is eigenlijk een ts?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maak er dan 103 van ofzo, zo'n rond getal stinkt al meteen naar bedrog
Banana crew!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef L095 het volgende:
[..]
weetje ik probeer nu heel beleefd over te komen.
maar eigenlijk ben ik dat niet.![]()
laat maar zeggen ik heb replay shit leren jas bontkraag airmax 90 nike petje:P
en ga met haast geen 1 nederlander om
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Onee die gastjes kunnen wél filmpjes op Youtube zetten
bo slema , zeg gewoon manquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent een ts.
Denk daar maar 's over na.
Je verneukt wel je eigen topique nu.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef L095 het volgende:
[..]
eej kulleke ? wtf is dat.
niet zo praten![]()
ik snap dat niet
sorry Hvj jw , wjnmk beavj.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je verneukt wel je eigen topique nu.
Terwijl je al van geluk mag spreken dat het zo lang is blijven staan.
Te oud om dat soort afkortingen te snappenquote:
En gelijk heeft hijquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef L095 het volgende:
[..]
nee want ik weet zeker dat die nog wel op me channel gaat kijken of dat zo is .
21 jaar .quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Te oud om dat soort afkortingen te snappen![]()
21
Bijdehandjequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef L095 het volgende:
[..]
21 jaar .
niet oud.
dat is juist de periode dat je botergeil bent.![]()
![]()
als je dat niet wou lezen dan doe je alsof je het niet gezien hebt.
sorryquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je snapt dat je nu het waardevolle medelijden van de FOK! leden aan het vergooien bent?
Niet handig dit, inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je snapt dat je nu het waardevolle medelijden van de FOK! leden aan het vergooien bent?
een mailtje = weg channel...quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:40 schreef L095 het volgende:
[quote]Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet handig dit, inderdaad.
[/quote
sorry Nick , vergeef het me
Nee, achter je mentor knul, dat hij controleert of je niet sjoemelt met je abo'squote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef L095 het volgende:
[..]
dankjewel dat je achter mij staat , daten?
sorry dushiquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
een mailtje = weg channel...
DONT FOK WITH FOK!
en je leek me well zo liefquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, achter je mentor knul, dat hij controleert of je niet sjoemelt met je abo's
Ben ik ook, maar je wel een btje gedragen hè, we zijn je nog wel zo behulpzaamquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef L095 het volgende:
[..]
en je leek me well zo lief![]()
![]()
nouja ik ga er vanuit dat die dat doet he .
sorry lieverd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar je wel een btje gedragen hè, we zijn je nog wel zo behulpzaam
Je filmpt dus zonder te vragen meisjes met te korte rokjes en denkt dat wij erin trappen als je de belofte doet dat je écht serieus echt echt waar filmpjes gaat plaatsen. Come on als jij werkelijk te pas en te onpas overal en nergens al maandenlang loopt te filmen dan heb je heus wel 10 minuutjes materiaal wat je online kunt zetten en waardoor je meer interesse van mensen zou kunnen wekken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:00 schreef L095 het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat ik film.
uberhaupt niet hun niet , niemand niet.
als ik dus die 100 niet haal dan mag ik mijn camera inleveren .
dus dan kan ik helemaal niet filmen in me vrije tijd .
Welterusten, ik kijk hier morgen weer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:49 schreef L095 het volgende:
IK ga nu maar pitten .
echt bedankt alvast en ik hoop dat ik het haal!
ik ga zeker de mentor filmen , het mooiste is natuurlijk in zijn eigen huis.![]()
blijven subben .![]()
![]()
![]()
Dat, en je mentor die gaat beslissen over of jij thuis mag filmen of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe jij je pauzes en vrije tijd in wil delen is toch jouw zaak?
Bij de méntor thuis..quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat, en je mentor die gaat beslissen over of jij thuis mag filmen of niet?
Vage shit
Heeft ie die ook bij elkaar gespamt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef synnath het volgende:
Waarom adverteer je niet wat op je Hyves account? Zo te zien heb je meer dan 500 Hyves vrienden.
Hij helpt zichzelf niet echt met die laatste paar posts.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef Stali het volgende:
Met 70 begint de teller nu stil te staan..
100 moet via FOK! toch makkelijk lukken?
Kom op en help die jongen..
Ach kom, gun 'm het voordeel van de twijfel. En anders is zo'n abbo ook snel weer ongedaan gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij helpt zichzelf niet echt met die laatste paar posts.
serieusquote:Op maandag 26 oktober 2009 02:36 schreef Hueaeh het volgende:
Dit is echt fantastisch. TS geeft een nette deconstructie van een hoax. Connie breukhoven fictie. is een hoogtepuntje.
lag je in een deuk over je zieke buurvrouw?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef L095 het volgende:
Nou jongens , ik ben weer terug van school.
toevallig hadden we Ict les van muziek .
in de bieb en was de mentor er ook .![]()
heb hem meteen laten zien.
zegt die ook nog is op zo'n rottige manier , achja je ebnt er nog niet he !.
ik had maar beter 200 moeten zeggen .
dat laat duidelijk een vorm van haat zien? xd
+ ik heb de camera opgehaald.
elk filmpje is zeker goed van de docu alleen wil die nog 3 stukjes overnieuw doen .
omdat we een beetje in een deuk lagen.
dat bedank filmpje komt er aan jongess !!
Nou dan zou ik maar eens snel je buurvrouw gaan filmen... ben zo abbo af heur!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef L095 het volgende:
[quote]Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
nee over de docu.
ik heb geen filmpje gemaakt over me buurvrouw , die moet nog worden gemaakt
dus daarover kon ik neit in een deuk liggen met filmen als die nog niet eens is gefilmd.
hmm ja eerst nog die docu en hopelijk deze week.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan zou ik maar eens snel je buurvrouw gaan filmen... ben zo abbo af heur!
Dat soort mensen weten een ander ook echt positief te motiveren he?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef L095 het volgende:
Nou jongens , ik ben weer terug van school.
toevallig hadden we Ict les van muziek .
in de bieb en was de mentor er ook .![]()
heb hem meteen laten zien.
zegt die ook nog is op zo'n rottige manier , achja je ebnt er nog niet he !.
ik had maar beter 200 moeten zeggen .dat laat duidelijk een vorm van haat zien? xd
+ ik heb de camera opgehaald.
elk filmpje is zeker goed van de docu alleen wil die nog 3 stukjes overnieuw doen .
omdat we een beetje in een deuk lagen.
dat bedank filmpje komt er aan jongess !!
hehe , bedankt voor de positieve instelling die je mij gaf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat soort mensen weten een ander ook echt positief te motiveren he?.
Trek je er maar niets van aan. Je bent er bijna en er is nog tijd genoeg..
handleiding voor bamisoep met zo'n gast mattie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
TS heeft camera in bezit?
Ik verwacht nu snel meesterlijke filmpjes.
Doe er dan wat aan! Ff op Fok! laten weten dat je er bent en wat de bedoeling is. Nog 23 abo's, je kunt het!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef L095 het volgende:
77 abonnementen , my topic ziet er wel een beetje dood uit.
23 abbo's klinkt een eitje , alleen stromen de abo's niet echtmeer binnen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan! Ff op Fok! laten weten dat je er bent en wat de bedoeling is. Nog 23 abo's, je kunt het!
Dat bedoel ik, 23 klinkt idd als een eitje dusssss.. aan de slag!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef L095 het volgende:
[..]
23 abbo's klinkt een eitje , alleen stromen de abo's niet echtmeer binnen.
maar ik ga het halen , zeker![]()
en jij staat zeker in me bedank video.
special thanks to chanel
aan de slag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, 23 klinkt idd als een eitje dusssss.. aan de slag!
In andere topics aandacht vragen voor dit topic? Net zoals Nick voor jou gedaan heeft, je dacht toch niet dat we zomaar ff aan kwamen waaien hier. Hij heeft ons gewezen op dit topic. Dus die aandacht ga jij nu voor jezelf vragen, heb je wat te doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef L095 het volgende:
[..]
aan de slag.
op fok?
hoe kan ik dat doen dan
is dit een overheersend topic dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Klonterpot het volgende:
Bazentopic. Hier moet ik gepost hebben.
hoe dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je nu eens zelf je best gaat doen misschien wel
zal ik wel doen .quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Klonterpot het volgende:
Misschien gewoon film plaatsen en niet die laffe 'geanimeerde' Paintcreaties.
als je het topic had gelezen wist je waarom ik die paints heb gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Die paintdingen zijn echt wel bagger
Kan je trouwens niet gewoon wat nep-youtubeaccounts maken en abonneren?
yoo , thanks.quote:
ik heb het snel gedaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:26 schreef Petertjuhh het volgende:
Tip voor de volgende keer: je hele hoofd erop in plaats van de helft. Ziet er vrij slordig uit :p Maar keep up the good work
En dan? TS moest 100 abbo's krijgen en die heeft hij (bijna)! Of vertelde mentor er ook bij wie die 100 dan precies moesten zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Kipsate het volgende:
Wel leuk en aardig enzo, dat filmpje. Maar die zal je mentor dan ook wel te zien krijgen, als die ff komt kijken als je je 100 abonnementen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |