abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74029010
Hallo

ik heb op dit moment twee katten waarvan 1 een beetje ziekjes is. Het zijn broertjes en ze zijn 5 maanden oud. In de eerste 6 weken dat ik ze had waren ze onafscheidelijk, waar de een liep, liep de ander. Ze speelden veel met elkaar en wasten elkaar veel. Echter is dit de laatste week erg veranderd, ze liggen niet meer gezellig samen en spelen niet meer met elkaar in plaats daarvan vechten ze met elkaar.

Is zulk soort gedragsverandering normaal bij katjes van hun leeftiijd? Iemand ervaring?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:01:35 #2
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_74029260
He dat hebben onze broer katten ook gehad toen ze ong. 1 jaar waren. (2 maanden terug ofzo). 1 van hun is nu spoorloos verdwenen...
Jonge, ik bin op de weaze
pi_74029290
De ene heeft met de andere zijn scharrel gebatst.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:10:43 #4
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_74029512
Zitten tegen hun pubertijd aan te hikken.
Nu word de rangorde bepaald ,in de regel valt het met mannetjes meer mee dan met vrouwtjes.
het zijn net mensen

Kijk anders hier even : http://kattengedrag.forumup.nl/forum-18-kattengedrag.html
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_74029637
Was die kat die nu ziekjes is in het verleden de dominante? als dat zo is dan ruikt de andere kat nu een kans om dominant te zijn tegenover zijn verzwakte broertje.
pi_74037335
De zieke kat is naar mijn idee nooit de baas geweest, voorheen waren ze gewoon gelijk. Iemand enig idee hoe lang de rangordebepaling duurt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')