Mooi!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
En zelfs dat is in de zomer al zeldzaam. In de winter heb ik weleens wat regen gehad, maar in vergelijking met Nederland stelt dat echt helemaal niets voor. Miezer is het vaak niet eens te noemen.
Leuk om te bezoeken in peru zijn:quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja, ok, dat is inderdaad waar. Maar of het regent speelt natuurlijk wel een klein beetje mee. Ik bedoel meer wat de ervaringen zijn in Peru in december. Puur ter info.
Andere vraag. Wat zijn nou de meest bijzondere plekken in Peru, Bolivia, Chili en Argentinïe?
En aangezien jij er woont en zo'n beetje heel Z.A. op je duimpje kent heb ik het idee, zal je ook veel meer niet-toeristische plaatsen bezocht hebben bijvoorbeeld, daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Dat eerste ligt er aan waar je interesses liggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Mooi!
Had 't hierboven al gepost in reply op Diego, maar heb jij toevallig nog goede tips voor minder toeristische plekken?
En weet je toevallig ook wat over een route van Igazu via Mendoza, eventueel noord-Chili en dan Bolivia? Ik ben namelijk in totaal drie maanden weg, wil sowieso Argentinïe, Bolivia en Peru 'uitgebreid' aandoen, maar ben nog in dubio over Chili. Vooral omdat ik nog niet weet hoe van Igazu naar Bolivia te komen.
Waar wil je naartoe in Bolivia?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Hier twijfel ik nog over. Ik wil vanaf B.A. naar Igazu en dan naar Bolivia. Wat is dan een mooie route? Vanaf Igazu naar Mendoza en via Noord-Chili dan naar Bolivia? Hoe lang zou ik daarvoor moeten nemen dan? Of iets anders?
Mendoza - Iguazu vliegen is duur: 200-300 euro voor een enkeltje. Je kan Salta gebruiken als tussenstop zowel van Mendoza naar Iguazu als van Iguazu naar Bolivia.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Mooi!
Had 't hierboven al gepost in reply op Diego, maar heb jij toevallig nog goede tips voor minder toeristische plekken?
En weet je toevallig ook wat over een route van Igazu via Mendoza, eventueel noord-Chili en dan Bolivia? Ik ben namelijk in totaal drie maanden weg, wil sowieso Argentinïe, Bolivia en Peru 'uitgebreid' aandoen, maar ben nog in dubio over Chili. Vooral omdat ik nog niet weet hoe van Igazu naar Bolivia te komen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:28 schreef sportgek1985 het volgende:
[..]
Leuk om te bezoeken in peru zijn:
- Machu Picchu (geen uitleg nodig) Check
- Hiken in colca Canyon (mooie canyon in de buurt van Aeraquipa) Check
- Floating islands in lake titicaca (drijvende rieten eilanden bij Puno) Mwahhh
- Huacachina (oase in de woestijn bij ica waar je kan sandboarden) Check
- Vlucht over de Nazca-lijnen Check
Leuk om te bezoeken in Bolvia:
- Zoutvlaktes bij Uyuni Check
- Mijnen van Potosi Check
- Death road mountainbiken vanaf La Paz Check
- Berg beklimmen vanuit La Paz (bijv. Huayna Potosi) niet echt iets voor mij...
Zou gewoon een retourtje BA - Igazu boeken met de bus, kost je iets van 100 euro of zo en dan BA - Mendoza en als je tijd zat hebt een tussenstop in Rosario en/of Cordobaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Mendoza - Iguazu vliegen is duur: 200-300 euro voor een enkeltje. Je kan Salta gebruiken als tussenstop zowel van Mendoza naar Iguazu als van Iguazu naar Bolivia.
Waar is U geweest?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer terug uit Zuid-AmerikaWas wel tof
.
Peru en Boliviaquote:
Joran een handje gegeven? Afijn Peru en Bolivia zijn geweldigquote:
Wat wil je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef El_Matador het volgende:
Eind juni ga ik voor een paar dagen naar Buenos Aires (werk). Ik heb er hele goeie verhalen over gehoord. Nog directe tips hier? In de avonden hoop ik tijd te hebben wat restaurants en evt clubs te bezoeken.
.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou gewoon een retourtje BA - Igazu boeken met de bus, kost je iets van 100 euro of zo en dan BA - Mendoza en als je tijd zat hebt een tussenstop in Rosario en/of Cordoba
San Telmo/Puerto Madero voor eten, Palermo voor boliches.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef El_Matador het volgende:
Eind juni ga ik voor een paar dagen naar Buenos Aires (werk). Ik heb er hele goeie verhalen over gehoord. Nog directe tips hier? In de avonden hoop ik tijd te hebben wat restaurants en evt clubs te bezoeken.
Expat trapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
San Telmo/Puerto Madero voor eten, Palermo voor boliches.
Die zat toch in La Boca?quote:
Neequote:
Iets voor locals. Dus juist GEEN expat troep, daar heb ik juist een hekel aan. Ik wil voetbal kijken, dat moet geen probleem zijn, maar goeie plekken zijn welkom.quote:
Die bekende straatjes vond ik erger wat dat betreft dan de andere plaatsen.quote:
Die vraagt stelt zowat iedereen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Joran een handje gegeven? Afijn Peru en Bolivia zijn geweldig
Voor local plekken moet je de stad uit of zorgen dat je buiten Palermo, Recoleta, Microcentro, San Telmo, Puerto Madero komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets voor locals. Dus juist GEEN expat troep, daar heb ik juist een hekel aan. Ik wil voetbal kijken, dat moet geen probleem zijn, maar goeie plekken zijn welkom.
En als ik tijd heb (wat ik vurig hoop) wil ik wel een avond stappen in een retegoeie club aldaar?
La Paz is mooi.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die vraagt stelt zowat iedereen ja. We waren wel gelijktijdig in Lima waarschijnlijk, maar ten tijde van zijn fijne actie zaten wij in La Paz.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor local plekken moet je de stad uit of zorgen dat je buiten Palermo, Recoleta, Microcentro, San Telmo, Puerto Madero komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |