Nee, dat zit overduidelijk al in de boete verrekend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar een bedrijf moet zelf zorgen dat het bedrijf winst maakt, en daarbij ook rekening houden met het feit dat mensen dingen doen die niet mogen. Beveiliging zit gewoon in het model.
Als jij een verkeersovertreding maakt, vind je het dan wel redelijk dat je bovenop je boete ook nog eens 51 euro moet betalen voor de tijd die de agenten ermee kwijt waren?
Nee hoor. De boete is de straf, net als bij winkeldiefstal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee, dat zit overduidelijk al in de boete verrekend.![]()
Nee, ik vergelijk werk met werk, gaan we alles wat bij iemands werk hoort als schade berekenen aan een ander als die iets onrechtmatigs heeft gedaan?quote:Maar je vergelijkt een verkeersovertreding met een misdrijf. Dat zijn wat mij betreft appels en peren.
mee eens, ze gebruiken de wet nu gewoon om een civiele aanklacht bij de rechtbank te leggen, dat kost ze waarschijnlijk wel meer dan die ¤150.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee, dat zit overduidelijk al in de boete verrekend.![]()
Maar je vergelijkt een verkeersovertreding met een misdrijf. Dat zijn wat mij betreft appels en peren.
En nee niet allebei gestolen bij de AH.
Huhquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:24 schreef Meki het volgende:
Albert Heijn moet de consumenten betalen omdat zij STELEN van de consumenten
Wat een omgekeerde wereld
dus toch voor de verkrachters en korte rokjes ideologiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. De boete is de straf, net als bij winkeldiefstal.
[..]
Nee, ik vergelijk werk met werk, gaan we alles wat bij iemands werk hoort als schade berekenen aan een ander als die iets onrechtmatigs heeft gedaan?
Daar sta ik niet per se negatief tegenover.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor. De boete is de straf, net als bij winkeldiefstal.
[..]
Nee, ik vergelijk werk met werk, gaan we alles wat bij iemands werk hoort als schade berekenen aan een ander als die iets onrechtmatigs heeft gedaan?
De bonuskaart is een manipulatiequote:
inderdaad, als "Ugly klant" staan ze je bij de ingang al op te wachtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
De bonuskaart is een manipulatie
achter de schermen weet AH wat je koopt en onderscheidt Albert Heijn drie soorten klanten:
Good klanten: Winstgevende klanten
Bad klanten : Niet winstgevend
Ugly klanten : Verliesgevend, probeert Albert Heijn weg te pesten.
AH richt zich enkel op de good klanten.
Meki hoort stemmetjes in z'n hoofd bij de ingang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
inderdaad, als "Ugly klant" staan ze je bij de ingang al op te wachten. De bontkraagjes dan.
Je defineert Ugly klanten op je vooroordeel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
inderdaad, als "Ugly klant" staan ze je bij de ingang al op te wachten. De bontkraagjes dan.
Pssst, swa, geef mij die portemonneetje. Psssst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Meki hoort stemmetjes in z'n hoofd bij de ingang.
Kerel, denk jij nou echt dat je opeens niet geholpen wordt als je veel bonusaanbiedingen kooptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Je defineert Ugly klanten op je vooroordeel.
Ugly klanten zijn veelal slimme klanten die goedkoop en aanbiedingen kopen die enkel in de aanbieding is, die worden slecht geholpen in de winkel. terwijl good klanten zich als koning kunnen gedragen
In een supermarkt hoef je helemaal niet geholpen te worden, je pakt wat je nodig hebt en rekent af bij de kassa. En het maakt de cassière echt helemaal niets uit of je euroshoppers of duurdere artikelen in je mandje hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Je defineert Ugly klanten op je vooroordeel.
Ugly klanten zijn veelal slimme klanten die goedkoop en aanbiedingen kopen die enkel in de aanbieding is, die worden slecht geholpen in de winkel. terwijl good klanten zich als koning kunnen gedragen
Als jij iets aan een medewerker vraagt, kijkt hij dan eerst even in je mandje of je wel of geen aanbiedingen hebt gekocht?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Meki het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, denk jij nou echt dat je opeens niet geholpen wordt als je veel bonusaanbiedingen koopt? Hoe moeten zij dat ruiken dan, of denk je dat ze in het magazijn een soort van 'wanted' posters hebben hangen?
Jij weet duidelijk niks over de Nederlandse marketing strategie die ze gebruiken om enkel winst te maken.
Ik heb me erin verdiept en weet het dus beter dan jou
Zelfs in non-islam topics geef je blijk van je puberachtige onvermogenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
De bonuskaart is een manipulatie
achter de schermen weet AH wat je koopt en onderscheidt Albert Heijn drie soorten klanten:
Good klanten: Winstgevende klanten
Bad klanten : Niet winstgevend
Ugly klanten : Verliesgevend, probeert Albert Heijn weg te pesten.
AH richt zich enkel op de good klanten.
quote:Er zitten niet alleen dreigende, maar ook waardevolle dingen in Aholds culturele erfenis. Voor het oude Ahold-hoofdkantoor in Zaandam stond een beeld van een huisvrouw met een boodschappentas, een geschenk van Albert Heijn bij zijn vertrek als bestuursvoorzitter. Bestuurders, managers en medewerkers die daar uit het raam keken, zagen dat, en dat was heilzaam. „Opdat wij niet vergeten voor wie wij werken”, stond er op de sokkel. Het hoofdkantoor is intussen verplaatst naar Amsterdam, dichter bij de bankiers en verder van de pelmolens en de pakhuizen van weleer. Het besluit voor de verhuizing is genomen toen ze bij Ahold bezig waren met de carrièreswitch van kruideniers naar financiële boekaniers. Maar het beeld is meegegaan. Opdat zij niet vergeten. Of het zich weer herinneren.
Een paar honderd kilometer verderop, in Boston, zetelt Stop & Shop, de succesvolste Aholdketen in de VS. In de hal van het hoofdkantoor staat warempel hetzelfde beeldje als voor het Aholdkantoor in Zaandam. Het is een vrouw met boodschappentas. Ook de begeleidende tekst is hetzelfde: 'Opdat wij niet vergeten voor wie wij werke
Hiermee val je door de mand als kloon Meki.. veel te grammaticaal correctquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
De bonuskaart is een manipulatie
achter de schermen weet AH wat je koopt en onderscheidt Albert Heijn drie soorten klanten:
Good klanten: Winstgevende klanten
Bad klanten : Niet winstgevend
Ugly klanten : Verliesgevend, probeert Albert Heijn weg te pesten.
AH richt zich enkel op de good klanten.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:27 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Zelfs in non-islam topics geef je blijk van je puberachtige onvermogen
Albert Heijn is de service winkel van Nederland.
Loop gerust eens naar de counter (klantenservice) en kijk wat zij hebben te biedden.
Bij Albert Heijn is iedere klant koning en er hangt in iedere winkel voor het personeeel deze spreuk die het laatste Albert Heijn lid van de firma aan Albert Heijn heeft meegegeven:
[..]
Natuurlijk, maar beroofd worden is ook geen onderdeel van je werk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daar sta ik niet per se negatief tegenover.
Als iemand een roofoverval op mij pleegt mag hij best voor mijn financiële schade opdraaien. Afgezien van zijn straf.
Ik weet niet of het effectief is in het tegengaan van diefstal, of dat de dieven naar Super de Boer gaan. We moeten niet doen alsof civiele partijen in het maatschappelijk belang optreden.quote:Ik denk dat deze discussie echter irrelevant is omtrent het onderwerp. De overheid laat duidelijk steken liggen en deze aanpak blijkt erg effectief om diefstal tegen te gaan. Dat is wat mij betreft de omgekeerde wereld. Maar als het moet dan moet het maar. (En kennelijk mag het ook)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |