Ja hier ook, ik ben dan ook bijzonder blij dat het me gelukt is, de arme schatjes ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is knap; het giet hier al de hele dag
Oh nou dank je nog, want ik moest echt lachenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moi
Heb je bij diezelfde dame ook eens gekeken naar de spijkerbroek blog?
Mijn McPerfect reputatie, wat doe jequote:
Op zo'n moment ben ik altijd blij met mijn katten. Die laten zichzelf uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik ben dan ook bijzonder blij dat het me gelukt is, de arme schatjes ...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn McPerfect reputatie, wat doe je
* rennen gaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Hallo en welterusten voor de slaapkopjes, hier een ontaarde stiefmoeder
Ik vind door de regen lopen echt helemaal niet erg, vaak zelfs echt lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op zo'n moment ben ik altijd blij met mijn katten. Die laten zichzelf uit.
Wat heb je nu weer gedaan Maesje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Thanks, ga zo even die andere lezen!quote:
Oh god, durf ik nu nog wel af te spreken morgen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Maes het volgende:
Enjoy!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef Bamba het volgende:
Ik ga nu My sisters keeper kijken...Ben heel erg benieuwd!
Volledig mee eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat je 1 puntje overslaat...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind door de regen lopen echt helemaal niet erg, vaak zelfs echt lekker![]()
Ik vind het alleen altijd zo zielig als de honden zo zeikenat worden elke keer![]()
En dat verplichte wandelen vind ik vaak zelfs fijner dan de honden![]()
Katten die komen dan zo nat binnen en lopen overal met die natte pootjes![]()
De honden maak ik zelf altijd ff droog en fris als het nodig is
Foto?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm... sta ik hier in m'n ondergoed tanden te poetsen, kom ik er achter dat ik de luxaflex van de badkamer omhoog had gedaan vanochtend... sta ik hier zo'n beetje naakt voor het raam aan de straatkant![]()
Ze lijken op je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan Maesje?
Ow, waarom willen de honden alleen de nootjes uit de studentenhaver die ik zelf zo lekker vind en zit ik hier nu met een stom bakkie rozijnen ( mogen ze nie ) en pinda's ( lusten ze nie maar ik ook nie )?
Je zei per ongeluk op zaterdagavond om elf uur terwijl je vannacht een uur langer kan slapen dat je je tanden al stond te poetsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
Hmm... sta ik hier in m'n ondergoed tanden te poetsen, kom ik er achter dat ik de luxaflex van de badkamer omhoog had gedaan vanochtend... sta ik hier zo'n beetje naakt voor het raam aan de straatkant![]()
Nou ja, ramp... geenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
Je hebt toch een onderbroekkie an,wat is de ramp dan???
Ja wat is de ramp?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
'Onderbroekkie' klinkt niet voor een manquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Foto?
![]()
Ik ga heul lezen in bedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zei per ongeluk op zaterdagavond om elf uur terwijl je vannacht een uur langer kan slapen dat je je tanden al stond te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Mijn chineesjes stinken nooit naar natte hond, want die gaan elke week in bad en als het regent ruiken ze naar Lushquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik moet eerlijk toegeven dat je 1 puntje overslaat...
De geur van natte hond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |