Incorrect. In het spotje 'de bus' wordt een zielige manke allochtoon (zal wel in zn been gebeten zijn door ene politiehond) genegeerd door een autochtoon. Allochtoon wist waarschijnlijk niet dat zij achterin de bus horen zoals in de jaren '60.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
SIRE zijn racistisch wat zij beamen duidelijk in deze reclames dat zij een samenleving zonder allochtonen willen hebben! Dit is hun ideaalbeeld, wat dus ontzettend racistisch is tegenover allochtonen, dat dit kan in Nederland!
Dan is de klacht ongegrond, er komen wel degelijk allochtonen voor in die spotjes!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef FB14 het volgende:
[..]
Incorrect. In het spotje 'de bus' wordt een zielige manke allochtoon (zal wel in zn been gebeten zijn door ene politiehond) genegeerd door een autochtoon. Allochtoon wist waarschijnlijk niet dat zij achterin de bus horen zoals in de jaren '60.
Er zouden ook allochtonen in het spotje moeten om het idee dat alleen autochtonen asociaal zijn weg te nemen. Als je de OP nou had gelezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:02 schreef intraxz het volgende:
Ts discrimineert. Waarom zouden er perse allochtonen in zo´n reclame spotje moeten? Zijn allochtonen extra speciaal?
NEEquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:23 schreef Siniti het volgende:
Geef het nou maar toe intraxz. Selectief quoten > jou.
Ja maar ik rol in die hoods van GV-west Damsco jwt en hier overheerst toch het beeld van allochtone jongeren in bussa twenty-one toghquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:40 schreef Ensaf het volgende:
Moet representatief zien weet je wel?
Zijn meer blanke mensen, dus meer blanke mensen in de reclame.
ANONIEM SCHREEUWEN OP INTERNET, DAN DURF IK WEL!quote:
PRAAT NIET OVER MIJN MOEDER, JIJ DUBBELE NEGER!quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:52 schreef Ensaf het volgende:
[..]
ANONIEM SCHREEUWEN OP INTERNET, DAN DURF IK WEL!
DRIE KEER JE MOEDER!
DAN BEN JIJ EEN DRIEDUBBELE NEGER!quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
PRAAT NIET OVER MIJN MOEDER, JIJ DUBBELE NEGER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |