quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanker op je rug.
Jaquote:
quote:
Zo lelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kanker op je rug.
Geloof me, dat doet ze nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan word ze wakker en mompelt ze dat je moet opbokken.
Geef het maar op, er komt niks meer uit vannacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zat in een halve poging om te leren met mn pen in mn mond.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA IK MOET ZO HARD LACHEN ALS IK DIE ZIEquote:
Neukze dan maar!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geloof me, dat doet ze niet
Morgen laat ik het je weten, sluip nu naar boven!
Fijne nacht allen
Ik ben weg![]()
Haha, hij is erg leuk inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA IK MOET ZO HARD LACHEN ALS IK DIE ZIE![]()
![]()
Maar...quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geef het maar op, er komt niks meer uit vannacht.
Nee, probeer het nou maar niet want achteraf denk je toch van dat je beter had kunnen niksen.quote:
Die ken ik niet maar het klinkt wel goedquote:
Euhm, alsof iemand de ether aan het afzoeken ben naar geschikte muziek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
Ik hou best van experimentele muziek, maar dit is een beetje te.
Dat ben ik heulemaal niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You can make that face but we all know it's you in the picture. Waarom zou iemand anders zo'n petje dragen.
Onheildprofeet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, probeer het nou maar niet want achteraf denk je toch van dat je beter had kunnen niksen.
Ja, echt, he.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm, alsof iemand de ether aan het afzoeken ben naar geschikte muziek.
Ah je was me voorquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb trek in dummy's.
[ afbeelding ]
BTW New kids.
Het Goede Doel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die ken ik niet maar het klinkt wel goed
Ik luisterde dat vroeger heeel veelquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het Goede Doel.
Sommige Nederlandstalige muziek is echt boas!
quote:
Groatis bieeeeer!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
Hedde gij geld bij? Was je pincode jonge?
Dit is mijn playlist getiteld 'Nederlands':quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het Goede Doel.
Sommige Nederlandstalige muziek is echt boas!
ANNABEL, HET WORDT NIETS ZONDER JOU, ANNABELquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is mijn playlist getiteld 'Nederlands':
[ afbeelding ]
Moet binnenkort eens even wat meer gaan downloaden
Daar was ik eerder dit jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een intrigerende stad is Berlijn toch.
Berlijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een intrigerende stad is Berlijn toch.
Ik zeg niets.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn rechterhand is zo belachelijk koud.
Op je toges zeker. Gatver.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:52 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn rechterhand is zo belachelijk koud.
Jij dacht wat ik zei.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
Ik denk ook niets.
Ik denk dat ik het zelfde dacht als jou, niets..quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
Ik denk ook niets.
Ga uit mijn hoofd.quote:
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaankerquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik hoorde op de radio steeds dit ene nummer en het klonk echt geweldig maar toen ik eergisteren voor het eerst de lead-zangeres op MTV zag, schrok ik toch wel een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg niets.
Ik denk ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |