Hebben we niet meer op het MBOquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier nu weer mee te maken? En ja, ik heb vrienden. Waaronder piloten (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) .
Ga nu maar weer op je schoolplein spelen.
Ik vind het correct als mensen klappen. De piloot heeft veilig een heleboel personen naar een ander land gebracht. Dat verdiend wel een applaus, het hoeft natuurlijk niet dus daar mag je zelf verder voor kiezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:19 schreef Smart_ass het volgende:
Zoiets debiels vind ik dat. We leven hier niet meer in de jaren '60 ofzo, dat vliegen iets speciaals is.
Als een fietsenmaker mijn band plakt ga ik toch ook niet klappen? Of als een vuilnisman de kliko leegmaakt? Een piloot doet ook maar gewoon z'n werk hoor.
Klacht: mensen die klappen wanneer het vliegtuig geland is.
Nou niet naar pauperbestemmingen als Turkije ofzo hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef Demophon het volgende:
[..]
Klappen heb ik de laatste 10 jaar ook niet meer meegemaakt, weet niet naar welke landen TS vliegt dat dit gebeurt?Is idd irritant dat iedereen zo snel mogelijk opstaat om hun baggage te pakken, terwijl soms de lampjes voor de veiligheidsriemen nog niet eens uit zijn en het vliegtuig naar zijn parkeerplaats aan het taxien is!
Alsof ze zoveel uitvoeren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:07 schreef Stewardess het volgende:
[..]
Ik vind het correct als mensen klappen. De piloot heeft veilig een heleboel personen naar een ander land gebracht. Dat verdiend wel een applaus, het hoeft natuurlijk niet dus daar mag je zelf verder voor kiezen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:34 schreef Nass het volgende:
[..]
Of ze zitten aan de stewardessen![]()
![]()
En nee, volgens mij wordt er niet eens geklapt voor de piloten, het is iets anders, but I dunno!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
Maakte ik laatst ook mee. Kwam terug van een weekendje London, begon iedereen te klappen toen het vliegtuig landde. Ik klapte niet mee en keek een beetje nonchalant voor me uit. Gooit een of andere ouwe mafkees een plastic bekertje naar mn hoofd omdat ie beledigd was dat ik niet klapte
Ik zei: je hoeft niet te klappen, het mag en ik zei ook IK vind het het correct, ik zeg niet JIJquote:
Ha, ha. Wat een leuke opmerking zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij moet mijn bagage in en uit het vliegtuig laden.
Ik wou het een beetje bij jou niveau houden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ha, ha. Wat een leuke opmerking zeg.
Wat bedoel je? Wat heb ik dan voor opmerkingen van laag niveau gemaakt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou het een beetje bij jou niveau houden.
BURNNNNNNNNNNNNNNNNN.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou het een beetje bij jou niveau houden.
Zie je oeuvre maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Wat heb ik dan voor opmerkingen van laag niveau gemaakt?
Telkens die ad hominem van jouquote:
Repertoire, is dat wel goed?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom gebruik je zo vaak het woord 'oeuvre'.
quote:
Insert variabel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Afwisselend gebruik zou fijn zijn. Dat leest beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |