quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nice hoor.. die ga ik even opkopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
Aangezien ik een groot fan ben van retro consoles zit ik best wel veel op marktplaats
maar bijna alles wat ik zoek waar de prijs minder dan ¤40 is,zit in of het midden,of het zuiden van nederland,en ik woon in de provincie groningen
Klacht:Leuke prijsjes die ver weg wonen
Antiklacht:*set->protect from->Protect from:trolls,item set!*
zit niks wat ik zoekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:17 schreef Knorriepot het volgende:
Zoek dan ook op 5 km vanaf je woonplaats, dat is nog aan te fietsen..
Inderdaad, beide 3,50 bijleggen en klaar is het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef Vetklep het volgende:
is verzenden geen optie? je kan een regeling treffen met de verkoper, betreffende de verzendskosten. Bijvoorbeeld dat jullie de verzendskosten delen..
Ehjj ben je doof ofzo .Hoor je niet wat m`n broer zegt?............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:59 schreef Bob-B het volgende:
Oprapen die steen!
waarna ik stop met lezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef Flodder450 het volgende:
Aangezien ik een groot fan ben van retro consoles
Beetje een begin van een deMarkplaats klootzakken topic mail.quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:37 schreef OldJeller het volgende:
Lees ik de TT, denk ik: "het gaat over iets leuks.."
Lees ik dit:
[..]
waarna ik stop met lezen.
Ga verhuizen danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |