nee daar zijn ze dus te stoned/lui voor. Als ze het zelf zouden opruimen had ik dit bericht niet eens neergezetquote:
niet waar xDquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:
TS heeft een crackervriendje en is een tienermoeder.
Wat nou.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:55 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
nee daar zijn ze dus te stoned/lui voor. Als ze het zelf zouden opruimen had ik dit bericht niet eens neergezet
waar haal je dat nou weer vandaan? ik doe trouwens vwo maar dat boeit verder niet want ik heb daar toch geen zin meer inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:58 schreef Scorp[AM] het volgende:
ts klinkt zelf ook alsof ze op het vmbo zit
Omdat ze een joint roken op hun 15e komt het nooit meer goed? Nee, dat is lekker progressief denkwerk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef Stephan1237 het volgende:
15 jaar en dan al je leven #$*$*
Dit moet dus de bevolking van de toekomst worden![]()
Wat doe jij? Jij vergeet de punt ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
me bank
me vriendje
Mijn ogen... Wat doe je
Stop er dan mee, dat zal je goed doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:00 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
waar haal je dat nou weer vandaan? ik doe trouwens vwo maar dat boeit verder niet want ik heb daar toch geen zin meer in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |