abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74038496
Hoi,

Paar weken geleden heb ik een paar flessen Syoss gekocht.
Ik gebruik het al een poosje maar ik heb het idee dat mijn haar begint uit te vallen.
Nu wordt mijn haar steeds langer dus misschien lijkt het maar zo. Ik wil toch wel heel zeker weten dat het niet door die shampoo komt en ik straks kaal ben. . Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Deze shampoo bedoel ik:

zondag 25 oktober 2009 @ 11:44:40 #2
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74038829
Ik heb hem ook gebruikt, maar nergens last van gehad. Mijn zus zat wel te zeuren over huidschilfers.. denk dat iedereen er anders op reageert?
pi_74039045
Hmm, schilfers heb ik niet. Net even gecontroleerd boven een spiegel.
Heb wel het idee dat mijn hoofdhuid gevoeliger is.
pi_74039782
quote:
Ik heb opeens kei veel haar uitval! Als ik even met mijn handen door mijn haar ga, kan ik er gelijk plukken haar uit halen. WHAT THA HECK! Dat probleem heb ik nooit met mijn oude, vertrouwde, John Frieda shampoo en conditioner.
http://makeupalicious.web(...)syoss-shampoo-e.html.
pi_74039855
.

Die flessen gaan subiet de vuilnisbak in..
Oh verdorie, ik hoop toch niet dat ik kaal word. .
pi_74039869
Dank je wel trouwens.
pi_74040132
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:26 schreef Stali het volgende:
.

Die flessen gaan subiet de vuilnisbak in..
Oh verdorie, ik hoop toch niet dat ik kaal word. .
Hmm, er zijn meer mensen met haaruitval na het gebruiken van Syoss, maar natuurlijk ook mensen die het goed bevallen is (bron is Google). Haaruitval heeft wel meer oorzaken dan alleen shampoo, maar de timing is wel opvallend, ja.

Ik neem aan dat die shampoos getest worden en dergelijke. Misschien ben je allergisch ofzo?
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 12:26 schreef Stali het volgende:
Dank je wel trouwens.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 12:41:28 (Zin ietwat getweakt.) ]
pi_74041701
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Stali het volgende:
Ik gebruik het al een poosje.
Zeker weten dat niemand ontharingscrème erin heeft gedrukt? Doen we allemaal weleens, voor de grap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2009 13:34:05 ]
pi_74041942
Dat zou wel heel slecht zijn. .

Ik heb het net weer gewassen met andere shampoo en zonder cremespoeling.
Hierdoor zie ik ineens tussen de lange haren heel veel korte haartjes zitten. Dus is er wel iets loos.
Denk wel dat het met de shampoo te maken heeft want het is absoluut niet dof of iets dergelijks.
Morgen maar hypo-allergene shampoo kopen en als het dan nog niet overgaat dan maar langs de huisarts.

Maar die flessen Syoss zijn weg.
pi_84181472
Bestaat dit probleem nog steeds? Volgens mij wordt de shampoo nu namelijk best veel verkocht?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:05:53 #11
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84181554
Ik had 2 proef dingetjes & ik kreeg heel veel jeuk op m'n hoofd.
Dus ben ook niet zo te spreken over syoss.
pi_84181646
Mijn vriendin en ik gebruiken ook syoss, en we zijn absoluut niet kaal aan het worden of flinke haaruitval. Gelul dus. Die reactie is vast geschreven door iemand die dat merk wat ze wel goed vond werken verkoopt.
pi_84182240
Ik heb dezelfde ervaringen als Stali(n) met deze shampoo. Gelukkig zijn mijn kale plekken inmiddels weer begroeid
........
  zaterdag 17 juli 2010 @ 22:42:41 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84182806
Joh! Ik kan er ook ineens bossen uittrekken, maar ik dacht dat het van het (langzaam) afvallen kwam . Ik kreeg trouwens van de rode ook jeuk op mijn hoofd en viezig strohaar. De gele was al een stuk beter.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:03:49 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_84183584
Heel veel mensen hebben hier last van sinds gebruik van Syoss.. Durf het zelf niet eens aan te raken, gebruik dan nog liever shampoo van de AH oid.
pi_84183752
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Joh! Ik kan er ook ineens bossen uittrekken, maar ik dacht dat het van het (langzaam) afvallen kwam . Ik kreeg trouwens van de rode ook jeuk op mijn hoofd en viezig strohaar. De gele was al een stuk beter.
Wees zuinig op je mooie haren.

Dankzij dat Syoss en meer dan drie maanden gebruik kreeg ik haaruitval een flinke allergie tegen alle shampoos en wasmiddelen. Kan inmiddels wel weer goed tegen babyshampoo en en de cremespoeling van van fructis.

Syoss, ik raad het echt iedereen af. Het doet wat het zegt want in het begin ben je in je nopjes met mooie glanzende lokken. Iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk maar voordat je het gebruikt, maak even een rondje op Google en hou je hoeveelheid haar in de gaten. Het zal vast niet voor iedereen zo zijn maar ik zou Syoss in ieder geval enkel nog gebruiken als ontharingsmiddel.
pi_84184375
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef jonkeau het volgende:
Ik heb dezelfde ervaringen als Stali(n) met deze shampoo. Gelukkig zijn mijn kale plekken inmiddels weer begroeid
Wat mankeert er toch altijd weer aan dat men een "n" moet menen toe tevoegen om op Stalin te komen.

Het is Stali, eigenlijk Stahli en het heeft werkelijk he-le-maal niets met Stalin te maken maar wel met staal. Ik vind de zgn. gevatte vergelijking wel wat onnozel iig.

Maar ik had hetzelfde met het gebruik van Syoss.
Toen mijn haar net terugkwam leek ik met nat haar wel een cactus.
Het haar komt in ieder geval wel terug. Maar je kunt er dus wel een fikse allergie mee oplopen.
pi_84185249
oh serieus? ik vind dit juist een perfect product! mn haar ziet er zoooooooo mooi en gezond/glanzend/vol uit.
love, beirut & roma
pi_84185401
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zeker weten dat niemand ontharingscrème erin heeft gedrukt? Doen we allemaal weleens, voor de grap.
Jij was trouwens mijn redding. Taalnazi. .
pi_84187069
Ik heb een tijdje terug meegedaan aan een test waarbij ik een wit flesje shampoo kreeg opgestuurd en dat een week moest gebruiken. Geen idee welk merk het was, maar ik kreeg er stro-ig haar van en had ook het idee dat ik meer haar dan normaal uit m'n borstel trok na het douchen Maar dat heb ik met conditioner-achtige shampoos vaker. Ik heb er nog wat van liggen, even een geurvergelijkingstestje doen
Tap tap tap
  zondag 18 juli 2010 @ 01:15:18 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84188063
Ik gebruik hem ook en bij mij werkt het heel goed, mijn haar is echt zachter, zelfs mijn man viel het op.
Van haaruitval geen last, tenminste, niet meer dan anders.

Hopenlijk gaat mijn haar nu niet uitvallen....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84188118
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:50 schreef broun. het volgende:
oh serieus? ik vind dit juist een perfect product! mn haar ziet er zoooooooo mooi en gezond/glanzend/vol uit.
Ja dit heb ik ook. Ik heb echt geen last van haaruitval of iets dergelijks.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_84188199
Geen haaruitval maar wel een zeer pijnlijke hoofdhuid...
Ben overgestapt op ander shampoo en het is weg!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 18 juli 2010 @ 01:22:42 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84188244
Mijn zusje ging ook eens over op Syoss, toen heb ik verteld dat Stali daar haaruitval van kreeg en dat ze maar een andere shampoo moest gaan gebruiken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84202827
Ik ben tevreden over syoss! Ik gebruik de shampoo al een tijdje en ook de schuim staat in de kast.
En tuurlijk heb ik ook haaruitval.. maar dat is toch normaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')