quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef DesertCamel het volgende:
Talpa:
"we onderbreken dit reclameblok voor een programma"
quote:
Talpa:
Gozer, op RTL is er veel meer reclame dan destijds Talpa.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef DesertCamel het volgende:
Talpa:
toch bedankt voor de infoquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Gozer, op RTL is er veel meer reclame dan destijds Talpa.
Talpa was een NEDERLANDSE zender, RTL is LUXEMBURGSE...
Maar wat is het verschil? Wat is mijn winst als ik naar een Nederlandse zender kijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:48 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Gozer, op RTL is er veel meer reclame dan destijds Talpa.
Talpa was een NEDERLANDSE zender, RTL is LUXEMBURGSE...
RTL8 staat hier niet eens geprogrammeerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:19 schreef Skeletor het volgende:
Van mij mag Talpa best terug hoor...
alsof RTL8 zo'n aanwinst is
Talpa:
Nee; naar Comedy Centralquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:21 schreef Zero17 het volgende:
Troltopic.
Talpavoetbal, een grote faal. Drie uur lang kutanalyses en reclame.
Tieft toch lekker op met je kuttalpa en ga lekker naar de duizenden rtl zenders kijken.
Hangt er bij de commerciële zenders vanaf of je meer reclame (LUX) wil zien of meer bagger (NL).quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil? Wat is mijn winst als ik naar een Nederlandse zender kijk?
Denk dat de meeste Nederlanders die zender links lieten liggen vanwege de pulp die er uitgezonden werd. Vonden ze niet de moeite waard om daarvoor de publieken en de pulp op de bestaande commerciële zenders links te laten liggen. Dat is nog niet direct te kwalificeren als een boycot.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Tja...De Nederlanders neukden zichzelf gewoon in de reet door Talpa te "boycotten".
Talpa had tenminste wat geld kunnen pompen in programma's als het lekker ging draaien en lekker snel nieuwe tv shows en films op de buis krijgen...Maar nee hoor...Talpa is eng
Maar ok...lekker boeiend ook...Ik kan alles zelf ook wel regelen
haha die video begint steeds opnieuwquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef klabbakus het volgende:
Talpa is er nog gewoon hoor, alleen gestopt met TV kanaal
http://www.talpa.tv/
onder de noemer mediabedrijf verzenden ze kilo's spam op een dag als activiteit :p
XD XD XDquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef GulpenseGast het volgende:
[..]
haha die video begint steeds opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |