Ik kom er wel uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:08 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Waarom moet ik het zeggen? Kom je er zelf niet uit?
Strooi je as uit over een serverquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef LesStroud het volgende:
Als ik doodga wil ik voor eeuwig voortleven in een klb topic.
NOOOOOOOO!!!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:22 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja en dan eindig je op het viva-forum
Tsja; dat zou kut zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:22 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja en dan eindig je op het viva-forum
Dat is om het sterfproces te versnellen ivm de hoge ziektekosten in Nederlandquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:54 schreef Siniti het volgende:
Dus ze gaat binnenkort dood en moet ook nog de Jonas Broeders ontmoeten?
Dubbel gecondoleerd dan maar.
Waarom ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 05:47 schreef TLC het volgende:
Er lopen veel randdebielen in deze wereld rond, ts is er een van.
Ik wilde een flauwe opmerking plaatsen maar deed het nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:38 schreef Adelante het volgende:
Ze is overleden afgelopen zaterdag.
Omdat mensen bidden sterven er mensen aan kanker en andere dingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:11 schreef Dionysiou het volgende:
Bij Mooi! Weer de leeuw. Zo zielig.. tiener die kanker heeft en nog maar heel kort te leven heeft en de overlevingskansen nihil zijn![]()
Klacht: Kanker
Sub-klacht: Mensen die bidden en denken dat god mensen beschermd, daarom sterven dagelijks (jonge)mensen aan kanker en andere dingen
Het leven is soms niet eerlijkquote:Ze is overleden afgelopen zaterdag.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oh daarom.. ik dacht door de kanker. Maar het komt dus door god.
Wat een leven heb je dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 05:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ook echt he, als laatste wens de jonas brothers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, er is een foto van haar met die drie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
Heeft ze de Jonas Brothers nog gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |