quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef Knorriepot het volgende:
Krijg ik als antwoord terug: 'Ja, dat komt omdat ik een kilo-kip gekocht heb'
(en van die kilo kon je geen stukjes maken)
Ik ben toch geen vegetarier..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Je had ook gewoon de stukjes kip eruit kunnen halen.
De helft? Een kwart? Wat zeur je nou. Er zit te veel kip in mijn soep, een beetje eruit halen dan maar? Nee, ik ben toch geen vegetariër!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ik ben toch geen vegetarier..![]()
Ik hou best van een stukkie kip, maar je kan het ook overdrijven
Vind je die smilies gewoon leuk?? Iets anders kan ik er nu niet van maken..quote:
Een cup-a-soup in kipvorm heet ook kippensoep, waar de kip overheen is gevlogen. Dan klagen mensen. Als je de omgekeerde versie hebt, is het ook geen pretje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De helft? Een kwart? Wat zeur je nou. Er zit te veel kip in mijn soep, een beetje eruit halen dan maar? Nee, ik ben toch geen vegetariër!
Die zijn natuurlijk uber-leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:49 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Vind je die smilies gewoon leuk?? Iets anders kan ik er nu niet van maken..(stoere kip soep)
Jemig de pemig nog aan toe zeg, ben je wel helemaal 100% op deze wonderschone zaterdagavond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Een cup-a-soup in kipvorm heet ook kippensoep, waar de kip overheen is gevlogen. Dan klagen mensen. Als je de omgekeerde versie hebt, is het ook geen pretje..![]()
En kip uit de soep vissen.. het is toch geen vissoep
Godsammekrakkekolerenogantoezeg.. 100% was wel het doelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig de pemig nog aan toe zeg, ben je wel helemaal 100% op deze wonderschone zaterdagavond?
Laat mij lekker zeiken over de soep van moedersquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:01 schreef Fragile. het volgende:
Wat een gaytopic, ongelovelijk dat dit kan!
quote:
Ja daarom, ik doe het zonder ballen.. verder kijken dan mama's kippensoep wordt dat ook wel genoemdquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:14 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor, alleen echte XY-en en XX-en met ballen eten vlees
Jij bent wel heel erg 'hardcore'..quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:21 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Ja daarom, ik doe het zonder ballen.. verder kijken dan mama's kippensoep wordt dat ook wel genoemd
Man man doe niet zo knorriepotterigquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:43 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg 'hardcore'..
.
.
.
.
.
. op zijn Roma's dan hey..
Plz.. Zeker hardcore in accordeonspelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Man man doe niet zo knorriepotterig
En idd je wilt niet weten waar wij roma's allemaal hardcore in zijn.. ik wil je daarin wel les geven..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:04 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Knorriepotterig.. en dan ben ik nog niet eens ongesteld![]()
Potje voor je gejank is gereserveerd hoor..quote:
Bedanktquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:25 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Potje voor je gejank is gereserveerd hoor..
De mazzel.. ik ga slapen. En dromen over mannen met grote piemols
quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:31 schreef hardromacore het volgende:
En zijn die grote piemels aanschouwd?
Toverstok --> Tofustokquote:
Nu is de toegang tot grote piemels niet meer mogelijk?quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:27 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
![]()
Alleen jammer dat ik weer zonodig wakker moest worden..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:34 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Nu is de toegang tot grote piemels niet meer mogelijk?
Vast wel..quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:47 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Vast wel..
Je bent soweiso op het web..
En daarbij kunnen wij wel rondscharrelen om zoek naar een lekkere stukje vlees?
Welke sites heb je al te pakken???quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:55 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
natuurlijk, ik moet gewoon de interwebs afstruinen naar vleesch
ik blijf hangen bij www.meatspin.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Welke sites heb je al te pakken???
quote:
hm.. aantrekkelijk??quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:15 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
ik blijf hangen bij www.meatspin.com
Niet klikken.quote:
jij bent zelf slim;.quote:
Oh jij zie piemelquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:32 schreef hardromacore het volgende:
Als knorrie daar lol in heeft.. miss wordt ze zelfs wel nat van, maar die echt piemel mist ze nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo.. Ik ben ff naar de voetbal geweest. Maar ik ben weer terug om mijn toPIK te redden hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:46 schreef hardromacore het volgende:
Ze ligt nu waarschijnlijk haarzelf te bevredigen..
heeft ze haar topic mooi off road gebracht..
IBTL
quote:
Kind aanmoedigenquote:
Bier halen okay, maar sex op het toiletquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
is voor de sex op het toilet_!
en het bier halen
Dus jij gaat hier nu glashard beweren dat jij nog nooit een penis in je aars hebt gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Bier halen okay, maar sex op het toiletranzigerd.. Zeker ook zoéén die hem zo in iemand zijn kont stopt? Ja, dan is die wc-sex wel een extraatje
wat een logicaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Bier halen okay, maar sex op het toiletranzigerd.. Zeker ook zoéén die hem zo in iemand zijn kont stopt? Ja, dan is die wc-sex wel een extraatje
Diamanthard ga ik dat hier beweren, stelletje vieze kontapen.. Dat die wijven zich laten omlullen moeten zij weten. Ik denk voor mezelf, en ik ben niet blind, neus doet het ook nog goed.. Nee dank je. Bij mij alleen in mijn kut, anders pak je maar een schaap ofzo..quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:09 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Dus jij gaat hier nu glashard beweren dat jij nog nooit een penis in je aars hebt gehad?
En wie zegt dat dat sowieso gebeurd op het toilet?
het maar goed dat je een troll kloon bent anders zou je wel een erg kortzichtig wicht wezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:14 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Diamanthard ga ik dat hier beweren, stelletje vieze kontapen.. Dat die wijven zich laten omlullen moeten zij weten. Ik denk voor mezelf, en ik ben niet blind, neus doet het ook nog goed.. Nee dank je. Bij mij alleen in mijn kut, anders pak je maar een schaap ofzo..
Kontneukers.. verkapte homo's
Ow.. omdat ik niet in jouw straatje reageer ben ik dat dus? Zoek kortzichtig eens op..quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
het maar goed dat je een troll kloon bent anders zou je wel een erg kortzichtig wicht wezen
zucht, je snapt het echt niet hehquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:18 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ow.. omdat ik niet in jouw straatje reageer ben ik dat dus? Zoek kortzichtig eens op..
Ik ben blond.. dus dan mag datquote:
Een lepelquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:09 schreef Knorriepot het volgende:
Nog even en dan is het tijd voor Cup-a-SoupOrk ork.. soep eten we met ..
ballen
of kip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |