Kan ik me voorstellen, druk dagje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vanmiddag met PappaElisaB en MammaElisaB een van de zolders leggeruimd. Daarna naar huis de keuken doen en achter de pannen, want de familie kwam vanavond pannenkoeken eten. En zojuist is de pappa van de miniatuurtjes gearriveerd om een nachtje te logeren, want morgen gaan mini en pappa samen op reis.
Ik ben verrot
Vraag vooral ook maar een demonstratie, en dan met name van het terug ophangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dat ga ik dus navragen;
- moeten wasbaar zijn en bij geneuzel wil ik graag garantieThnx!
Vannacht lekker uurtje extra slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vanmiddag met PappaElisaB en MammaElisaB een van de zolders leggeruimd. Daarna naar huis de keuken doen en achter de pannen, want de familie kwam vanavond pannenkoeken eten. En zojuist is de pappa van de miniatuurtjes gearriveerd om een nachtje te logeren, want morgen gaan mini en pappa samen op reis.
Ik ben verrot
Ja, dat is charmantquote:
Ondankbaar nestquote:
Terug ophangen na het wassen? (heb hier 1 megaduur gordijn dat spontaan van de deur af komt vandaar de vraag)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vraag vooral ook maar een demonstratie, en dan met name van het terug ophangen
Die hangmat was lievvvquote:
quote:Ik heb laatst bij een sauna in zo'n ding in de saunatuin gelegen. Het duurde even voordat ik er elegant in gekropen was (met badjas, jaaaaaaa dat wel) en het was echt topentertainment om dan naar de andere hangmatten te loeren, al schommelend, om te zien hoe anderen dat ook probeerden
Charmant dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbaar nest![]()
Ik heb laatst bij een sauna in zo'n ding in de saunatuin gelegen. Het duurde even voordat ik er elegant in gekropen was (met badjas, jaaaaaaa dat wel) en het was echt topentertainment om dan naar de andere hangmatten te loeren, al schommelend, om te zien hoe anderen dat ook probeerden
laat ze het in de winkel maar eens van het demonstratie-raam afhalen zodat het wasbaar is en er weer terug ophangenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Terug ophangen na het wassen? (heb hier 1 megaduur gordijn dat spontaan van de deur af komt vandaar de vraag)
Dat is knap; het giet hier al de hele dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Hondjes hebben de laatste ronde van vandaag droog kunnen maken![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:55 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga nog een uurtje lezen in bed. Slaap lekker allemaal
Ik moest er ook om lachen jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Wie postte gister nou nog dat linkje van die blog over de sauna?
Dat heb ik vannacht heel laat nog in bed liggen lezen en heb hardop liggen gieren.
Niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn p..... oeps, toch gekeken.
Moiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Wie postte gister nou nog dat linkje van die blog over de sauna?
Dat heb ik vannacht heel laat nog in bed liggen lezen en heb hardop liggen gieren.
Niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn piemel kijken, niet naar zijn p..... oeps, toch gekeken.
Heb je de link nog es?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moi
Heb je bij diezelfde dame ook eens gekeken naar de spijkerbroek blog?
Ga ik dan lol hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
laat ze het in de winkel maar eens van het demonstratie-raam afhalen zodat het wasbaar is en er weer terug ophangen
Ze kunnen het vast beter dan wij destijdsquote:
* zoeken gaatquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trusten![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze kunnen het vast beter dan wij destijdsmaar ik weet zeker dat ze wit wegtrekken als je het vraagt
... zoek iemand die er duidelijk nog niet zo lang werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |