Jij hebt liever een zeil ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ach, ze doet leuk haar best.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreedquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tot voorzover het teruglezen, vanaf nu let ik op.
Ja, maar dat hoeft dan ook weer niet perse. Zo'n polyester ding vind ik helemaal niets, doe dan een mooi oud stalen schip met een kromhout motor.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
Zegt ie met een blauw oogquote:
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"quote:
Teen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"
Ik begon van onderaf te teruglezen dus geen idee waar je het over hebt, moest gewoon lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |