quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Dat ligt dus niet aan de forumsoftware maar aan brak IE
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Dat ligt dus niet aan de forumsoftware maar aan brak IE
Ja, degelijker, maar blijkbaar nog niet degelijk genoeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
IE8 is vrij degelijk, in tegenstelling tot IE7.
Jullie zijn allemaal zeker Firefox meeloperts die er geen verstand van hebben.
zegt iemand die nog met IE draaitquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
Zegt hij die faalt met IEquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet veel verstand van browsers nee, maar ik weet wel dat IE log, brak en bagger is, waar FF bij mij in elk geval snel, stabiel en goed draait.
Ik draai ook Firefox onder Debian. Onder laptop draai ik Windows met IE. Niet zo gek toch.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zegt hij die faalt met IE![]()
lutser
Waar zie jij de dis dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef TNA het volgende:
TS gebruikt IE, faalt ermee, en tracht vervolgens FF-users te dissen. Faaltopic
leuke vooroordelen heb je...quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Waar zie jij de dis dan?
Je gebruikt het woord dissen. Je kan niet lezen. Zeker een uitkeringstrekker.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Ligt niet aan het forum, maar aan je browser. Haal gewoon Firefox af
Je zit er toch zeker een paar niveaus naastquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:34 schreef nuget het volgende:
[..]
leuke vooroordelen heb je...
zeker VMBO of niet ?
Goede logica man!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:33 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Waar zie jij de dis dan?
Je gebruikt het woord dissen. Je kan niet lezen. Zeker een uitkeringstrekker.
En wie zegt dat IE er goed mee omgaatquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:35 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Dit is gewoon een CSS-fout. Ligt niet aan IE8 of Firefox hoorFirefox gaat er alleen iets anders mee om
Geef maar aan wat IE volgens jouw fout doet dan met de desbetreffende CSS codequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En wie zegt dat IE er goed mee omgaat? Misschien doet die het wel helemaal fout terwijl er met de css niks mis is.
Jij begrijpt het niet hč. IE heeft het grootste marktaandeel. Als je dat als site niet ondersteund doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:38 schreef Biskwie het volgende:
lol@rooiehoed....
wat een lutser ben je, forum software de schuld geven, maar vervolgens ontkrachten omdat het in een andere browser wel werkt..
IE
Zo te zien kan volgens jou niemand hier begrijpend lezen, behalve jijzelf. Interessant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je in ieder geval niet.
Lutser right back at ya,quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:40 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet hč. IE heeft het grootste marktaandeel. Als je dat als site niet ondersteund doe je toch echt iets verkeerd.
Ik ontkracht niets.
lutser.
Omdat firefox het gewoon goed weergeeft zijn we meelopers die er geen verstand van hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
Tjap. Safari 4.0.3 op OSX 1.6 heb 't ook nie. Het ligt echt aan jou.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:29 schreef RooieHoed het volgende:
Waarom nou toch?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:08 schreef Banzaiaap het volgende:
Beste TS,
Bovenaan zit een mooie knop. Opties staat er op. Zou je daar voor mij op willen klikken? Dan ga je naar beneden scrollen en dan klik je naast 'banner na eerste post weergeven?' op NEE.
Opgelost.
Slotje.
Groeten,
De sint en piet.
Dat lijkt me duidelijk, hij gooit die advertentie over de OP heenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:39 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Geef maar aan wat IE volgens jouw fout doet dan met de desbetreffende CSS code
Jammer hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:34 schreef blackbandanacrew het volgende:
Oh, Banzaiaap's post niet gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |