Kan die 'cufflings' niet vinden? Wel andere (Remmington en andere Winchesters).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef GimmeGore het volgende:
Manchetknopen van de achterkant van shotgun shells
Ik heb voor mijn vriendin hier 2 tunnels vandaan gehaald voor de oren!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Verjaardagscadeautje voor mijn vriend
Lekkere faal van mijn zijde...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:36 schreef GimmeGore het volgende:
Vat het niet verkeerd op hoor, maar je schrijft cuff links verkeerd, misschien ligt het daar aan.
http://www.etsy.com/shop/BulletDesigns?ref=seller_info
ze komen van deze winkel
maar ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Haha semtex, die heb ik ook een keer in de olifantversie gezien...vind ik persoonlijk leuker.
Misschien een tip voor etsy: neem deel aan communities. Er zijn meerdere communities voor soorten verkopers, waarsch. ook voor mensen die haken (ik neem aan dat dat is wat je verkoopt?). Wie weet hebben die goede tips? En goede scherpe fotografie scheelt ook al vaakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha dat dacht ik al...ik totaal niet :p maar ieder zijn eigen ding he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef -Peach het volgende:
Haha die beer, awesome. Heb zelf al een paar mooie dingen van Etsy gekocht, vooral sieraden. Was beetje aan het zoeken of ze ook mooie lingerie hadden, niks gevonden helaas, maar wel iets anders
what the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Tik m aan! Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Haha semtex, die heb ik ook een keer in de olifantversie gezien...vind ik persoonlijk leuker.
Ik probeer sinds kort ook wat te verkopen op Etsy maar dat is nog niet echt een succes...moet mijn marketingskills nog eventjes te voorschijn halen denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tik m aan! Ik ookwe gaan elkaar wel even liken..
De truc is om er best wel wat op te hebben staan.
Ik heb nu sinds 6 februari 7 verkopen gehad. 4x Australie, 2x USA en 1x mijn stiefschoonmoeder
De nederlanders blijven een beetje op mijn facebook hangen terwijl ik zelfs daar max 4x in de week een update doe.Ziet er netjes uit! En al 7 verkopen,wauw. Ik heb nog niets verkocht maar mssn ligt het idd ook aan mijn aantal producten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor van veel mensen dat ze mijn dingetjes wel leuk vinden maar willen dan niets kopen.
Op facebook heb ik ze net tekoop aangeboden in een groep,maar heb verder geen eigen pagina voor mijn dingen.
Ik denk ook wel dat jij iets meer reguliere dingen verkoopt en daardoor sneller verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! En al 7 verkopen,wauw. Ik heb nog niets verkocht maar mssn ligt het idd ook aan mijn aantal producten.
Ik hoor van veel mensen dat ze mijn dingetjes wel leuk vinden maar willen dan niets kopen.
Op facebook heb ik ze net tekoop aangeboden in een groep,maar heb verder geen eigen pagina voor mijn dingen.
Ik denk ook wel dat jij iets meer reguliere dingen verkoopt en daardoor sneller verkoopt.Ja maar de grap is juist dat ik een product heb wat in Nederland al wel bekend is, het is iets nieuws ik koop dit niet kant en klaar in (want dan zou ik ook niets te zoeken hebben op etsy) maar blijkbaar is er toch nog een drempel. Al verkoop ik in het echt dus wel wat, ik zit zaterdag op een evenement met muziek. Kost mij niks, is van een bevriend stel en ze hebben mij gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de truc is gewoon om die eerste pagina op etsy vol te hebben staan en zichtbaar te zijn in de community, teams, treasuries (mooie foto's!!) en de blog. En al je 13 tags gebruiken in het engels en nederlands en die te laten varieren
Maargoed ik zal niet iedereen op FOK! hier vervelen met ons geblaat over hoe je een etsy shop opzet maar met leuke dingen die op etsy te koop zijn!!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Kan iemand helpen met de afbeelding, ondanks het geweldige automatische vinkje (dat was er vroeger niet) is het niet gelukt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef Kimmie het volgende:
Dit zijn echt toffe poppen!
http://www.etsy.com/listi(...)ref=shop_home_active
zie geen afbeelding
HOe bedoel je helpen? Zo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:59 schreef Kimmie het volgende:
[..]
Kan iemand helpen met de afbeelding, ondanks het geweldige automatische vinkje (dat was er vroeger niet) is het niet gelukt!
ja geweldig, dat lukte nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:03 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
HOe bedoel je helpen? Zo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |