Gelukkig krijg je bij de DSB 100.000 per keer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik wou een keer 100 pinnen, zat er een vertraging in die machine dus ik dacht dat hij m'n 0 niet gepakt had, jesus, pin ik opeens 10.000 euro!??!?!? WTF??
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Je kunt zo'n wasbeurt toch ook gewoon pinnen?
Eens is met bovenstaande.quote:
Al sla je me dood. Vroegah stopte de automaat er gewoon mee zónder deze mededeling. De vrouw achter het loket van het betreffende bankfiliaal snapte er ook niks van en zei daarom dood leuk: 'Geen idee, u moet maar zien of het er wel of niet afgeschreven isquote:
Tot ¤ 1.250quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik wou een keer 100 pinnen, zat er een vertraging in die machine dus ik dacht dat hij m'n 0 niet gepakt had, jesus, pin ik opeens 10.000 euro!??!?!? WTF??
Nee idd.. Alleen mensen die bij private publiekbanken zitten zoals de door de staat gefinancierde ING en ABN/Fortisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
abn zou eigenlijk helemaal niet mogen werken bij mensen die bij een boeren bank zitten
Alleen als het buiten de EU zit. In Letland moest ik toentertijd inderdaad ook 2 euro betalen of zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:28 schreef RacerDKB het volgende:
Altijd nog beter dan in het buitenland, waar je zelfs als inwoner van dat land soms moet betalen om te pinnen!
In het Verenigd Koninkrijk is dat geloof ik, als je wilt pinnen moet je gewoon een soort ''starttarief'' betalen!
Witwasstraat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeDat werkt daar met contanten
!
quote:
Wat heb jij een kutlevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:37 schreef banaantjeEE het volgende:
besefte ik mij
Sorry, dan stopte ik mij met lezen.
Dat kan niet eemsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef r3gi3boy het volgende:
quote:
Respecteer de zondagsrust dan ook, lul.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef Genius-F het volgende:
Ik ging eens op zondag pinnen bij een ABN pinautomaat. Dat mocht niet want op zondag mochten er geen bankgasten pinnen ofzo
Zoveel faal kan ik niet aan op de vroege morgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:13 schreef Renesite het volgende:
Ik wou gisteren geld pinnen omdat mijn portemonnee leeg was, vaak doe ik een tientje of 20 euro. Dit keer liep ik te kloten bij de ABN met 'biljetkeuze' ('wat wilt u', euh, in ieder geval een tientje, hopla, dan krijgt u ook maar één tientje en daar blijft het bij)
Opeens besefte ik mij, wacht, 10 is wel erg weinig als ik ook nog mijn auto wilt wassen![]()
Ik drukte het pasje van de boerenleenbank weer bij de ABN erin en ik kreeg er niks meer uit.
'U kunt niet meer bij ons pinnen'.
... shit.
Vervolgens reed ik van de ABN in een andere wijk langs de autowasstraat naar een andere wijk waar wél een rabobank zat terug naar de autowasstraat om vervolgens weer langs de rabobank naar huis te gaan!
Schijt regelingniet meer van deze tijd
Dat is pas niet meer van deze tijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
NeeDat werkt daar met contanten
!
Ik geef anders teveel uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja nouja doe dan ook wat meer, wat is dat nou, een tientje pinnen, drie keer niks toch?!!?
Je kan maximaal 40 biljetten pinnnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:14 schreef r3gi3boy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |