Hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor veel tere zieltjes en kwetsbare meisjes is Gtst vaak wel het maximale dat raadzaam is qua spanning. Veel andere series en zeer zeker ook horror-films zorgen vroeg of laat altijd voor psychische problemen.
Ik kijk geen GTST en heb het nooit gevolgd, wel stukjes een paar keer bekeken, het is echt niks voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor veel tere zieltjes en kwetsbare meisjes is Gtst vaak wel het maximale dat raadzaam is qua spanning. Veel andere series en zeer zeker ook horror-films zorgen vroeg of laat altijd voor psychische problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Het wordt wel zo genoemdquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook een hekel aan horror/thriller, maar Jennifer's body kan je dat niet eens noemen..
Serieus? Viel me niet eens op dat er grappen waren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik moest dan ook een paar keer lachen.
Het stukje met de band, wanneer ze Jennifer vermoorden. Dat internet stukje, gewoon droog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Serieus? Viel me niet eens op dat er grappen waren.Heb je voorbeelden?
Kan best. Ik lette ook alleen op haar body.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Het stukje met de band, wanneer ze Jennifer vermoorden. Dat internet stukje, gewoon droog.
En toen Needy en Chip seks hadden.
Misschien heb je de film ook niet goed gezien!
Te eng?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik kijk geen GTST en heb het nooit gevolgd, wel stukjes een paar keer bekeken, het is echt niks voor mij!
Ik denk dat we de impact, van personages als Nina Sanders En Jef Alberts, niet moeten onderschatten op de wat kwetsbaardere geesten.quote:
Deze film heb ik toevallig gister gedownload. Hee; erg veel lijkt mij er niet aan, maar wellicht dat ik hem toch kijk dit weekend.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef NDAsilenced het volgende:
tip: ga niet naar Paranormal Activity wanneer deze in Nederland in de bioscoop komt.
trailer:
Honogurai mizu no soko kara.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iemand is een veteraan.![]()
Wij raden overigens Dark Water aan het origineel
Ja en wat dacht je van Ludoquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:03 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik denk dat we de impact, van personages als Nina Sanders En Jef Alberts, niet moeten onderschatten op de wat kwetsbaardere geesten.
Ludo is helemaal onverantwoord. Ik snap niet dat daar nog geen kamervragen over zijn gesteld.quote:
Die shit is echt freaky. Heb je gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:34 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Honogurai mizu no soko kara.
doe het in je eentje, snachts, lichten uit. genieten!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:32 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Deze film heb ik toevallig gister gedownload. Hee; erg veel lijkt mij er niet aan, maar wellicht dat ik hem toch kijk dit weekend.
sommige mensen worden echt heel kribbig als je een horror als een zwarte comedy beschouwt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:49 schreef Brainfish het volgende:
Niets mis met een goeie thriller.
En altijd de naïviteit van die personages. Hilarisch.
De meeste horrorfilms zijn gewoon grappigquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
sommige mensen worden echt heel kribbig als je een horror als een zwarte comedy beschouwt.
Yep. Zeer zeker een hele toffe film. De Amerikaanse versie is beduidend minder, maar ook nog wel ok.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die shit is echt freaky. Heb je gezien?
Toffe trailer ;D I'll try to keep that one in mindquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Yep. Zeer zeker een hele toffe film. De Amerikaanse versie is beduidend minder, maar ook nog wel ok.
Ik ben een fan van Aziatische films. Je zou eens kunnen kijken naar:
- Ringu
- Jisatsu sâkuru
- Janghwa, Hongryeon
Vooral de laatste is echt gruwelijk:
Man je weet niet hoe erg je me nu hebt geholpen. We hadden echt even wat freaky japanse shit nodig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Yep. Zeer zeker een hele toffe film. De Amerikaanse versie is beduidend minder, maar ook nog wel ok.
- Ringu
- Jisatsu sâkuru
- Janghwa, Hongryeon
Wat deze boi zegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Man je weet niet hoe erg je me nu hebt geholpen. We hadden echt even wat freaky japanse shit nodig.
zeer waarschijnlijk zwaar overhyped...quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef NDAsilenced het volgende:
tip: ga niet naar Paranormal Activity wanneer deze in Nederland in de bioscoop komt.
trailer:
En die vond je niet eng de eerste keer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk zwaar overhyped...
ik heb de trailer gezien en dat laat blijken dat het nietsmeer dan een nieuwe blair witch project is....
schrikbarend... (zie edit..) en freaky.. maar dan ben ik zo'n droogkloot die iets heeft zovan: het is een filmquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En die vond je niet eng de eerste keer.
Batoru rowaiaru (Battle Royale) zou ik dan nog aan dit lijstje willen toevoegen:quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Man je weet niet hoe erg je me nu hebt geholpen. We hadden echt even wat freaky japanse shit nodig.
die was tofquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Batoru rowaiaru (Battle Royale) zou ik dan nog aan dit lijstje willen toevoegen:
Had ik al gezien en hebben we gister ook weer gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Batoru rowaiaru (Battle Royale) zou ik dan nog aan dit lijstje willen toevoegen:
Das toch geen horror?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
We waren inmiddels al weer volkomen afgeweken van de inhoud van de OP, om niet te zeggen dat we dit topic gekaapt hebben.quote:
Jij vlegel!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
We waren inmiddels al weer volkomen afgeweken van de inhoud van de OP, om niet te zeggen dat we dit topic gekaapt hebben.
Zo zijn wij. Wij buigen oninteressante topics zomaar even om naar zeer waardevolle en vermakelijke topics.quote:
Dan mogen Sympathy for Lady Vengeance en Sympathy for Mr. Vengeance niet ontbreken!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Zo zijn wij. Wij buigen oninteressante topics zomaar even om naar zeer waardevolle en vermakelijke topics.
True. Wel goede verhalen over gehoord, maar ik moet ze nog kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan mogen Sympathy for Lady Vengeance en Sympathy for Mr. Vengeance niet ontbreken!
ik heb de film dus gezien, en om te zeggen dat het een soort blair witch is is helemaal geen negatief oordeel. De film is enger omdat het dichterbij komt, blair witch was in een afgelegen bos, paranormal activity in een huis, iets waar jij en ik ook in wonen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk zwaar overhyped...
ik heb de trailer gezien en dat laat blijken dat het nietsmeer dan een nieuwe blair witch project is....
OT: ik schrik snel bij horror/thriller (wel de bedoeling uiteraard) maar heb soms et idee dat ik te veel/te snel schrik... echt eng? neee... absoluut niet..
Een aantal wel gezien, maar vooral Audition mogen we zeker niet vergeten:quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef S.Seagal het volgende:
Ik zit uit verveling nu te zoeken. Kom dit lijstje tegen.
Audition
Iets daarvan gezien?
Blair Witch was dan ook helemaal niet eng. Ik zat me aan het einde af te vragen of ik niet iets gemist had.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En die vond je niet eng de eerste keer.
Oh, daar gaat weer een litertje koeienbloed.. ha, die penis die wordt afgehakt is van rubber, je ziet hem nawiebelen.. tja, dat hoofd ziet er wel erg cgi uit.. spoken? dat is gewoon de cameraman die een sigaretje rookt..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:33 schreef Saaaaab het volgende:
Had ik ook altijd last van vroeger. Nu niet meer, omdat ik tegenwoordig al kalmeer zodra ik denk 'het is maar een film'![]()
Horror
Bedankt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:53 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
- Ringu
- Jisatsu sâkuru
- Janghwa, Hongryeon
Goede film! Zelfs heftig op sommige momenten (die een-na-laatste nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef NDAsilenced het volgende:
trailer:
Ik ging hem kijken door COD5 hij is niet eng maar wel tof.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:49 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Goede film! Zelfs heftig op sommige momenten (die een-na-laatste nacht!)
Dead Snow: ik vond 'm niet erg eng, kan ook komen omdat ik meer met de Zombie-mode van Call of Duty 5 in m'n hoofd zat. Maar die nazi's zagen er wel zeer goed uit in de film.
True. Gorequote:Op zondag 25 oktober 2009 10:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik ging hem kijken door COD5 hij is niet eng maar wel tof.
quote:
Ik ook wel een beetje, dat is ook 1 van de redenen dat ik eigenlijk nooit horror films kijk. Het is ook klote als je alleen een donkere trap oploopt. Of als het hard waait, dat de wind dan om je huis heen giert. Nee ik ben ook niet zo stoer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb drie dagen niet goed kunnen slapen en alleen kunnen slapen met licht aan.
En veel stukjes waren zo nep, ik ben bang om dicht bij het raam te komen in het donker. En het wordt steeds vroeger donker! Ik hou mezelf gewoon ook voor de gek, omdat ik de stukjes steeds zelf herhaal
.
Niemand die dit ook heeft?Wat zijn jullie allemaal toch weer stoer
!
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef NDAsilenced het volgende:
trailer:
Ik heb dat ook hoor, ik vind het vreselijk eng allemaal als ik daarna in mn up in het donker buiten loop, en ineens doe ik dan wél lampen aan als ik snachts even mn bed uit moet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, dat is ook 1 van de redenen dat ik eigenlijk nooit horror films kijk. Het is ook klote als je alleen een donkere trap oploopt. Of als het hard waait, dat de wind dan om je huis heen giert. Nee ik ben ook niet zo stoer.
Ik vind het eigenlijk wel interessant om te zien dat een film zoveel invloed op een mens kan hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb drie dagen niet goed kunnen slapen en alleen kunnen slapen met licht aan.
En veel stukjes waren zo nep, ik ben bang om dicht bij het raam te komen in het donker. En het wordt steeds vroeger donker! Ik hou mezelf gewoon ook voor de gek, omdat ik de stukjes steeds zelf herhaal
.
Niemand die dit ook heeft?Wat zijn jullie allemaal toch weer stoer
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |