abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79978654
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor een vrouw alleen is het sws al een stuk anders dan een man alleen
Es verdad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79978810
Bedankt voor jullie tips! Ik ben nog niet geheel overtuigd maar ik ga me verder inlezen.
pi_79978824
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tot nog toe wel. In totaal 3,5 week.
zijn er ook rechtstreekse vluchten van Schiphol naar Colombiaanse steden.. hoe ben je gevlogen en met welke vliegtuigmaatschappij?
pi_79980739
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef hamzter9 het volgende:

[..]

zijn er ook rechtstreekse vluchten van Schiphol naar Colombiaanse steden.. hoe ben je gevlogen en met welke vliegtuigmaatschappij?
AMS-MAD-BOG Iberia.

Volgens mij vliegt KLM rechtstreeks op Lima vanaf AMS.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 6 april 2010 @ 10:50:12 #80
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79996302
Eind dit jaar gaat mijn reis door ZA ook beginnen. Ik heb al enigszins een plan:

Na mijn stage in Cuba vlieg ik naar Venezuela, vanuit daar wil ik naar Braziilië, door naar Bolivia, Peru en Ecuador. Dit wil ik in ongeveer 6 maanden doen met een budget van ca. 10.000 euro.

Ik heb een offerte aangevraagd bij Kilroy travels voor een reis op maat gemaakt, ik wacht nog op een reactie.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:51:33 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79996337
Even een tvp, gaan over 5 weken met reis op maat naar Peru en Bolivia .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79996358
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:55 schreef runaway het volgende:
Wat rekenen jullie aan budget voor 2,3 of 4 maanden?

(goedkope hostels en eten, wel wat zien en meemaken natuurlijk)
dat dus
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:52:45 #83
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79996362
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een tvp, gaan over 5 weken met reis op maat naar Peru en Bolivia .
wat voor ticket heb je en waar heb je die vandaan?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:55:00 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79996421
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:52 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

wat voor ticket heb je en waar heb je die vandaan?
Geboekt via de organisatie (riksjaonline.nl) en we vliegen Amsterdam -> Madrid -> Lima .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:33:03 #85
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_80011174
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:52 schreef runaway het volgende:

[..]

dat dus
Dat ligt eraan wat je wil doen en hoe je wil leven...
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_80012199
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

AMS-MAD-BOG Iberia.

Volgens mij vliegt KLM rechtstreeks op Lima vanaf AMS.
Lima ligt in Bolivia toch?
geen rechtstreekse vluchten naar Colombia dus.. is Iberia de goedkoopste?
pi_80012275
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef -Mellow- het volgende:
Eind dit jaar gaat mijn reis door ZA ook beginnen. Ik heb al enigszins een plan:

Na mijn stage in Cuba vlieg ik naar Venezuela, vanuit daar wil ik naar Braziilië, door naar Bolivia, Peru en Ecuador. Dit wil ik in ongeveer 6 maanden doen met een budget van ca. 10.000 euro.

Ik heb een offerte aangevraagd bij Kilroy travels voor een reis op maat gemaakt, ik wacht nog op een reactie.
Dat gaat je al bijna 10k aan tickets kosten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80012413
heeft iemand verstand van wereldtickets of iets wat daarop lijkt.. een gast vertelde me ooit dat hij een of andere wereldticket gekocht had waarmee je echt iets van 20 vluchten kon inplannen..
pi_80012671
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef hamzter9 het volgende:
heeft iemand verstand van wereldtickets of iets wat daarop lijkt.. een gast vertelde me ooit dat hij een of andere wereldticket gekocht had waarmee je echt iets van 20 vluchten kon inplannen..
Lijkt me stug dat je daarmee 5 vluchten kan boeken binnnen latijns Amerika maar als ze het ergens weten is het bij Killroy

5 vluchten binnen Zuid Amerika gaat je gewoon 3000 euro of zo kosten, als je geen groot budget hebt kan je beter richten op 1 of 2 landen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80013391
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat je daarmee 5 vluchten kan boeken binnnen latijns Amerika maar als ze het ergens weten is het bij Killroy

5 vluchten binnen Zuid Amerika gaat je gewoon 3000 euro of zo kosten, als je geen groot budget hebt kan je beter richten op 1 of 2 landen
Beter reizen per bus. Ideaal in Latijns-Amerika.

pi_80013431
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beter reizen per bus. Ideaal in Latijns-Amerika.
Maar das niet veel goedkoper en kost ongeveer bij benadering 20% minder
pi_80013472
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maar das niet veel goedkoper en kost ongeveer bij benadering 20% minder
ZO duur??

Dan beter liften, als je echt goedkoop uit wil zijn. Of wat meer sparen of werken om de kosten te dekken.

pi_80013522
Of gewoon houden bij 1 land
pi_80013556
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Of gewoon houden bij 1 land
Hangt van je tijd en zin af. Meerdere landen zien is gaaf.

pi_80013849
Ook duur, dus moet je flink meer sparen dan 10k
pi_80013968
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook duur, dus moet je flink meer sparen dan 10k
Hangt ervanaf hoe lang je gaat. Voor 2000 per maand kan je zeer goed rondkomen. Dat is 5 maanden reizen, daarin kan je makkelijk van Colombia via Peru, Ecuador, Bolivia naar Argentinie ofzo.

pi_80016893
Voor 2000 euro per maand gaat je dat niet lukken
  woensdag 7 april 2010 @ 11:21:15 #98
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80036551
Ik kan in NL voor minder dan 1000 euro in de maand rondkomen, dus ik vertrouw er op dat ik dat in ZA met 1000 pm zeker ook kan.

Verder hangt het natuurlijk helemaal van de persoon af. Ik heb meerdere mensen gesporken die op reis zijn geweest in ZA en die zeggen prima rond te kunnen komen met 1000.
Ik ben echt niet van plan om in sterrenhotels te gaan zitten ofzo
  woensdag 7 april 2010 @ 11:22:30 #99
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80036601
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat gaat je al bijna 10k aan tickets kosten
hoe kom je daar bij?
pi_80036773
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:21 schreef -Mellow- het volgende:
Ik kan in NL voor minder dan 1000 euro in de maand rondkomen, dus ik vertrouw er op dat ik dat in ZA met 1000 pm zeker ook kan.

Verder hangt het natuurlijk helemaal van de persoon af. Ik heb meerdere mensen gesporken die op reis zijn geweest in ZA en die zeggen prima rond te kunnen komen met 1000.
Ik ben echt niet van plan om in sterrenhotels te gaan zitten ofzo
Reken op iets meer in Zuid-Amerika denk ik. 30 euro per dag is krap als je wil overnachten (hostel 10 euro lukt niet altijd), eten (10 euro) en reizen (10 euro is niet veel).

Ik zou 2000 per maand rekenen. Wat je overhoudt is meegenomen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')