abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 01:14:08 #276
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75101439
Effe een vraagje...zijn jullie ook zo bekaf na die griep?
Man man, ff iets teveel doen enne..puf puf..gewoon erg snel moe zijn na die griep..
ben 42, lijk veel jonger, maar na die griep, lijk ik echt 42
Snollebolt
pi_75101892
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nog een zieke meld zich: benauwdheid, slijm in keel +pijn en flink aan de blaf (hoesten), En dan heb ik het niet gehad over duizelig gevoel in hoofd en pijn en vermoeidheid in heel mijn lijf.

*gaat maar weer liggen*
Het beste met je, rust is het beste.

Mensen die zeggen dat ze na drie dagen weer klaar waren met de griep mogen van geluk spreken.
Het duizelige gevoel in mijn hoofd, benauwdheid en vermoeidheid (uitgeput) bleef wel twee weken.
  zondag 29 november 2009 @ 02:10:15 #278
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_75102144
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:48 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat ze na drie dagen weer klaar waren met de griep mogen van geluk spreken.
Het duizelige gevoel in mijn hoofd, benauwdheid en vermoeidheid (uitgeput) bleef wel twee weken.
ow vandaar die duizeligheid?
Shit dacht al wat is dit nu?
Snollebolt
pi_75104487
quote:

[..]

Was ook na 3 dagen klaar met de griep, maar ben zeker nog anderhalf week lang rot geweest, kreeg er ook een longontsteking achteraan, maar ben nu weer wel beter .
pi_75105206
quote:

[..]

Goed eten om op krachten te komen is dan ook erg belangrijk. Mijn tip van vandaag, eet wat naturel kwark voordat je gaat slapen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75105637
1 week beroerd en 3 weken daarna nog opeenvolgend benauwd, snotverkouden, alle holtes dicht of ontstoken. Ik ga er nieteens meer voor naar een dokter en vind zo wel mijn eigen methodes. Maar ik word er wel heel moe van.
Of het nou de griep is.... geeeeen idee. Mijn lijf doet verder niet aan koorts. Alleen aan ondertemperatuur.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_75105943
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
1 week beroerd en 3 weken daarna nog opeenvolgend benauwd, snotverkouden, alle holtes dicht of ontstoken. Ik ga er nieteens meer voor naar een dokter en vind zo wel mijn eigen methodes. Maar ik word er wel heel moe van.
Of het nou de griep is.... geeeeen idee. Mijn lijf doet verder niet aan koorts. Alleen aan ondertemperatuur.
Begon vermoedelijk met de milde mexicaanse griep en irritante naweeen.
pi_75110036
quote:

[..]

Die duizeligheid is erg vervelend als je ff onder een warme doche wil kruipen of iets te drinken wil pakken
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_75131868
•koorts check 39,5 graden celsius
•koude rillingen check
•hoofdpijn check
•spierpijn check heel erg
•moeheid check
•droge hoest check maar ook neus dicht zitten
•soms diarree n.v.t.

Kan nu alleen niet slapen van de spierpijn

Wat een hell die spierpijn, dit is een stuk pijnlijker dan andere keren dat ik griep heb gehad en de koorts is ook veel hoger.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
  maandag 30 november 2009 @ 00:52:33 #285
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75132042
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
•koorts check 39,5 graden celsius
•koude rillingen check
•hoofdpijn check
•spierpijn check heel erg
•moeheid check
•droge hoest check maar ook neus dicht zitten
•soms diarree n.v.t.

Wat een hell die spierpijn, dit is een stuk pijnlijker dan andere keren dat ik griep heb gehad en de koorts is ook veel hoger.
Probeer dan eventueel een Ibuprofen in te nemen.

Ja is inderdaad hele rare stekende spier (zenuw)pijn.
Het allerbeste met je.
  maandag 30 november 2009 @ 01:50:24 #286
187047 Jodelahitie
The Finest in Cool Since \\\\\
pi_75132727
Walks in,

Get infected by taco sickness,

Eet rijst een veel weed roken of weed melk,

Walks out na 3 dagen
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:56:37 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75175002
ik zweer het de buurvrouw (onder) heeft het ook. Die loopt al vanaf Woensdag ofzo te hoesten, koorts, ziek, ect.

Ik ben al tig x bij dr binnen geweest om dr hond uit te laten, en ik heb gelukkig nog nergens last van.

Zou het dan wel echt zo besmettelijk zijn?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75175239
Jij bent toch ingeënt? Dan zou je het toch ook niet moeten krijgen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:27:36 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75175936
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:06 schreef nokwanda het volgende:
Jij bent toch ingeënt? Dan zou je het toch ook niet moeten krijgen?
Ja. maar dan kan je het alsnog krijgen hoor. Alleen minder snel.

Maar MM is ook al 4x binnen geweest daarzo. En die is niet ingeënt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75179969
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. maar dan kan je het alsnog krijgen hoor. Alleen minder snel.

Maar MM is ook al 4x binnen geweest daarzo. En die is niet ingeënt

Neeeeee, do not tell me!!!
En vervolgens is er een resistente mutant.
Dat enten heeft lekker veel nut dan. Het zorgt er blijkbaar alleen maar voor dat er mutanten ontstaan ipv dat het zichzelf vanzelf uitroeit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:41:07 #291
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_75182440
Inenten zorgt er alleen voor dat je het minder erg hebt als je het krijgt.

Tsjonge jonge...
Putting the laughter back in slaughter.
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:55:55 #292
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75182981
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Dennehy het volgende:
Inenten zorgt er alleen voor dat je het minder erg hebt als je het krijgt.

Tsjonge jonge...
Fout.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75183270
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Fout.
Vertel dan hoe het volgens jou wel zit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_75206000
meld zich!

maandag ochtend voelde ik al unheimlich maar ik dacht dat dat kwam door snackbar vreetmaaltijd van 10 euro de dag ervoor

Maandag middag begon het echt... ik hoeste al een paar dagen daarvoor (3 of ofzo) droge hoest zonderslijm en dat werd maandah erger. Verder erg ligt gevoel in je hoofd (alsof je er niet bij bent) de rit terug naar huis (1 uur) was hel, thuis anagekomen thermometer in het satansgaatje geprikt en jawel 38,8
Lamlendig, koud/rillerig in bed gelegen koorts steeg in de avond naar 39,5. OOk enorme spierpijn in bovenbenen, armen

dinsdag minder koorts (niet boven de 38,3) met 2 ibuprofens leek het savonds zelfs helemaal over, dus voorzichtigaangeschoven bij de avond maaltijd (hutspot met rookworst )
Dinsdag nacht raar gevoel in maag en jawel diaree en overgeven

Woensdag, diaree is er nog steeds koorts niet meer (36,8), voel me nog wel slap, ellendig en moet elk halfuur naar de plee om een zooitje bruinslootwater uit mijn ster te sproeien

heb nu wel weer honger en dorst
  woensdag 2 december 2009 @ 12:30:45 #295
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75208278
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vertel dan hoe het volgens jou wel zit.
Mijn mening doet er niet zo toe, maar in diverse onderzoeken wordt voor de vermindering van griepgevallen rond de 80% gegeven wanneer het virus goed overeenkomt met de vaccinatie. Met andere woorden van de vijf griepgevallen voorkom je er dan vier.

Jouw post over mutaties is overigens ook onjuist. Selectie van resistente mutaties kan wel plaatsvinden bij gebruik van antivirale middelen (Tamiflu, Relenza, Amantadine etc.) maar niet bij vaccinatie. Regelmatige vaccinatie zorgt juist, door het voorkomen van infecties en co-infecties, dat ook mutatie en recombinatie minder optreedt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75209081
en ik ben 7 dgn geleden nog wel inge-ent!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 2 december 2009 @ 13:12:17 #297
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75209384
Helaas duurt het 2 a 3 weken voordat er volledige bescherming is...

Beterschap in ieder geval!
pi_75213200
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef tinny het volgende:

hier ook alle verschijnselen (grieperig zwevend gevoel, spierpijn armen, bovenbenen en rug,
rillerig koud en een droge hoest de al een week aan houdt) maar geen koorts...en ik heb 6 dgn
geleden de mex griepprik gehad! en jawel ook lichte koorts (38.8)
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:39 schreef Barney_Stinson het volgende:

Wat een hell die spierpijn, dit is een stuk pijnlijker dan andere keren dat ik griep heb gehad en de koorts
is ook veel hoger.
Hoe gaat het nu?
pi_75213687
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef Sinarades het volgende:

[..]

[..]

Hoe gaat het nu?
Nog steeds lichte koorst en hoofdpijn, maar de spierpijn zakt langzaam weg. Droge hoest is er nog. Eetlust is weer terug.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_75214304
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Barney_Stinson het volgende:

Nog steeds lichte koorst en hoofdpijn, maar de spierpijn zakt langzaam weg. Droge hoest is er nog. Eetlust is weer terug.
Heeft zijn tijd nodig, het beste ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')