http://makeupalicious.web(...)syoss-shampoo-e.html.quote:Ik heb opeens kei veel haar uitval! Als ik even met mijn handen door mijn haar ga, kan ik er gelijk plukken haar uit halen. WHAT THA HECK! Dat probleem heb ik nooit met mijn oude, vertrouwde, John Frieda shampoo en conditioner.
Hmm, er zijn meer mensen met haaruitval na het gebruiken van Syoss, maar natuurlijk ook mensen die het goed bevallen is (bron is Google). Haaruitval heeft wel meer oorzaken dan alleen shampoo, maar de timing is wel opvallend, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:26 schreef Stali het volgende:.
Die flessen gaan subiet de vuilnisbak in..
Oh verdorie, ik hoop toch niet dat ik kaal word..
quote:
Zeker weten dat niemand ontharingscrème erin heeft gedrukt? Doen we allemaal weleens, voor de grap.quote:
Wees zuinig op je mooie haren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Joh! Ik kan er ook ineens bossen uittrekken, maar ik dacht dat het van het (langzaam) afvallen kwam. Ik kreeg trouwens van de rode ook jeuk op mijn hoofd en viezig strohaar. De gele was al een stuk beter.
Wat mankeert er toch altijd weer aan dat men een "n" moet menen toe tevoegen om op Stalin te komen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef jonkeau het volgende:
Ik heb dezelfde ervaringen als Stali(n) met deze shampoo. Gelukkig zijn mijn kale plekken inmiddels weer begroeid
Jij was trouwens mijn redding. Taalnazi.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeker weten dat niemand ontharingscrème erin heeft gedrukt? Doen we allemaal weleens, voor de grap.
Ja dit heb ik ook. Ik heb echt geen last van haaruitval of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef broun. het volgende:
oh serieus? ik vind dit juist een perfect product! mn haar ziet er zoooooooo mooi en gezond/glanzend/vol uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |