Jemigquote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Sterktequote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben nu weer terug in ziekenhuis, was even thuis wat dingetjes ophalen, sinds woensdag ligt mijn zoontje (10 maanden) in ziekenhuis met vermoedelijk de mexicaanse griep, we wachten nog op resultaten van het onderzoek.
Luchtweginfectie, oorontsteking, neusholte ontsteking, 40,3 graden koorts op hoogtepunt, gemiddeld zo rond de 39,2 sinds woensdag. We zitten nu in quarantaine en hebben zo goed als geen direct contact met andere. We worden uit voorzorg behandeld met Tamiflu tot er zekerheid is wat het precies is.
Ik heb sinds dinsdag last van mijn keel die dicht lijkt te gaan zitten, en heb wat verhoging maar nou niet dat het alarmerend is dus we wachten af
Ik hoop dat alles goed komt met de kleinequote:Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand ervaring met koorts en uren later ondertemperatuur van 35,4 graden ?
Klam en bezweet. Om 19 uur nog 39,5 en nu 35,4
Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je onder de 35 komt te zitten raak je onderkoeld.... houd je warm met kruiken oid (dekens , lichaamswarmte van een ander persoon (ook al vind je die persoon niet leuk)
Als je onder de 32 komt te zitten .....met spoed een arts bellen (of gewoon 112 )
zelf geen ervaring mee, maar wel een opleiding er in gehad
http://www.stichtingvoorafweerstoornissen.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=550quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nou die persoon is me dochter. En Huisarts zei vanmiddag is een griep.
Maar welke Griep dat weet niemand
nou ja je zou ze de kans moeten geven...quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij bent de leukste thuis zeker. Ben bloed serieus ja
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja je zou ze de kans moeten geven...
met ze bedoel je :
-vloeistofthermometer?
-Galileo-thermometer?
Thermokoppel of infrarood??
of een van de andere ?
maar goed, morgen maar ff de huisarts bellen dan...
96% van de griepgevallen is trouwens MG, slechts 4% de gewone griep
Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: je lichaam houdt bar weinig rekening met je sociale activiteiten als het op ziek worden aankomt.
Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Cool, ik ontvang je griep dan graag
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:12 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Nou ja, ziek is ziek, maar van een beetje hoofdpijn en slecht slapen ga ik niet thuisblijven van Muse!
[..]
Is goed, wil je mijn telefoonnummer? Kun je naast me komen staan! Gezellig!
Ja joh, en lekker iedereen aansteken daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
Bronquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:37 schreef Re het volgende:
[..]
96% van de griepgevallen is trouwens MG, slechts 4% de gewone griep
http://www.rivm.nl/Images(...)zicht_tcm4-63009.ppt pagina 14quote:
go girlquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Ik lig nu ook ziek op bed. Maar prop me morgen helemaal vol met paracetamol. Want ik moet en zal naar Muse!
Volgens mijn dokter is het niet meer besmettelijk als de koorts weg is. Gelukkig is die nu weg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:58 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ja joh, en lekker iedereen aansteken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |