poepquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen gooide ik hem zomaar dicht!
Het zijn de bloesem die wordt gebruikt als laxeermiddel, van de bessen/vruchten worden idd in de UK maar ook in Duitsland likeur gemaak (Schlehenfeuer)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De bessen. Geprakt en in een laag wodka gedaan.
Gezien het feit dat de bessen pruimpjes zijn, ben ik niet verbaasd dat het laxerend zou werken....
Boerenkool eten doet het bij mij ook prima, man man man,quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Top!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef freecell het volgende:
Huis
Echt huis
Per één januari. 4 slaapkamers, vliering, tuintje, huis
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetviewquote:
De vierde slaapkamer is 5M2quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, dat is tof, FreecellKun je de komende jaren zelfs nog aan een derde spruit beginnen
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:26 schreef freecell het volgende:
Acacialaan in Groningen, nummer 7. Staat wel op google maps met streetview(staat rode auto voor)
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan je bij Dude en Arty gaan buurten binnenkort.
Ja echt welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit en sjappoo voor de WBV
Oh, ik dacht dat jullie nu in een dorp buiten Groningen woonden.quote:[b]Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef
Het is nog geen KM van ons huis nu, dus dat kan nu ook al wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |