abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74021104
De rechter in Stockholm heeft een orthodox-christelijke priester veroordeeld tot een celstraf van een jaar en drie maanden. De man had seks met zijn mentaal gehandicapte dochter. Hij heeft het meisje ook mishandeld. Volgens aanklager Johanna Lindgren was de meid ouder dan vijftien op het ogenblik van de feiten. De priester beweerde dat zijn dochter bezeten was door de duivel. Hij probeerde haar te genezen door te bidden, haar lichaam in contact brengen met een kruis en haar te zegenen. Zijn methode leverde geen resultaat op en de man werd agressiever. In oktober vorig jaar vond een voorbijganger het meisje zwaargewond in een speeltuin. Ze vertelde dat ze slaag gekregen had met een broeksriem. Tijdens de ondervraging door de politie vertelde ze dat ze seks had met haar vader. De man gaf het niet toe, hij bekende wel dat hij haar regelmatig vastgebonden had om te voorkomen dat ze andere mensen zou verwonden. Volgens het hof was het bewezen dat hij haar ook seksueel misbruikt had. De priester moet zijn dochter ook een schadevergoeding van 13.500 euro betalen.
http://www.waarmaarraar.n(...)dicapte_dochter.html
pi_74021200
Ziek.
pi_74021220
Waarom dit bombardement?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74021231
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:43:06 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74021238
Religie
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74021245
En, hebben priesters tegenwoordig dochters?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74021262
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom dit bombardement?
een priester heeft mij van achteren genomen ik zal ze terugpakken!
pi_74021353
quote:
sjatter - 19-01-08 - © HLN
pi_74021392
Hoe komt een priester aan een dochter???

Of ging het hier ook al om een onbevlekte ontvangenis?

Hier geloof ik dus niets van.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:56:49 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74021728
Gastslotje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')