Ja, wat zij zegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
Waar is peking express?!wanneer?
Sinds wanneer?!
Ik kijk het niet, hoef ik me daaraan niet te ergeren..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Kijk ik hier naar dat programma, wat zijn al die KUT mensen asociaal!
Niet normaal meer. Krijgen ze lifts van aardige mensen, zeggen ze nooit even bedankt, maar rennen gewoon de auto uit.
Ook, zitten ze in de auto; zeggen ze tegen diegene die hun heeft opgepikt als lifters: "Hey, beter rij je even wat sneller, we hebben haast"
Opknopen aan een kadehuis, dit volk.
Ja, tvgids.nl zegt dat het de vierde serie is. Zuid-Amerika dus. Ik dacht al...quote:
opluchtingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, tvgids.nl zegt dat het de vierde serie is. Zuid-Amerika dus. Ik dacht al...
Eigenlijk moet je dan zo'n hydraulisch mechanisme onder de shotgunstoel hebben en die gasten er al rijdende uitschieten met een druk op de knop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Ook, zitten ze in de auto; zeggen ze tegen diegene die hun heeft opgepikt als lifters: "Hey, beter rij je even wat sneller, we hebben haast"
Arme eendjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg zin in Peking Eend van dit topic
Ohw jemig..die man kon ik echt wel schieten zeg! Wat een ontzettende eikel is dat!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Reinier uit de allereerste serie van PE was koning
[ afbeelding ]
Tijd voor een nieuw seizoen eigenlijk wel, ik zou wel eens mee willen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |