Het is wel een prachtig excuus om te laat te komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen het weer gaan vergeten. Al die buitenlanders op mijn studie zullen het wel vergeten.
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Renesite het volgende:
stomme wekker! Eerst weer door een modus lopen... Tijd datum dag wekker 1 wekker 2 fahrenheit/celcius
same herequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopen
Ik hoef geen wekker te zetten. Vakantiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Renesite het volgende:
stomme wekker! Eerst weer door een modus lopen... Tijd datum dag wekker 1 wekker 2 fahrenheit/celcius
te vroeg komen zul je bedoelen !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is wel een prachtig excuus om te laat te komen
Als je 't knopje 'Time' indrukt en daarna 'Hour' en 'Min' tegelijk wordt de tijd gereset.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopen
Heel knap om nog té laat te komen met deze tijdsverzetting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is wel een prachtig excuus om te laat te komen
Ik heb nog nooit een analoge klok zichzelf zien verzetten hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:08 schreef nicknicknickname het volgende:
de meeste klokken gaan tegenwoordig toch vanzelf mee? en ach wintertijd is mijn ritmeeindelijk weer op tijd kunnen opstaan
niet? jouw klok staat altijd op dezelfde tijd? gratis tip: stop er eens een nieuwe batterij inquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een analoge klok zichzelf zien verzetten hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:12 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
niet? jouw klok staat altijd op dezelfde tijd? gratis tip: stop er eens een nieuwe batterij in
Doet die van mij toch echt wel. Werkt met radiogolven oid. Als je daar in het begin de batterij in doet zet hij ook zichzelf op tijd. Ik word vaak om 3 uur wakker als hij zich verzetquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
je hebt ook analoge klokken die zichzelf goed zettenquote:
Die zijn er wel... kijk hier maar eens: *klik*quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:10 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Error!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die zijn er wel... kijk hier maar eens: *klik*
Bah je lijkt me broertje welquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:24 schreef One_conundrum het volgende:
één uur langer studeren vandaag. Goed nieuws op de vroege ochtend
Ga emigreren lamlulquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef Rowdie het volgende:oftewel het is weer vroeger donker
NOG VROEGER JA
![]()
was het maar weer zomer
Mamma zegt dat verstokte oude grijsaards beter een hobby kunnen zoeken. Ze vindt die mannetjes maar eng, en niet wijs. Alleen mensen die niet bij hun volle verstand zijn of onder de pillen zitten doen dat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft je mama niet gezegd dat niet iedereen dat slikt maar dat jij een 'bijzonder' kind bent
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Renesite het volgende:
Meneer Rose, wat heeft u te verbergen eigenlijk? Alles op anoniem? Mogen mensen uit je schaarse 'vrienden/kennissen' kring (lees buren die af en toe de hand op steken) niet weten dat jij hier teveel tijd doorbrengt?
Damnquote:
Over 30 minuten is het 2 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
is het nu al half drie of is het eigenlijk half vier?
Ik heb niet zo opgelet nml...
quote:
Windows 7 welquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Thnks! Dacht al mis ik een uur oid?
Die pc's tegenwoordig waarschuwen ook niet meer...tss
psst, je CAPS stond aan en CAPSLOCK dag is al voorbijquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef Fragile. het volgende:
JAAAAA JONGENS!!!!! STOP MAAR METB APPLE BASHEN! WANT DEZE HEEFT NAMELIJK DE FUNCTIE OM AUTOMATISCH VAN 3 UUR NAAR 2 UUR TE SPRINGEN!
FUCK DE HATERS!![]()
[ afbeelding ]
Niet correct. Een mac blijft een uur op 2 uur staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:12 schreef Fragile. het volgende:
JAAAAA JONGENS!!!!! Stop nu maar met apple bashen, want deze heeft namelijk de mogelijkheid om van 3 uur naar 2 uur te springen, automatisch!![]()
FUCK de haters!![]()
[ afbeelding ]
De tijd is het kleuren van een tekening binnen de lijntjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap je het nu?Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Canada...quote:
09:30 toen je het vroegquote:
Alvast voor volgend jaar. Wees blij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:00 schreef Splutje het volgende:
Mijn computer heeft de klok maar meteen 2 uurtjes eerder gezet
Waarneer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:29 schreef Smart_ass het volgende:
Niet zeiken, je kunt een uur langer slapen.
Ja ik slaap nu -.-quote:
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:11 schreef ouderejongere het volgende:Morgen is het licht als ik naar mijn werk MOET
Ben ik dan eindelijk klaar met werken is het hartstikke donker
Wat heb je nou aan licht 's ochtends vroeg? Ik wil 's avonds licht, als ik vrij ben.
kutwintertijd
En ook nog een uur korter weekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |