quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:36 schreef daftme het volgende:
Dit jaar is de griep golf misschien wat erger, maar niet zo zeuren en gewoon doorgaan. Zo blijft je lichaam in beweging en is het sneller over. Pak daarnaast wel je rust natuurlijk.
Dit jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die denken dat griep een verijdelde verkoudheid is.
Probeer jij maar eens normaal te functioneren bij 40 graden koorts, ahaha
Ja, als je de griep hebt zit je je heel de dag thuis te vermakenquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik doe niet mee an die onzin.....
Mexicaanse griep is gewoon een modeverschijnsel...
Mensen die de Tacohoest gebruiken om een weekje zielig vakantie te gaan houden
Omdat de pandemische griep de seizoensgriep heeft verdrongen. Praktisch alle griep die nu rondgaat in Nederland is de varkensgriep.quote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Maar hoe weten al die andere huisartsen dan zo zeker dat het om de mexicaanse griep gaat?
Als je hallicunaties van een sombrero hebt wel, anders niet, amigo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef FoXje het volgende:
Iedereen is hier in huis al ziek geweest (kotsen), ik ging vanmorgen aan de diarree. En verhoging (38.5). Is dit Mexicaanse griep?
Hehe, ik heb hem ook onder de leden.... Sinds gisteren. Ben nu weer wat energieker, maar ben de hele dag een slappe vaatdoek geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik doe niet mee an die onzin.....
Mexicaanse griep is gewoon een modeverschijnsel...
Mensen die de Tacohoest gebruiken om een weekje zielig vakantie te gaan houden
Oh, noes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom reageert TS niet meer? Hij zou toch niet....
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef mazaru het volgende:
Joehoeeee TS!!!
Ben je er nog???
Oh, hij is weer beter staat in zijn onderschrift.
Dat had die dan ook wel even hier kunnen melden.
Zit ik hier helemaal meelevend te doen voor niks.![]()
Is weer beter zie onderschrift.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:20 schreef Adelante het volgende:
Waarom reageert TS niet meer? Hij zou toch niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |