Andere aanbevelingen zijn natuurlijk altijd welkom! Want er is zoveel, soms zie je door de bomen het bos niet meer...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Quispi het volgende:
Etsy![]()
Ik heb er al diverse dingen besteld. Een van de leukste shops vind ik de shop van Anne-Julie Aubry
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=6733579
Wat maak je zelf dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef NoralyZ het volgende:
Superleuke site, ik ga er misschien binnenkort zelf ook dingen verkopen
Wat is dat onderste nouquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Keroppi het volgende:
Etsy is een platform waar iedereen z'n handgemaakte spullen (van sieraden tot tassen en kaarten) kan verkopen. Daardoor kun je in veel gevallen ook 'custom' verzoekjes doen. Sinds ik de site een keer via een tijdschrift ontdekt heb, ga ik er af en toe even kijken. Heb tot nu toe 2 dingen gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Vandaag nog een armband besteld, maar die moet nog op maat gemaakt worden
Meer mensen die dingen via Etsy hebben gekocht?
(Tip voor mensen: kijk onder buy bij treasury, daar kom ik vaak de leukste dingen tegen)
Een Charly's Angel meets konijn hangerquote:
Ik dacht dat het een geverfde servet wasquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Keroppi het volgende:
Een Charly's Angel meets konijn hanger
(Ik geef toe, een beetje apart is het wel, maar ik vond 'm erg cool en krijg er altijd leuke reacties op)
Het is weer eens wat anders dan een doos Merci hequote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef alwaysedo het volgende:
Ik denk erover om dit te bestellen voor mijn moeders verjaardag;
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=32333269
wat denken jullie??
Misschien ook een leuk idee om hier onze favoriete 'shops' te posten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben een grote fan van Etsy.Erg leuk om rond te kijken, ook als je niet van plan bent om iets te kopen.
Tot nu toe heb ik deze ring gekocht (maar dan van glad zilver, custom made), en deze "perfume locket", daar moet ik nog wel een ketting voor regelen.
De Treasury vind ik erg leuk, hier maken bezoekers een soort collage van spulletjes die ze mooi bij elkaar vinden passen. Helaas is het erg moeilijk om een plekje te bemachtigen, dus ik maak soms zo'n collage op mijn blog.
Ik vind deze shop nu erg leuk, misschien dat ik er eens iets ga kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Keroppi het volgende:
Misschien ook een leuk idee om hier onze favoriete 'shops' te posten.Zo kom je nog eens dingen tegen!
moooi hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb zojuist m'n eerste Etsy ketting besteld!
De zilveren:
[ afbeelding ]
Oeh, mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb zojuist m'n eerste Etsy ketting besteld!
De zilveren:
[ afbeelding ]
Koetsie koetsie koequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Laatst gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van http://www.etsy.com/shop/mymimi
leuke tas & armband, heb je toevallig een linkje naar de shops?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef Keroppi het volgende:
Sinds de vorige keer aangeschaft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een custom-made zilveren armband met aan de binnenkant een persoonlijke tekst gestempeld
juist! ken etsy ook al langer maar nog niks besteld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Poepoog het volgende:
Mooie site,maar ik vind het vinden van leuke dingetjes iets te moeilijk
Onbetaalbaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef diginoob2 het volgende:
Ze hebben enige dingen maar onbetaalbaar
Dan toch maar naar marktplaats
De tas met het 'gouden' hert ben ik tegengekomen via 'Shop Local'. Ontwerpster van de tas woont namelijk net als ik in Utrecht. Ze vertelde dat ik 1 van haar weinige 'binnenlandse' klanten was, ze verkocht voornamelijk aan Amerikanen. Ze heeft ook hele leuke Iphone hoesjes:quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
leuke tas & armband, heb je toevallig een linkje naar de shops?
Ik heb 1x wat via esty besteld, een ketting met een blaadje eraan, hij ziet er heel mooi uit maar helaas ging hij binnen 2 weken kapot. En nee, ben er niet onredelijk lomp mee geweestmaar goed, het was maar een tientje incl. verzenden vanuit singapore, dat overleef ik wel.
Tips om mooie dingen te vinden:quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:18 schreef Poepoog het volgende:
Mooie site,maar ik vind het vinden van leuke dingetjes iets te moeilijk
Het is bij elkaar 30 dollar is dus +/-E24,= inclusief verzendkostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Pumpkin. het volgende:
ik ga dit topic in de gaten houden!
Deze tas vind ik mooii
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/shop/abb321
Maar 20 euro plus 10 voor verzenden voor 1 tas? Iemand die er ook een wil meebestellen?
Ah, die is leuk!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, nog een faaltje:
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/shop/thecagedfairy
Oh ja haha, ik heb echt niet goed gekekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Het is bij elkaar 30 dollar is dus +/-E24,= inclusief verzendkosten
http://www.valuta-omrekenen.nl/
een paypal acount is toch voldoende ?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:21 schreef miesjelle112 het volgende:
maar t nadeel is dat je daar een creditcard voor nodig hebt
Inderdaad, en mensen zijn daar tenminste bezig met meer dan alleen de $$$.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:49 schreef Keroppi het volgende:
Oei die site van metdehand ziet er echt niet uit. En het zoeken is ook een ramp. Die van marktplaats vind ik er al wat beter uitzien maar het leuke aan Etsy vind ik juist het 'worldwide' concept. De kans dat ik dezelfde tas/ketting/armband tegenkom is toch écht minimaal
vandaar dat ik zocht naar alternatieven , ik vind het ook minder dat je een creditcard nodig hebt :/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef Crientj het volgende:
Wat stom dat je een CC nodig hebt om een winkeltje te kunnen starten
Wat grappig, (t)as verkoopt daar ook. Daar heb ik ooit een tas laten maken, nog steeds erg tevreden meequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
vandaar dat ik zocht naar alternatieven , ik vind het ook minder dat je een creditcard nodig hebt :/
Anders had ik er allang al 1 geopend
Een europese etsy zou leuk zijn!!
1 munteenheid, veel landen bij elkaar, geen last van verboden producten die niet overgevlogen mogen worden.
Nog 1 nederlandse gevonden: www.dooreen.com , maar hier betaal ja naar 3 maanden jaarlijks 15 euro.
dit is toch meer een designer-afdeling van MP?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
Ook Marktplaats heeft tegenwoordig een Etsy-actige site gelanceerd genaamd hippas.
Ja die had ik ook al gezienquote:
Ooooh wat vreselijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien.. ZO Amerikaans weer.
Ik heb een paar van die dingen moeten googlen om er achter te komen wat het was, maar dan is het zo terug te vinden op de site van je bank. Heb er eentje niet ingevuld; geen idee wat die inhield. Maar er staat dat je de bankgegevens ook nog na een verkoop kunt invullen, en aangezien ik vast niet zo snel iets verkoop...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef EilandjeOnline het volgende: was dat makkelijk met het invullem van je bankgegevens ? Ik heb die stap ff maar overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |