HOAX!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:03 schreef beertenderrr het volgende:
(en het is gewoonweg niet lekker)
ontwikkel je smaakpapillenquote:
Dat is toch de gemiddelde uitleg die normaliter gegeven wordt dan?quote:
Ja maar ik snap de relevantie daarvan niet, maar zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat is toch de gemiddelde uitleg die normaliter gegeven wordt dan?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn smaakpapillen komen schreeuwend klaar van een overdaad aan vet en suiker
De link tussen het communisme en de hamburgerrestaurants van de broers Dick en Mac McDonald, zie ik niet. De broertjes hebben hun concept wereldwijd op de markt weten te zetten, dat is een prestatie op zich. Toen de grenzen van de Sovjet-Unie open gingen was Mcdonalds een van de eerste westerse bedrijven die zich in Moskou vestigde. om volgens TS ook de Russen te vergiftigen met veel te zoute en veel te vette hamburgers.quote:McDonald's begon in 1940 (erg toevallig) en in bijna elk land op aarde vergiftigen ze ons met veel te zoute en veel te vette hamburgers... Het is een complot. Kan niet anders.
Opgelost, TS lult uit z'n nek, slotje!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:34 schreef Bam-Bam het volgende:
[..]
De link tussen het communisme en de hamburgerrestaurants van de broers Dick en Mac McDonald, zie ik niet. De broertjes hebben hun concept wereldwijd op de markt weten te zetten, dat is een prestatie op zich. Toen de grenzen van de Sovjet-Unie open gingen was Mcdonalds een van de eerste westerse bedrijven die zich in Moskou vestigde. om volgens TS ook de Russen te vergiftigen met veel te zoute en veel te vette hamburgers.. Maar goed, Mcdonalds draagt niet echt bij aan een betere wereld en echt lekker zijn hun hamburgers ook niet, maar dat terzijde.
Precies.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef ToT het volgende:
Mja maar lijnzaadolieproductie zorgt er weer voor dat er minder voedsel verbouwd wordt voor de lokale bevolking, in de Afrikaanse landen waar het geproduceerd wordt.
Then again: het levert wel veel werkgelegenheid en geld op, dus uiteindelijk toch wel weer welvaart voor de bevolking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |