Jaaaaquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:33 schreef Hetiszover het volgende:
Er zullen wel weer mensen een uur te vroeg in de kerk zitten.
Dat vond ik ook, maar met kind is die andersom echt makkelijkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:56 schreef Jonathon het volgende:
Ik vind de switch naar wintertijd prettiger dan naar zomertijd...
Ik sta vandaag bij de deur, ik ga zo maar, waarschijnlijk heb ik dan al wel wat mensen gemist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa
Bij ons meestal een stuk of 10
Als wij toevallig koster zijn, maken we dan veel koffie.
En dan is het:
' heehoi, zijn jullie er al? Kop koffie? Ga je eerst weer naar huis of blijf je?'![]()
En dan die blikken
* eens isquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
Kind ineens wakker om 6:30 en wij dus ook. En dat duurt minstens een week voor we dat er weer uit hebben!
Niet piepen TS
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:10 schreef Natalie het volgende:
Een uurtje langer mogen slapen is idd vreselijk moeilijk.
Stel je voor: een uur langer in je bed!
Kortom: je bent een loser.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ik sta vandaag bij de deur, ik ga zo maar, waarschijnlijk heb ik dan al wel wat mensen gemist.
Ja iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa
Bij ons meestal een stuk of 10
Als wij toevallig koster zijn, maken we dan veel koffie.
En dan is het:
' heehoi, zijn jullie er al? Kop koffie? Ga je eerst weer naar huis of blijf je?'![]()
En dan die blikken
In welk gat woon jij waar het al meteen stil op straat is als er een dienst is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja iddVervelender is het trouwens als je met de zomertijd een uur te laat bent
, dat heb ik ook wel eens gehad. Onderweg denk je al: wat is het stil op straat
, kom je bij de kerk aan, niemand te zien. Nog eens op je horloge kijken (zou de vroege dienst misschien uitgelopen zijn?) en dan tot de conclusie komen dat je een uur te laat bent
Nou ja, stil op straat, je voelt dat er iets niet kloptquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
In welk gat woon jij waar het al meteen stil op straat is als er een dienst is?![]()
Ja, maar dat is te moeilijk voor sommige mensen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:41 schreef jefokkingmoeder het volgende:
Het woord "wintertijd" heeft toch niks met de klok verzetten te maken?
Je hebt zomertijd en gewone tijd. Bij zomertijd zet je de klok een uur vooruit, en een half jaar later zet je hem weer terug naar gewone tijd.
Toch?
die van ons altijd 5 uur in de ochtend vanacht dus al om vier uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
Kind ineens wakker om 6:30 en wij dus ook. En dat duurt minstens een week voor we dat er weer uit hebben!
Niet piepen TS
Voor bier.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:58 schreef McWurth het volgende:
En ook nog staan er al mensen een uur te wachten bij de AH hier aan de overkant
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
WTF gaat ineens half FOK! op zondag naar de kerk
Dit dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
Maar die Harry is wel een beetje een zeikerd hoor!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:50 schreef ynuhh het volgende:
Niet eens met de klacht, van de week was er een aflevering met Def P.
Die aflevering was best leuk, met veel goede muziek.
Vind ik niet. Ik vind het een fijne presentator.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Maar die Harry is wel een beetje een zeikerd hoor!
Pas maar op, we breiden uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat ik uitgeslapen had, maar het was pas half negen...
0-1 Ajax imoquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Moet nu nog meer dan een uur wachten op az-Ajax
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:29 schreef Oldbie het volgende:
De klok staat nu weer goed: zomertijd is niet de juiste tijd.
Vanaf nu gewoon van de klok afblijven. Nooit meer gezeik en alles is zoals het hoort.
Dan nu nog 22 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef Tism het volgende:
Hehe, ben net klaar met het een uurtje vooruit zetten van mijn 18 klokken..
Van mij mag het ook best gewone tijd blijven hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heb ik geen gelijk dan? Is zomertijd de juiste tijd?
Hoe weet jij zo precies mijn dagritmequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met hun ritme omdat je er een uurtje bij krijgt moeten wel extreem stipte mensen zijn die elke dag om 22:30 gaan slapen en elke dag om 6:30 opstaan ofzo. Anders is het toch niet mogelijk hier last van te hebben?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef Tism het volgende:
Haha, idd. Of nu 2 uur terug zetten.quote:
IK heb er geen last van, maar ik heb wel een kind van 14 maanden die al sinds hij een half jaar is elke morgen wakker wordt tussen 7 en 7:30.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef TC03 het volgende:
Al die mensen die moeite hebben met hun ritme omdat je er een uurtje bij krijgt moeten wel extreem stipte mensen zijn die elke dag om 22:30 gaan slapen en elke dag om 6:30 opstaan ofzo. Anders is het toch niet mogelijk hier last van te hebben?
AZ ftw.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoor zojuist dat AZ de 1-0 gemaakt heeft, 14e minuut : Lens
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoor zojuist dat AZ de 1-0 gemaakt heeft, 14e minuut : Lens
Ha-haquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef Tism het volgende:
Nu niet meer en nu staat het wél 1-0 voor AZquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ajax nog 120 minuten om terug te komen.
Dat is geen probleem, eerder een oplossing. Kun je je zondag tenminste nog nuttig besteden ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja iddVervelender is het trouwens als je met de zomertijd een uur te laat bent
, dat heb ik ook wel eens gehad. Onderweg denk je al: wat is het stil op straat
, kom je bij de kerk aan, niemand te zien. Nog eens op je horloge kijken (zou de vroege dienst misschien uitgelopen zijn?) en dan tot de conclusie komen dat je een uur te laat bent
Poep!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nu niet meer en nu staat het wél 1-0 voor AZ
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Poep!!
Het staat 1-2....de ajax fans kruipen nu vast weer uit hun hol
Niet zeuren, dat ben ik altijd doordeweeksquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar met kind is die andersom echt makkelijker
Nu zijn we een week elke morgen om 6:30 wakker!
Ach, het zal mij ook aan mijn gat roesten. Ik heb niets met voetbal. Voetbal is voor wijven!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |