Dat is het teken dat ze op het pand zetten dat een pand gekraakt is. .....verder dan dat kom ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat teken trouwens
zo een bliksemschicht.
waarom?
Dat dus. Gewoon glasharde diefstal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef karr-1 het volgende:
Krakers moeten gewoon eens opzouten en een baan gaan zoeken Dat inpikken van andermans eigendom is nergens voor nodig.
Gelukkig is het binnenkort ook gewoon verboden en draaien ze de bak in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon glasharde diefstal.
Hopelijk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het binnenkort ook gewoon verboden en draaien ze de bak in.
En waarom zouden we daar niet tegen zijn? Of vind jij diefstal van eigendom heel normaal?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:42 schreef fs180 het volgende:
Leuk weer een verzamelplek voor kneuzen die tegen kraken zijn
En dat ook ja Dat softe gedoe moet ook maar eens stoppen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Nobu het volgende:
Jammer dat de politie zo terughoudend optrad en niet gewoon de straten schoon heeft geveegd toen dat tuig zoals altijd weer begon te zieken.
Opzich vind ik dat redelijk normaal ja, ik verbaas mij niets la sik de krant lees over diefstal, maar wat heeft dat met kraken te maken, kraken is geen diefstal, of ben jij zo'n proleet die het verschil niet snapt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar niet tegen zijn? Of vind jij diefstal van eigendom heel normaal?
Hier nog een proleet, want ik vind kraken gewoon inbraak!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat redelijk normaal ja, ik verbaas mij niets la sik de krant lees over diefstal, maar wat heeft dat met kraken te maken, kraken is geen diefstal, of ben jij zo'n proleet die het verschil niet snapt?
Waarom zie jij kraken en inbraak als gelijke?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hier nog een proleet, want ik vind kraken gewoon inbraak!
En jij bent zeker weer zo'n arme (s)linkse mafketel dat het goed keurt
Waarom zie jij het anders? het is in andermans gebouwen inbreken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom zie jij kraken en inbraak als gelijke?
Even ook maar de youte filmpjes bekeken.. wat een rellen zeg, tjonge jonge..
Precies laten we meer waarde hechten aan een politiestaat dan recht van demonstratiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Nobu het volgende:
Jammer dat de politie zo terughoudend optrad en niet gewoon de straten schoon heeft geveegd toen dat tuig zoals altijd weer begon te zieken.
He een kraker, wat lief.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
provoceren dmv nazi grappen, krijg een leven
Hoe komen die kraker criminelen dan binnen in zo'n gebouw? zelfs al is de deur niet op slot, als ze ongewenst naar binnen gaan is het inbraak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:54 schreef fs180 het volgende:
Kraken is juist geen inbraak, inbraak is inbraak, inbraak zelf heeft niets te maken met kraken, je kun prima kraken zonder inbraak. Verzin eens een nieuw iets waar ik om kan lachen?
Anno 2009 nog emo zijn, krijg een levenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
provoceren dmv nazi grappen, krijg een leven
Als het inbraak zou zijn, waarom zou kraken dan mogelijk zijn? Gezien inbraak tegen de wet is enzulks..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hoe komen die kraker criminelen dan binnen in zo'n gebouw? zelfs al is de deur niet op slot, als ze ongewenst naar binnen gaan is het inbraak.
Daarnaast zijn die gasten ook enorm kieskeurig en hypocriet. Altijd klagen ze over woningnood maar leegstaande pandjes buiten de Prinsengracht willen ze dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef karr-1 het volgende:
Krakers moeten gewoon eens opzouten en een baan gaan zoeken Dat inpikken van andermans eigendom is nergens voor nodig.
Lees je even in voordat je aan een discussie begint, dat voorkomt dat je jezelf voor lul zet enzulks..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het inbraak zou zijn, waarom zou kraken dan mogelijk zijn? Gezien inbraak tegen de wet is enzulks..
Nee, want buiten de Prinsengracht zijn geen kraakpandenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Daarnaast zijn die gasten ook enorm kieskeurig en hypocriet. Altijd klagen ze over woningnood maar leegstaande pandjes buiten de Prinsengracht willen ze dan weer niet.
Dat betekent niet dat een kraak gelijk staat aan een inbraak. Ook als je de wet (zoals deze nu staat) bekijkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je aan een discussie begint, dat voorkomt dat je jezelf voor lul zet enzulks..
De feitelijke kraak van het gebouw is weldegelijk tegen de wet.
niet weten wat emo betekend, sorry wat ik niet in ethe scene wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:02 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Anno 2009 nog emo zijn, krijg een leven
enkel tegenstandier van het vebodquote:
de wet is niet duidelijk hoe je daar komt, vrij zou je bijna zeggen, dat is aan de kraker zelf, en zijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hoe komen die kraker criminelen dan binnen in zo'n gebouw? zelfs al is de deur niet op slot, als ze ongewenst naar binnen gaan is het inbraak.
zeg jij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Daarnaast zijn die gasten ook enorm kieskeurig en hypocriet. Altijd klagen ze over woningnood maar leegstaande pandjes buiten de Prinsengracht willen ze dan weer niet.
Wat zijn het dan? Er zijn genoeg leegstaande pandjes buiten de grachtengordel die anti-kraak worden aangeboden of desnoods gekraakt kunnen worden. Maar toch willen ze liever hartje Amsterdam met zijn 30'en per verdieping op stinkende matrassen slapen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, want buiten de Prinsengracht zijn geen kraakpanden.
Jij zegt dat kraken mogelijk is. In principe is kraken helemaal niet mogelijk, de kraak is illegaal. Als je achteraf kunt aantonen dat er sprake is van een woonsituatie zal de politie je er niet uit flikkeren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat een kraak gelijk staat aan een inbraak. Ook als je de wet (zoals deze nu staat) bekijkt.
natuurlijk wil je dat, jij wil vast ook wel een kasteel en een landgoed wat wil je bewerenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat zijn het dan? Er zijn genoeg leegstaande pandjes buiten de grachtengordel die anti-kraak worden aangeboden of desnoods gekraakt kunnen worden. Maar toch willen ze liever hartje Amsterdam met zijn 30'en per verdieping op stinkende matrassen slapen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat zijn het dan? Er zijn genoeg leegstaande pandjes buiten de grachtengordel die anti-kraak worden aangeboden of desnoods gekraakt kunnen worden. Maar toch willen ze liever hartje Amsterdam met zijn 30'en per verdieping op stinkende matrassen slapen.
Kraken is het illegaal gebruik maken van een pand dat niet van jou is, noch ooit van jou zal zijn. Je ontneemt daarmee iemand het recht om met het pand te doen wat hij of zij wil en dus is het diefstal in mijn ogen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat redelijk normaal ja, ik verbaas mij niets la sik de krant lees over diefstal, maar wat heeft dat met kraken te maken, kraken is geen diefstal, of ben jij zo'n proleet die het verschil niet snapt?
We hoeven ons niet te verdiepen in iets wat gewoon volkomen duidelijk is. Illegale bewoning van panden is binnenkort verboden en dat heeft nog lang genoeg geduurd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef TimKuik het volgende:
[..], als je er echt eens in zou willen verdiepen en willen bekijken hoe het echt zit kan je me een berichtje sturen, je kan gerust een keer langskomen
. Verder moet je je misschien iets meer in de zaak verdiepen in plaats van de verhalen van anderen aan te horen en aan te nemen als waarheid.
Ik snap het nut van kraken wel (los van de woningnood, speculerende vastgoedhandelaren etc.). Alleen heb ik een antipathie tegen de manier waarop krakers iedere keer in het nieuws komen en vooroordelen besvestigen. Jij zal vast het tegenbeeld kunnen bewijzen, ik spreek liever in algemene zin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:11 schreef TimKuik het volgende:
[..], als je er echt eens in zou willen verdiepen en willen bekijken hoe het echt zit kan je me een berichtje sturen, je kan gerust een keer langskomen
. Verder moet je je misschien iets meer in de zaak verdiepen in plaats van de verhalen van anderen aan te horen en aan te nemen als waarheid.
Voor zover ik weet heeft kraken geen enkel nut, behalve goedkope woonruimte verschaffen aan mensen die te lui zijn om te werken. Maar misschien kan iemand me overtuigen van het tegendeel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik snap het nut van kraken wel (los van de woningnood, speculerende vastgoedhandelaren etc.). Alleen heb ik een antipathie tegen de manier waarop krakers iedere keer in het nieuws komen en vooroordelen besvestigen. Jij zal vast het tegenbeeld kunnen bewijzen, ik spreek liever in algemene zin.
In het verleden wilden vastgoedeigenaren wel eens hele woonwijken laten verpauperen door langdurige leegstand. Als vervolgens de overige huizenbezitters hun pandjes goedkoop moesten wegdoen werd de overige boedel goedkoop ingekocht, alle pandjes gerenoveerd en weer duur verkocht. Marktmanipulatie dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft kraken geen enkel nut, behalve goedkope woonruimte verschaffen aan mensen die te lui zijn om te werken. Maar misschien kan iemand me overtuigen van het tegendeel.
Niets mis mee lijkt mij. Je mag met je eigen bezit doen en laten wat je wilt in mijn ogen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
In het verleden wilden vastgoedeigenaren wel eens hele woonwijken laten verpauperen door langdurige leegstand. Als vervolgens de overige huizenbezitters hun pandjes goedkoop moesten wegdoen werd de overige boedel goedkoop ingekocht, alle pandjes gerenoveerd en weer duur verkocht. Marktmanipulatie dus.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niets mis mee lijkt mij. Je mag met je eigen bezit doen en laten wat je wilt in mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |