Positief blijven denken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:38 schreef Fragile. het volgende:
En de dag gaat nog veel kutter worden voor jou als dit topic straks gesloten is.
Jouw vijfde klacht is een reden om naar buiten te gaan en daardoor is jouw algehele klacht ontkracht, beste Vlaming.quote:
Daarvoor ga ik heus niet naar buiten in die gietende regenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Jouw vijfde klacht is een reden om naar buiten te gaan en daardoor is jouw algehele klacht ontkracht, beste Vlaming.
Lekker door de plassen springen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik heus niet naar buiten in die gietende regen
Met me paraplu en laarzenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:43 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Lekker door de plassen springen!
Kom je me bezoeken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef Hetiszover het volgende:
En je bent ook nog een Belg
Sterkte.
Ik moet werken en ik woon niet bij Belgie.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik moet werken en ik woon niet bij Belgie.
Maar ik zal een kop koffie op je drinken.Misschien helpt dat.
Maar dan wordt het hier nog saaierquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:48 schreef L.no het volgende:
Klacht 4 is onterecht. Zet dat ding dan uit.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
De dag zou pas echt kut voor jou worden, als je de klappen krijgt die jij verdient als Belgische filister.
hihiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:51 schreef Chain_Reaction het volgende:
De dag zou pas echt kut voor jou worden, als jij de klappen krijgt die jij verdient als Belgische filister.
Hmm.. misschien ligt het aan de radio.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar dan wordt het hier nog saaier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |