Wat een faal is dat. Gisteren pokertoernooi, mannetje of 45 en iets van 400 te winnen als 1e prijs. De moeite waard dus. Ik ging er met de gedachte heen om een gezellig avondje te hebben, en vooral veel bier te drinken. wat dan ook lukte.
Maar dan zit je bij van die gasten aan tafel met pokerstars.net truien, zonnebrillen, oordopjes en nog meer van dat soort faalobjecten

. Die gast met zn pokerstars trui heeft in totaal 7 keer opnieuw chips gekocht en 5 add-ons gekocht die in de pauze mogelijk waren. Oftewel, iets van 130 euro verneukt en er alsnog heel vroeg uitgaan

. En dan zeggen dat ie normaal toernooien speelt met minimaal 200 euro inleg en dat ie dit niet serieus neemt

Uiteindelijk ben ik met enkel 12.50 inleg voor de eerste keer gewoon 3e geworden en heb 152 euro gewonnen

Als complete lambal aan de finaletafel. Die semi professionele shenkies zijn er zo makkelijk uit te bluffen

in eerste instantie wilde ik er nog rond 12u uit zodat ik mee met de groep kon die nog uitging. Maarja, uiteindelijk de goede beslissing genomen door serieus door te spelen!
Klacht: mongolen die denken dat ze goed zijn, het absoluut niet zijn.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?