abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 23:37:01 #151
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74653210
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Jemig Heel veel sterkte en beterschap gewenst voor de kleine!
Dat is heftig...
het is niet gezegd dat huisgenoten dezelfde heftige symptomen krijgen....
Maar nu heb je ook stress natuurlijk, wat invloed heeft op de weerstand...

Hou je taai!
Snollebolt
pi_74653238
quote:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Sterkte
Maar weten ze nu nog niet of hij mexicaanse heb ?
Verbaas me erover hoelang zo'n onderzoek duurt.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_74653261
quote:
Ik hoop dat alles goed komt met de kleine
ook met jou natuurlijk , maar ja jij kan zelf dingen aangeven ...en dat is het meest klote bij die kindekes die zo jong zijn , die kunnen dat niet.

Ik wens je alle goeds en veel sterkte
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 12 november 2009 @ 23:52:56 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74653571
jeetje a_a, sterkte gewenst vanaf hier ook
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74653917
Iemand ervaring met koorts en uren later ondertemperatuur van 35,4 graden ?
Klam en bezweet. Om 19 uur nog 39,5 en nu 35,4
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:11:07 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74653961
thermometer kapot?
pi_74654038
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand ervaring met koorts en uren later ondertemperatuur van 35,4 graden ?
Klam en bezweet. Om 19 uur nog 39,5 en nu 35,4
Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)
Als je onder de 32 komt te zitten .....met spoed een arts bellen (of gewoon 112 )

zelf geen ervaring mee, maar wel een opleiding er in gehad
pi_74654040
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:11 schreef Re het volgende:
thermometer kapot?
Jij bent de leukste thuis zeker. Ben bloed serieus ja
pi_74654083
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef prupke het volgende:

[..]

Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)
Als je onder de 32 komt te zitten .....met spoed een arts bellen (of gewoon 112 )

zelf geen ervaring mee, maar wel een opleiding er in gehad
Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.
Maar welke Griep dat weet niemand
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:36:33 #160
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74654426
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.
Maar welke Griep dat weet niemand
http://www.stichtingvoorafweerstoornissen.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=550
Ik heb wel eens gelezen dat sommige mensen dit vaker hebben dan anderen.
Dat zij ipv koorts dus een ondertemperatuur ontwikkelen...
maar waarom geen idee
Snollebolt
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:37:56 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74654440
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Jij bent de leukste thuis zeker. Ben bloed serieus ja
nou ja je zou ze de kans moeten geven...

maar goed, morgen maar ff de huisarts bellen dan...

96% van de griepgevallen is trouwens MG, slechts 4% de gewone griep
pi_74654726
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja je zou ze de kans moeten geven...

met ze bedoel je :
-vloeistofthermometer?
-Galileo-thermometer?
Thermokoppel of infrarood??

of een van de andere ?

maar goed, morgen maar ff de huisarts bellen dan...

pi_74657154
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: je lichaam houdt bar weinig rekening met je sociale activiteiten als het op ziek worden aankomt .
Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Cool, ik ontvang je griep dan graag
Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!
pi_74658073
Hoe ontwikkelt die koorts zich eigenlijk precies....is het direct raak met 40+ of gaat het geleidelijker, met na een dag of een paar dagen een top van 40+.

Mijn dochter (6) heeft nu verhoging/koorts (+/-38), ze hoest al wel een week of meer, maar het is geen droge hoest, maar meer een slijm-vanuit-de-longen-ophoest-hoest. Verder is ze redelijk fit en heeft ze geen keelklachten etc. Dus ik vermoed dat ze (nog) geen (mex)griep heeft.
Quinn Dexter
pi_74659358
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:12 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!
[..]

Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
pi_74659701
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:

[..]

Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
Ja joh, en lekker iedereen aansteken daar
pi_74661020
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:

[..]

Bron
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:49:23 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74661292
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Bron
http://www.rivm.nl/Images(...)zicht_tcm4-63009.ppt pagina 14
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74662995
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:

[..]

go girl
Quinn Dexter
pi_74678840
ik heb hem volgens mij ook..
zou me nog moeten laten vaccineren op mn werk maarja het was zowieso afgelopen week en op de dagen dat ik kon had ik vrij en komende week weet ik niet of ik beter ben maarja.
heb ook koorts, droge hoest en vreselijke koppijn, spierpijn en ben vreselijk moe.
was ook een drukke week en mn weerstand is erg laag blijkt maar weer.
heb gister de hele dag in de auto gezeten maar het voelt alsof ik ongetraint de marathon heb gelopen, alles doet pijn.

tja 38,8 is de score nu..
dus loopt lekker op de tempratuur..
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_74679607
Het is erg belangrijk om tijdens de koudere dagen van het jaar, wanneer je de verwarming vaak wat harder aan zet, ook op de vochtigheidsgraad van de lucht te letten. Hierdoor kan: droge hoest, koppijn, koorts, moeheid, noem maar op ontstaan. Wat frisse lucht doet dan ook altijd goed om hiervan te herstellen. Een kommetje water op de radiatoren helpt dit voorkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door mediaconsument op 13-11-2009 21:46:09 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74680647
Ik weet niet of ik 'm heb, ergens hoop ik van wel, want ik heb dit najaar al genoeg gekwakkeld naar mijn zin en wil er vanaf zijn. Als het nu niet de Mexicaanse is, is de kans groot dat ik 'm nog krijg (werk op een school). Laat het hem daarom maar gewoon nu zijn, dan is het achter de rug en dan viel het ook alleszins mee met de ellende:

Dinsdag in een paar uur tijd heel beroerd geworden. Direct na thuiskomst in bed gegaan en de avond en nacht rillend en klappertandend doorgebracht. Halverwege de nacht iets ingenomen tegen de hoofdpijn. 's Ochtends badend in het zweet wakker geworden.

Die nacht voelde ik me wel degelijk heel ellendig en dacht dat het een griep was. Het bizarste vond ik dat mijn kaken en mond erg pijn deden, waardoor ik de hele tijd ging liggen grimassen om het weg te krijgen (zonder succes ).

De dag erna aan een stuk door geniest en gesnotterd, beetje hoofdpijn, weinig eetlust, afwisselend heel warm en heel koud. Dat klinkt allemaal nog best wel griepachtig. Maar daarna was het zo goed als over, alleen maar moe, zware benen en bovenarmen (spierpijn kun je het met de beste wil van de wereld niet noemen). Geen koorts meer volgens mij.

Vanaf vandaag ineens hoesten. En moe. Voel me verder niet ellendig. Alleen lamlendig en het gekuch is irritant.

Ik lees: "de meeste klachten verdwijnen tussen de twee en zeven dagen, alleen het hoesten kan langer aanhouden", dus het kan blijkbaar voorkomen dat je met twee dagen alweer van de grootste ellende af bent en wel de griep had. Ik hoop dat dat hier het geval is, dan ben ik vanaf nu immuun en heb nauwelijks ellende gehad .
pi_74680714
Lijkt meer op wat voortekenen... de echt griep aanslag zal één dezer dagen wel volgen
You dream it, I live it.
pi_74680877
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef LePoo het volgende:

[..]

Ja joh, en lekker iedereen aansteken daar
Volgens mijn dokter is het niet meer besmettelijk als de koorts weg is. Gelukkig is die nu weg.
Ga me niet opsluiten voor een beetje hoesten en hoofdpijn.
pi_74681153
Afgaand op hoeveel beter ik me nu voel t.o.v. een paar dagen geleden verwacht ik dat niet, Meddo. Maar ik voel me ook nog niet zo goed dat ik dingen wil gaan ondernemen, dus ik blijf dit weekend relaxed thuis hangen c.q. hoesten en dan merken we het vanzelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')