Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden danquote:
Trut!!! Die slotjes werken ook alleen op FOK!..quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoehoemijn mooie fietsje, die me zo fijn overal heenbracht
die ik overal op slot zette met twee sloten, is weg
!
Klacht: Fiets gestolen
Het is zondag, de waarheid heeft een rustdagquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden dan
Als je denkt dat fietsen enkel door allochtonen worden gestolen raad ik je aan wat vaker naar buiten te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Mag hier ook al niet meer de waarheid gesproken worden dan
Misschien in jouw wijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als je denkt dat fietsen enkel door allochtonen worden gestolen raad ik je aan wat vaker naar buiten te gaan.
Dat zei de politie ook toen mijn moeders fiets vorige week gejat was. Maar vraag me wel af welke dief er zo achterlijk is dat ie het op marktplaats gaat zetten met zn telefoonnummer en naam erbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:45 schreef Dropdown het volgende:
Kijk binnenkort even op Marktplaats, zo hebben we mijn moeders gestolen fiets ook gevonden en teruggekregen, niet afwachten tot de politie er iets aan doet, want die doet toch niets
!!EINZ1!1
Ik deed er lacherig over omdat de kans dat het zin heeft nagenoeg nihil is. Om die reden rijd ik zelf ook alleen maar op barrels.quote:
En de junkies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Misschien in jouw wijkIk woon in Rotterdam, daar stelen alleen de "Nieuwe Nederlanders" fietsen
EDIT: En zwervers, maar die hebben een vrijbrief![]()
Ach, het is een kleine moeite en wie weet levert het nog iets op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik deed er lacherig over omdat de kans dat het zin heeft nagenoeg nihil is. Om die reden rijd ik zelf ook alleen maar op barrels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |